Сценарій позакласного виховного заходу з фізики \" фізичні перегони\" Мета: навчити учнів застосовувати вже icon

Сценарій позакласного виховного заходу з фізики " фізичні перегони" Мета: навчити учнів застосовувати вже




Скачати 79.04 Kb.
НазваСценарій позакласного виховного заходу з фізики " фізичні перегони" Мета: навчити учнів застосовувати вже
Дата конвертації15.05.2013
Розмір79.04 Kb.
ТипСценарій
джерело

Сценарій позакласного виховного заходу з фізики

ФІЗИЧНІ ПЕРЕГОНИ”


Мета: навчити учнів застосовувати вже відомі знання на практиці; розвивати пам’ять, мислення, уяву, увагу; формувати науково-матеріалістичний світогляд учнів, їх політехнічний кругозір, експериментальні здібності; сприяти вдосконаленню операцій аналізу, синтезу, індукції, дедукції, порівняння, узагальнення, класифікації та систематизації. Виховувати відповідальність, самостійність, дисциплінованість, працьовитість; правильність і чіткість мови.

Особливості підготовки та проведення: з класів обираються по чотири учні, які складатимуть основу команди. Заздалегідь учням класів дається завдання придумати девіз та назву команд.

Особливості оформлення приміщення: на сцені ставлять 3 парти і стільці.


^ Хід заходу

І. Вступ

1-й ведучий. Добрий день, дорогі друзі!

2-й ведучий. Добрий день!

1-й ведучий. Сьогодні ми раді вітати вас на нашому маленькому святі!

2-й ведучий. Сьогодні у нас “Фізичні перегони”!

1-й ведучий. Запрошуємо 3 команди які будуть змагатися за звання кращих фізиків у школі.


ІІ. Представлення девізів

2-й ведучий. Зараз попросимо вас познайомитися з командами. (Капітани команд по черзі називають свою команду і озвучують свій девіз)


ІІІ. Представлення журі

1-й ведучий. Отож, з нашими командами ми познайомились, тепер просимо вітати наше шановне журі!

2-й ведучий. До складу журі входять:

  • ________________________________________________________

  • ________________________________________________________

  • ________________________________________________________

  • ________________________________________________________


ІV. “Заморочки з бочки”

1-й ведучий. Ну що ж? Усіх учасників ми вже знаємо, із шановним журі познайомились, тепер можемо починати наші “Фізичні перегони”!

2-й ведучий. Першим нашим конкурсом буде конкурс під назвою “Заморочки з бочки”!

1-й ведучий. У нашій скриньці є 20 запитань.

2-й ведучий. Кожна з команда по черзі буде обирати запитання.

1-й ведучий. На роздуми дається лише півхвилини, можна радитись, а потім капітан команди виголосить відповідь.

2-й ведучий. Наше журі буде пильно слідкувати за правильністю ваших відповідей і в результаті поставить відповідну оцінку (кожне питання оцінюється у 2 бали).

1-й ведучий. Отож вперед! (Скринька по черзі підноситься кожній команді)

Запитання

  1. Яким приладом вимірюють силу? (Динамометр)

  2. Сукупність навколишніх тіл, які можна спостерігати неозброєним оком називають… (макросвіт)

  3. Хто відкрив закон всесвітнього тяжіння, спостерігаючи за падінням яблука? (Ісаак Ньютон)

  4. “Ми виграємо в силі в стільки разів, у скільки разів програємо в …” (переміщенні)

  5. Найменша частинка речовини, неподільна у хімічних реакціях. (Атом)

  6. Найменша частинка речовини, що зберігає її основні хімічні властивості. (Молекула)

  7. Зумовлене рухом молекул взаємне проникнення частинок однієї речовини в іншу. (Дифузія)

  8. Хто з давньогрецьких учених сказав: “У світі є лише атоми та порожнеча”? (Демокріт)

  9. Назвіть прізвище англійського вченого, що відкрив безперервний хаотичний рух частинок. (Броун)

  10. Як по-іншому можна назвати світ молекул та атомів? (Мікросвіт)

  11. У яких агрегатних станах може перебувати речовина? (Твердий, рідкий, газоподібний)

  12. Який це стан речовини, якщо тіло зберігає об’єм, але не має власної форми? (Рідина)

  13. Який це стан речовини, якщо тіло зберігає об’єм і форму? (Твердий)

  14. Що називається ультразвуками? (Звукові коливання, частота яких перевищує 20 000 Гц)

  15. Що важче: склянка води чи склянка олії? (Склянка води)

  16. Як взаємодіють між собою однойменні полюси магнітів? (Відштовхуються)

  17. Одиниця вимірювання сили. (Ньютон)

  18. Не знаючи його закона, сиди дома. (Ома)

  19. Прилад на якому люблять “висіти” жінки? (Телефон)

  20. Що називають будь-яким предметом у фізиці? (Фізичне тіло)

  21. Чим визначається гучність звуку? (Амплітудою коливань)


2-й ведучий. Ну що ж, усі заморочки із бочки ми розібрали.

1-й ведучий. А чи правильно, нам зараз скаже шановне журі. Просимо оголосити результати конкурсу.

^ V. Конкурс пантоміми

2-й ведучий. Наступний наш конкурс має назву “Конкурс пантоміми”.

1-й ведучий. Ваше завдання зобразити назви фізичних явищ або термінів так, щоб було зрозуміло про що ідеться мова.

2-й ведучий. Конкурс буде проходити 6-ма етапами по парах, так щоб кожна команда у парі з іншою командою і відгадувала і зображала пантомімікою.

1-й ведучий. За кожне правильно відгадане завдання команда отримує 2 бали. Просимо команд називати номер вашого завдання, для того, щоб журі оцінювали рівень пояснення пантомімікою. Отож, починаємо!

2-й ведучий. Просимо команду №1 __________ витягнути завдання, а команда №2 __________ відгадати про що йдеться мова.

1-й ведучий. Дякуємо командам! А тепер команда №2 __________ витягує завдання, а команда №1 __________ відгадує.

2-й ведучий. Настав час команди №3 __________, прошу тягнути завдання, а право відгадати ми надаємо команді №2 __________.

1-й ведучий. Дякуємо командам! І аналогічно продовжуємо у тому ж дусі, команда №2 __________ тягне завдання, а команда №3 __________ буде відгадувати.

2-й ведучий. Дякуємо команді №2 __________, вона вже може відпочити для неї цей конкурс завершений, а команда №1 __________ буде зображати завдання для команди №3 __________.

1-й ведучий. І останній етап цього конкурсу, команда №3 __________ пантомімікою протистоїть команді №1 __________.

2-й ведучий. Дякуємо командам! Просимо наше шановне журі оголосити результати конкурсу.

Завдання:

  1. Зобразити гальмування автомобіля.

  2. Зобразити рух на поворотах.

  3. Зобразити важільні терези.

  4. Зобразити коливання.

  5. Зобразити лінзу.

  6. Зобразити радіоприймач.


VІ. Кросворд

1-й ведучий. Наступним вашим завданням буде розв’язання кросворда.

2-й ведучий. Подивимось, чи ви знаєте фізичні терміни.

1-й ведучий. Кожній команді потрібно розгадати кросворд якомога швидше.

2-й ведучий. Хто зробить це першим і правильно – набере найбільшу кількість балів – 7 балів (аркуші з кросвордом кладуться на стіл кожній команді).

1-й ведучий. По команді почали перевертається папір і починаєте розгадувати, хто розгадав – піднімає кросворд вгору. Отож, почали!



Запитання:

  1. Що є найдрібнішою частинкою речовини? (Молекула)

  2. Одиниця вимірювання сили. (Ньютон)

  3. Прилад для вимірювання сили. (Динамометр)

  4. Величина, яка дорівнює добутку сили на переміщення. (Робота)

  5. У якому агрегатному стані речовина рівномірно займає весь наданий об’єм? (Газ)

  6. Що є основою науково-технічного прогресу? (Фізика)

  7. Явище, яке свідчить про те, що атоми і молекули речовин безперервно і хаотично рухаються. (Дифузія)


2-й ведучий. Усі впорались із завданням. Слово залишається за журі. Просимо оголосити результати.


^ VІІ. Конкурс “Розшифруй термін”

1-й ведучий. Наступний наш конкурс має назву “Розшифруй термін”.

2-й ведучий. Вашим завданням буде з анаграм розшифрувати і скласти правильно слова. Кожній команді потрібно розшифрувати анаграму якомога швидше.

1-й ведучий. Хто зробить це першим і правильно – набере найбільшу кількість балів (12 балів). Кожне завдання оцінюється у 2 бали. (аркуші з кросвордом кладуться на стіл кожній команді)

2-й ведучий. По команді почали перевертається папір і починаєте розшифровувати, хто розшифрував – піднімає листок вгору. Отож, почали!

Завдання:

  1. ^ АКИФІЗ – ФІЗИКА

  2. ТАРОБМЕР – БАРОМЕТР

  3. НІЦЯІРЕ – ІНЕРЦІЯ

  4. НЯКРПРИСОНЕ – ПРИСКОРЕННЯ

  5. МАТО – АТОМ

  6. ЛОВЬТ – ВОЛЬТ


1-й ведучий. Усі впорались із завданням. Слово залишається за журі. Просимо оголосити результати.


VІІІ. Конкурс капітанів “Фізичне доміно”

2-й ведучий. Далі у нас конкурс капітанів під назвою “Фізичне доміно”. Вам потрібно встановити відповідність між фізичною величиною та її одиницею вимірювання.

1-й ведучий. Просимо з кожної команди вибрати по одному учаснику, який і буде змагатися за свою команду. (Команди обирають учасників)

2-й ведучий. Просимо учасників підійти до столиків. Хто виконає завдання першим і правильно – набере найбільшу кількість балів – 10 балів.

1-й ведучий. По команді “почали” перевертаєте папір і починаєте встановлювати відповідність, хто виконає – піднімає листок вгору. Отож, почали!


1

Робота

м/с2

2

Час

кг/м3

3

Потужність

Дж

4

Напруга

Вт

5

Освітленість

Дж

6

Прискорення

Н

7

Густина

В

8

Сила

Гц

9

Енергія

лк

10

Частота

с































































































1

Робота

Дж

2

Час

с

3

Потужність

Вт

4

Напруга

В

5

Освітленість

лк

6

Прискорення

м/с2

7

Густина

кг/м3

8

Сила

Н

9

Енергія

Дж

10

Частота

Гц


2-й ведучий. Просимо журі оцінити правильність встановлених відповідностей. (Журі виголошує оцінки і результати “Фізичних перегонів”)

1-й ведучий. Команду __________ вітаємо із перемогою!

2-й ведучий. Дякуємо всім за увагу! До побачення!


Додати документ в свій блог або на сайт


Схожі:

Сценарій позакласного виховного заходу з фізики \" фізичні перегони\" Мета: навчити учнів застосовувати вже iconСценарій позакласного заходу до Дня дитячої книги «Гортаючи сторінки улюблених книжок»
Мета заходу: залучати школярів до читання, показати пізнавальне, виховне значення художньої літератури; розвивати творчі здібності...

Сценарій позакласного виховного заходу з фізики \" фізичні перегони\" Мета: навчити учнів застосовувати вже iconСценарій позакласного заходу, рекомендовано для сьомих класів "Загадкове Середньовіччя" (естетична подорож)
Мета: поєднання шкільних предметів: всесвітня історія, образотворче мистецтво, художня культура, трудове навчання. Розвивати вміння,...

Сценарій позакласного виховного заходу з фізики \" фізичні перегони\" Мета: навчити учнів застосовувати вже iconСценарій позакласного заходу для початкової школи
Мета: Ознайомити з традиціями та культурою країни, мова якої вивчається. Виховання добротою: перенести учнів у казковий світ зимової...

Сценарій позакласного виховного заходу з фізики \" фізичні перегони\" Мета: навчити учнів застосовувати вже iconСценарій проведення виховного заходу з учнями 5 класу " Посвята в гімназисти ". Слов’янська гімназія м. Київ куратор: Галицька М. Л мета проведення
Сценарій проведення виховного заходу з учнями 5 класу “ Посвята в гімназисти”

Сценарій позакласного виховного заходу з фізики \" фізичні перегони\" Мета: навчити учнів застосовувати вже iconСценарій виховного заходу мета: Продовжувати ознайомлення учнів з дорожніми знаками та їхніми групами. Виховувати навички свідомої дисциплінованої поведінки на вулиці, дорозі, у громадському транспорті
Тема заходу «Ігри та змагання з Правил дорожнього руху». Сьогодні ми з вами відвідаємо театр «Зелений вогник» і подивимося казку...

Сценарій позакласного виховного заходу з фізики \" фізичні перегони\" Мета: навчити учнів застосовувати вже iconСценарій позакласного заходу «Ломоносов науковець, мислитель, поет …»
Мета: ознайомити учнів з умовами становлення особистості М. В. Ломоносова, розширити їх знання про життєвий і науковий шлях великого...

Сценарій позакласного виховного заходу з фізики \" фізичні перегони\" Мета: навчити учнів застосовувати вже iconКонкурс юних філологів (сценарій виховного заходу для учнів 8 класу)
Мета: розвивати в учнів уміння й навички усного спілкування українською мовою, грамотність; розвивати навички виразного читання й...

Сценарій позакласного виховного заходу з фізики \" фізичні перегони\" Мета: навчити учнів застосовувати вже iconСценарій позакласного курсового заходу
Це сприяло тому, що і підготовка до заходу, і його проведення було сприйнято студентами з інтересом, навело на роздуми

Сценарій позакласного виховного заходу з фізики \" фізичні перегони\" Мета: навчити учнів застосовувати вже iconСценарій виховного заходу для учнів 5-8 класів
Мета. Вчити аналізувати, робити висновки на основі власних спостережень за довкіллям, зрозуміти значення лісу; розвивати спостережливість...

Сценарій позакласного виховного заходу з фізики \" фізичні перегони\" Мета: навчити учнів застосовувати вже iconСценарій до виховного заходу з правової теми: Студенти проти тютюнопаління” Форма проведення
Навчити студентів правильно розуміти правову політику держави, вільно виражати свої думки, поважати моральні та правові норми

Додайте кнопку на своєму сайті:
Документи


База даних захищена авторським правом ©lit.govuadocs.com.ua 2000-2013
При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання відкритою для індексації.
звернутися до адміністрації
Документи