Анкета по визначенню рівня вихованості учня класу Обов’язковість і icon

Анкета по визначенню рівня вихованості учня класу Обов’язковість і




Скачати 116.87 Kb.
НазваАнкета по визначенню рівня вихованості учня класу Обов’язковість і
Дата конвертації30.11.2012
Розмір116.87 Kb.
ТипАнкета
джерело

Анкета по визначенню рівня вихованості учня класу

1. Обов’язковість і відповідальність

1.

Вважаю для себе важливим добиватися, щоб колектив мого класу працював краще

4

3

2

1

0

2.

Вношу пропозиції по удосконаленні роботи класу

4

3

2

1

0

3.

Самостійно організую окремі заходи в класі

4

3

2

1

0

4.

Беру участь у підведенні підсумків роботи класу, у визначенні найближчих завдань

4

3

2

1

0

2. Бережливість

1.

Акуратно користуюся бібліотечними книгами

4

3

2

1

0

2.

Бережно відношусь до шкільних меблів

4

3

2

1

0

3.

Бережно відношусь до свого одягу

4

3

2

1

0

4.

Економлю природні ресурси (електроенергію, воду, папір)

4

3

2

1

0

3.Дисципліна

1.

Знаю і виконую Правила для учнів

4

3

2

1

0

2.

Завжди уважний на уроках, не заважаю слухати іншим пояснення вчителя

4

3

2

1

0

3.

Беру участь у позакласних заходах, які проводяться у класі, школі

4

3

2

1

0

4.

Розумію свою відповідальність за результати роботи класного колективу

4

3

2

1

0

^ 4.Ставлення до навчання

1.

Приходжу до школи з виконаним домашнім завданням

4

3

2

1

0

2.

При підготовці домашнього завдання намагаюся не просити допомоги дорослих

4

3

2

1

0

3.

Використовую додаткову літературу ( користуюсь Інтернетом)

4

3

2

1

0

4.

Акуратний, гарний виконавець, точний

4

3

2

1

0

^ 5.Ставлення до праці

1.

Своєчасно та точно виконую доручені мені завдання

4

3

2

1

0

2.

Беру участь у трудових рейдах (прибирання класу, території школи)

4

3

2

1

0

3.

Виконую трудові доручення батьків

4

3

2

1

0

4.

Добровільно виконую всі доручення

4

3

2

1

0

^ 6.Доброта та чуйність

1.

Намагаюсь допомогти іншим учням, а також молодшим у вирішенні труднощів, які виникають перед ними

4

3

2

1

0

2.

Ввічливий з дорослими, уступаю місце старшим

4

3

2

1

0

3.

Не реагую на випадкові зіткнення у шкільних коридорах, допомагаю молодшим

4

3

2

1

0

4.

До мене завжди можна звернутися за допомогою

4

3

2

1

0

^ 7.Чесність та справедливість

1.

Вважаю, що необхідно відповідати за свої вчинки

4

3

2

1

0

2.

Чесно зізнаюся, якщо щось накоїв

4

3

2

1

0

3.

Осуджую свого товариша, якщо він розповів дорослому про вчинок товариша без його присутності при розмові

4

3

2

1

0

4.

Відкрито и сміливо висловлюю свою думку перед любим колективом

4

3

2

1

0

^ 8.Простота та скромність

1.

Говорячи про свої успіхи, не забуваю про успіхи товаришів

4

3

2

1

0

2.

Розумію, що людину поважають не за гроші

4

3

2

1

0

3.

Інколи люблю похвалитися

4

3

2

1

0

4.

Можу дружити з дівчатами та хлопцями іншої національності

4

3

2

1

0

^ 9.Культура спілкування

1.

Відвідую музеї, виставки, театри не рідше одного разу на місяць

4

3

2

1

0

2.

Серед телевізійних передач дивлюсь навчальні, пізнавальні фільми. Слухаю не тільки сучасну музику, а і класичну

4

3

2

1

0

3.

Слідкую за своєю мовою, не допускаю, щоб у моїй присутності говорили грубо, некоректно, нецензурно

4

3

2

1

0

4.

Дотримуюся правил у громадських місцях (у тому числі у транспорті)

4

3

2

1

0

^ 10.Колективізм, почуття товаристськості

1.

Задоволений відношення моїх товаришів до учнів інших класів

4

3

2

1

0

2.

Готовий відстоювати інтереси всього колективу школи у інших колективах та громадських організаціях

4

3

2

1

0

3.

Готовий допомогти своїм однокласникам виконати домашнє завдання або доручення дорослих

4

3

2

1

0

4.

Готовий відповісти за результати своєї роботи та результати роботи своїх товаришів

4

3

2

1

0


^ Методика опрацювання анкети по визначенню рівня вихованості учня класу


Завдання учням: прочитати питання анкети та дати відповідь, довго не задумуючись, оцінюючи себе по 5- бальній шкалі (розшифровка дається на дошці) :

0 - завжди ні або ніколи

1 - дуже рідко, частіше випадково

2 - частіше ні, ніж так, інколи згадую

3 - частіше так, ніж ні, інколи забуваю

4 - завжди так, постійно.

Результати одного пункту додаються і діляться на 16 (максимальна кількість балів)

Наприклад, ( 3+4+3+4)/16=


Потім додаються показники по всім пунктам та діляться на 10

(1+0.9+0.7+0.6+0.5+1+1+1+0.2+0.5)/10=

  • До 0,5 – низький рівень вихованості

  • 0,6 – рівень вихованості нижче середнього

  • 0,7 – 0,8 – середній рівень вихованості

  • До 0,9 рівень вихованості вище середнього

  • 1 – високий рівень вихованості


Потім складаються показники кожного учня і діляться на кількість учнів: отримуємо рівень вихованості класу (від учнів).


Класний керівник оцінює учнів без допоміжних питань по10 пунктам по 5-бальній шкалі.


Так само оцінюють батьки.


Потім показники порівнюються і робляться висновки.


  1. Низький рівень – слабка, нестійка позитивна поведінка, яка регулюється в основному вимогами дорослих та іншими зовнішніми стимулами та збудниками, самоорганізації і саморегуляції ситуативні.

  2. Середній рівень – властива самостійність, прояви самоорганізації і саморегуляції, відсутня громадська позиція.

  3. Достатній рівень – позитивна самостійність у діяльності, громадська позиція ситуативна.

  4. Високий рівень – стійка і позитивна самостійність у діяльності та поведінці, проявляється активна громадська та громадянська позиція.

Додати документ в свій блог або на сайт


Схожі:

Анкета по визначенню рівня вихованості учня класу Обов’язковість і iconАнкета для учня «Причини зниження рівня успішності» Клас піп учня

Анкета по визначенню рівня вихованості учня класу Обов’язковість і iconДіагностика рівня вихованості учнів, відношення до навчання

Анкета по визначенню рівня вихованості учня класу Обов’язковість і iconЗакон україни про громадські організації
Конституцією України і міжнародними договорами, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, а також засади утворення...

Анкета по визначенню рівня вихованості учня класу Обов’язковість і iconВиписка оцінок за семестр 2009-2010 н р. Пі учня (ці) 7-а класу

Анкета по визначенню рівня вихованості учня класу Обов’язковість і iconУрок з етики у 6 класі Учитель Швиденко О. М. Тема. Якими є права й обов'язки людини в демократичному суспільстві
«декларація», «конвенція», «права людини», «права дитини»; розвивати вміння учнів висловлювати й аргументувати власні думки про права...

Анкета по визначенню рівня вихованості учня класу Обов’язковість і iconЛітнє завдання з природознавства учня 6 класу Вивчити назви та символи хімічних елементів

Анкета по визначенню рівня вихованості учня класу Обов’язковість і iconЗ а к о н у к р а ї н и про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності ( Відомості Верховної Ради України (ввр), 2011, n 47, ст. 532 ) { Із змінами, внесеними згідно із Закон
Документи дозвільного характеру, необхідність видачі яких встановлюється міжнародними договорами, згода на обов'язковість

Анкета по визначенню рівня вихованості учня класу Обов’язковість і iconКласифікатор звільнень від сплати вивізного мита
Товари, що вивозяться з України для офіційного і особистого користування особами, які відповідно до міжнародних договорів, згода...

Анкета по визначенню рівня вихованості учня класу Обов’язковість і iconРішення колегії при відділі освіти районної державної адміністрації „Про результати зрізів навчальних досягнень учнів із базових дисциплін та рівня вихованості
Начальника відділу освіти петрівської районної державної адміністрації кіровоградської області

Анкета по визначенню рівня вихованості учня класу Обов’язковість і iconВід 18. 08. 2010 р. №1/9-570 Міністерство освіти і науки
Законом України «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного...

Додайте кнопку на своєму сайті:
Документи


База даних захищена авторським правом ©lit.govuadocs.com.ua 2000-2013
При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання відкритою для індексації.
звернутися до адміністрації
Документи