Тема. У царстві рослин icon

Тема. У царстві рослин




НазваТема. У царстві рослин
Дата конвертації01.02.2014
Розмір33.5 Kb.
ТипДокументи
джерело

Розробка уроку з природознавства. 2 клас

Тема. У царстві рослин.

Мета: ознайомити учнів із розмаїттям рослин; формувати поняття «дерева», «кущі», «трав'янисті рослини»; вчити визначати плоди дерев; розвивати у дітей активне спостереження; виховувати любов до природи, бажання охороняти і примножувати її красу.

Обладнання: таблиці: «Дерева», «Кущі», «Трав`янисті рослини», куб.

Хід уроку.

І. Організація класу.

Привітання у колі компліментів.

Кожен учень говорить привітання товаришеві в колі, сказавши при цьому комплімент.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Підсумок фенологічних спостережень.

  2. Перевірка домашнього завдання.

а) Фронтальне опитування

- Що ви запам`ятали про Сонце?

  • Що несуть на Землю сонячні промені?

б) Робота з загадками, які підібрали учні першої групи.

в) Перегляд малюнків «Я вранці Сонце радо зустрічаю»

г) Авторське крісло. «Вранішнє привітання до Сонця»

3) Стратегія «Кубування»

(Зробити кубик з невеликої коробки, з довжиною ребра 20-25 см; написати на кожному боці кубика одну з вказівок; провести крізь процес «кубування» учнів; діти висловлюють свої думки.)

Аналіз граней:

  • Що таке природа?

  • Що належить до неживої природи?

  • Що належить до живої природи?

  • Чим відрізняється жива природа від неживої?

  • Яку користь дає нежива природа людям?

  • Яку користь дає жива природа людям?

ІІІ. Повідомлення теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

  • Діти, коли я йшла на урок, то до мене з дерева нагнулася гілочка і простягнула конверт, а в ньому гра. Хто буде активно брати участь у грі, той розкриє секрет, як це деревце називається. А в нагороду отримає листочок з нього. Наша гра називається «У царстві рослин». Перше завдання – відгадати загадку:

Дихають, ростуть, а ходити не можуть (Рослини).

  • Сьогодні ми продовжимо вивчати рослини. Будемо вчитися розрізняти їх за певними ознаками.

ІУ. Вивчення нового матеріалу.

  1. Розповідь учителя.

У природі є багато рослин. Кожна рослина складається з частин, які називаються органами. Це корінь, стебло, листя, квітка, плід з насінням.

2. ^ Робота з таблицею.

- Розгляньте зображені на таблиці рослини.

- Чим вони відрізняються? (Стеблом)

Дерево має міцне, велике, дерев`янисте стебло. У куща від кореня росте кілька стебел. Вони теж міцні і дерев`янисті. У трав`янистих рослин м`які, соковиті стебла.

  1. ^ Робота з підручником.

- Діти, наступне завдання нашої гри – опрацювати статті в підручнику «У царстві рослин», «Для чого цвітуть дерева та інші рослини?»

  1. Фізкультхвилинка.

Прокидаються квіти,

Розпускають пелюстки,

Вітерець дихнув тихенько,

Пелюстки гойднув легенько.

Сутеніє, і квітки

Закривають пелюстки.

Тихо засинають,

Голівками гойдають.

  1. ^ Робота в зошиті з друкованою основою. (ст.14-15)

У. Систематизація та закріплення знань.


1. Метод «Акваріум»

(Діти, які знаходяться в «Акваріумі» обговорюють проблемні запитання. Діти, які сидять поза «Акваріумом» уважно слухають висновки, а потім діляться власними думками. Після цього інша група занурюється в «Акваріум»).

  • Діти, наступні завдання будуть для кожної групи свої. Прошу групи по черзі зайняти місце в «Акваріумі».

Завдання:

І група. Доведіть, до якої групи належать ці рослини: калина, шипшина, каштан, акація, картопля, огірки, яблуня, слива, конвалія.

ІІ група. Доведіть, що: кульбаба – трав`яниста рослина; ліщина – кущ; дуб – дерево.

ІІІ група. Обгрунтуйте, чим схожі й відмінні дерева, кущі, трав`янисті рослини.

  1. ^ Гра «Поверни кожному дереву насінинку»

- Діти, гілочка просить допомогти їй повернути кожному дереву свою насінинку.

3. Творче завдання.

- Підходить до кінця наша гра.І тепер ми можемо відгадати, гілочка з якого дерева дала мені конверт із завданням. Для цього вам потрібно переставити літери у клітинках так, щоб утворилася назва дерева.


л

н

е

к


Так, це клен. Ви всі гарно працювали і кожен отримуєте кленовий листочок.

УІ. Підсумок уроку.

  1. Метод «Мікрофон»

  • Я довідався на уроці, що …

  • Мені сподобалося…

  • Я тепер знаю…

УІІ. Домашнє завдання.

  1. Опрацювати ст. в підручнику «У царстві рослин», «Для чого цвітуть дерева та інші рослини?»

  2. Підібрати загадки:

І гр. - про дерева;

ІІ гр.- про кущі;

ІІ гр.- про трав`янисті рослини

Додати документ в свій блог або на сайт


Схожі:

Тема. У царстві рослин iconПлан-конспект уроку тема. У царстві рослин. Для чого цвітуть дерева та інші рослини
Обладнання. Плакат „Царство рослин”, гербарій, силуетні малюнки казкових героїв Білочки і Зайчика, плоди різних рослин, ілюстрації,...

Тема. У царстві рослин iconЯ І Україна 2 клас Тема. У царстві рослин. Дерева, кущі, трави. Зовнішня будова рослин. Мета
Обладнання: малюнки різних рослин, таблиця «Дерева, кущі, трав`янисті рослини», загадки про рослини, мікрофон, гербарій, підручник...

Тема. У царстві рослин iconТема. Різноманітність рослин. Значення рослин у житті людини. Мета
Мета. Розширити і уточнити знання учнів про розмаїття рослин, середовище їх зростання. Розкрити цінності рослин для людини (естетичну,...

Тема. У царстві рослин iconТема: Значення вищих спорових рослин у природі та житті людини
Мета: сформувати уявлення про значення вищих спорових рослин у природі та житті людини, систематизувати й узагальнити знання про...

Тема. У царстві рослин iconУрок спостереження з курсу «Я І Україна» 2 клас тема. Різноманітність рослин. Що дають рослини людям
Сформувати в учнів уявлення про різноманітність рослинного світу, вчити розподіляти рослини на три групи: дерева, кущі, трави; розкрити...

Тема. У царстві рослин iconТема. Відповідь рослин на подразнення Мета
Мета. Сформувати в учнів уявлення про здатність рослин, як і тварин, відповідати на подразнення

Тема. У царстві рослин iconТема: Корисні та шкідливі мікроби. Інфекційні захворювання. Профілактика інфекційних захворювань
Десь-колись, у якомусь царстві жили-були тато, мама, дівчинка Марійка та бабуся Гігієна. Тато і мама працювали у полі, а Марійка...

Тема. У царстві рослин iconМеханізм проведення планових перевірок суб’єктів господарювання з питань дотримання вимог чинного законодавства у сфері карантину рослин
Реалізація цього можлива при постійному здійсненні контролю за дотриманням суб»єктами господарювання законодавства у сфері карантину...

Тема. У царстві рослин iconІнформація про рослин: а найдовше коріння; б найбільша рослина; в найбільше листя; г найбільші овочі та фрукти. Прогнози синоптика. Спостереження. Які умови потрібні для життя рослин?
Зовнішня будова рослин. Рослини живі організми. Рослини джерело поживних речовин і кисню на Землі

Тема. У царстві рослин iconУрок з курсу «Я І Україна», 2клас Тема: «У царстві тварин» (з застосуванням музико-терапевтичної педагогіки «ПіснеЗнайко») Вчитель І категорії Миколаївської зош І-ІІІ ступенів №60
Ознайомити учнів із різноманітним світом тварин; формувати поняття „комахи", „птахи", „звірі", уміння їх розпізнавати за істотними...

Додайте кнопку на своєму сайті:
Документи


База даних захищена авторським правом ©lit.govuadocs.com.ua 2000-2013
При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання відкритою для індексації.
звернутися до адміністрації
Документи