Урок по темі «Речення» Мета: узагальнити і систематизувати відомості про речення, закріпити icon

Урок по темі «Речення» Мета: узагальнити і систематизувати відомості про речення, закріпити




Скачати 36.92 Kb.
НазваУрок по темі «Речення» Мета: узагальнити і систематизувати відомості про речення, закріпити
Дата конвертації05.03.2013
Розмір36.92 Kb.
ТипУрок
джерело

Аттестация

Урок украинского языка в школах с русским языком обучения

4 класс


Тема:Підсумковий урок по темі «Речення»


Мета: узагальнити і систематизувати відомості про речення, закріпити

навички правильного інтонування речень різних за метою висловлювання; удосконалювати практичні вміння визначати основу речення, встановлювати зв᾽язок слів у реченні; розвивати

мовленнєві навички; виховувати риси взаємодопомоги, бережливе ставлення до природи.


Тип уроку:узагальнення та систематизація знань.

Обладнання: індивідуальні картки з текстами, схеми речень, записи на дошці.


Хід уроку:

  1. Організація класу, мотивація навчальної діяльності.



Всі почули ми дзвінок,

Він покликав на урок.

Кожний з нас приготувався,

На перерві постарався.

Зараз сядуть лиш дівчата,

А за ними і хлоп᾽ята.



  1. Повідомлення теми і завдань уроку.

  2. Актуалізація опорних знань учнів.

Бесіда.

  • За допомогою чого людина висловлює свої думки?

  • Чи можливе спілкування словами? Сполученнями слів?

  • Чому? Доведіть свою думку.

  • Що таке речення?

  • Які бувають речення за метою висловлювання?

  • Які бувають речення за емоційним забарвленням?

  • Що таке граматична основа речення?

  • На що вказує підмет? На які питання відповідає?

  • Що виражає присудок? На які питання відповідає?

  • Які ще члени речення ви знаєте? На які питання відповідають?

  • Як поєднуються слова у реченні?

  • За допомогою чого слова в реченні пов᾽язуються між собою?

  1. Визначення типу речень за метою висловлювання та інтонацією.



Робота в парах.

На партах тексти. Діти отримують завдання.

-Прочитати текст. Поставити розділові знаки в кінці кожного речення і визначити тип кожного речення.


В О С Е Н И

Це було восени(.) Хлопці пішли гуляти в ліс(.) Як гарно стало в лісі(.) А скільки пташок сидить на дереві(!) Чого це вони докупи злетілись(?) Птахи зібрались летіти у вирій(.) Повертайтесь до нас навесні, пернаті друзі(!)

а) Бесіда за змістом тексту.

б) Робота над текстом.

- Прочитайте розповідне речення в тексті, питальне, спонукальне.

- Які розділові знаки стоять в кінці кожного речення?

- Чому в останньому реченні стоїть кома? Назвіть звертання.

- Знайдіть в тексті окличні речення. Які знаки ви поставили в кінці цих речень?

в)Визначення головних та другорядних членів речення.

- Випишіть в зошити друге та шосте речення. Розберіть ці речення за членами.

- Установіть звязок слів у другому реченні за допомогою запитань.

- Складіть схему цього речення.

5. Фізкультхвилинка.

Раз! Два! Всі присіли,

Потім вгору ми злетіли.

Три, чотири! Нахилились,

Із струмочка гарно вмились.

П᾽ять, шість! Всі веселі

Крутимось на каруселі.

Сім, вісім! Діти милі

Ніжками затупотіли.

Дев᾽ять, десять! Відпочили

І за парти дружно сіли.


6 Систематизація та узагальнення знань учнів.


а) Фронтальна робота над реченням.

-Зєднайте подані схеми з реченнями, які відповідають даній схемі.


Білочка запасає на зиму гриби.

Холодний вітер жене хмари.

На вершині гори лежить сніг.

Впала роса на траву.


Схеми:

______ ̣


.


.


.


б) Індивідуальна робота.

-З поданих слів складіть розповідне речення, знайдіть в ньому граматичну основу.


Дівчина, червоні, галявині, на, збирала, ягоди.


- Утворіть з цього речення питальне та спонукальне речення.


в) Колективна робота.

- Перекладіть речення з російської мови та запишіть їх.


День был солнечный. Спрятались под листья грибы.


7. Підсумок уроку.

а) Підсумкова бесіда.

- Що таке речення?

- Які бувають речення за метою висловлення? За інтонацією?

- Що таке граматична основа речення?


б) Оцінювання роботи учнів на уроці та само оцінювання.

в) Заключне слово учителя.


АвтономнаяреспубликаКрым

Джанкойский район

с. Просторное

ул. Первомайская, 4

Просторненскаяобщеобразовательная

школа 1-3 ступеней

БондарукНатальяДаниловна,

учитель начальних классов,

«старший учитель».

Додати документ в свій блог або на сайт


Схожі:

Урок по темі «Речення» Мета: узагальнити і систематизувати відомості про речення, закріпити iconУрок-гра : «В іменника – іменини» Мета: Закріпити основні поняття про речення; продовжити формувати навички аналізу речення; формувати вміння узагальнювати і систематизувати знання з теми.
Мета: Закріпити основні поняття про речення; продовжити формувати навички аналізу речення; формувати вміння узагальнювати і систематизувати...

Урок по темі «Речення» Мета: узагальнити і систематизувати відомості про речення, закріпити iconТема: Визначення типів складного речення
Мета: закріпити, систематизувати знання студентів про складні речення, вчити визначати їх типи, формувати вміння розрізняти прості,...

Урок по темі «Речення» Мета: узагальнити і систематизувати відомості про речення, закріпити iconТема: узагальнення й систематизація з теми «речення зі звертаннями І вставними словами» Мета
Мета: узагальнити й систематизувати основні відомості про речення зі звертаннями і вставними словами, сформувати цілісну систему...

Урок по темі «Речення» Мета: узагальнити і систематизувати відомості про речення, закріпити iconТема. Однорідні члени речення
Навчальна мета: узагальнити і закріпити знання учнів про однорідні члени речення

Урок по темі «Речення» Мета: узагальнити і систематизувати відомості про речення, закріпити iconСкладнопідрядні речення
Мета: узагальнити й систематизувати вивчений матеріал з теми «Складнопід-рядні речення», з’ясувати рівень засвоєння знань з вивченої...

Урок по темі «Речення» Мета: узагальнити і систематизувати відомості про речення, закріпити iconТема: складне речення
Мета уроку: узагальнити вивчений матеріал про складне речення, виявити прогалини у знаннях учнів, зробити відповідну корекцію знань,...

Урок по темі «Речення» Мета: узагальнити і систематизувати відомості про речення, закріпити iconУрок № Тема. Складне речення і його ознаки. Складні речення без сполучників, із сурядним і підрядним зв’язком. Складносурядне речення, його будова й засоби зв’язку в ньому
Ком, учити знаходити їх у текстах; розвивати творчі вміння моделювати складні речення, реконструювати прості речення в складні, складати...

Урок по темі «Речення» Мета: узагальнити і систематизувати відомості про речення, закріпити iconТема Речення, його граматична основа
Мета забезпечити систематизацію знань учнів про речення; формувати уміння відрізняти словосполучення від речення; формувати поняття...

Урок по темі «Речення» Мета: узагальнити і систематизувати відомості про речення, закріпити iconТема. Речення, його граматична основа (підмет і присудок). Речення з головним членом (загальне ознайомлення). Тренувальні вправи
Мета: поглибити знання учнів про головні члени речення, способи вираження підмета і присудка, про речення з одним головним членом;...

Урок по темі «Речення» Мета: узагальнити і систематизувати відомості про речення, закріпити iconТема: Однорідні члени речення. Кома між однорідними членами речення
Мета: Поглибити поняття про однорідні члени речення; формувати вміння визначити в реченнях однорідні члени, правильно інтонувати...

Додайте кнопку на своєму сайті:
Документи


База даних захищена авторським правом ©lit.govuadocs.com.ua 2000-2013
При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання відкритою для індексації.
звернутися до адміністрації
Документи