Урок української мови в 2 класі (види ігор на уроках української мови) Тема. Закріплення знань про головні слова в реченні icon

Урок української мови в 2 класі (види ігор на уроках української мови) Тема. Закріплення знань про головні слова в реченні

Реклама:



Скачати 30.12 Kb.
НазваУрок української мови в 2 класі (види ігор на уроках української мови) Тема. Закріплення знань про головні слова в реченні
Дата конвертації16.03.2013
Розмір30.12 Kb.
ТипУрок
джерело

Урок української мови в 2 класі

(види ігор на уроках української мови)

Тема. Закріплення знань про головні слова в реченні.

Мета: закріплювати вміння визначати підмет і присудок в реченні, закріплювати знання про речення, його види, розвивати інтерес до мовних явищ, виховувати любов до тварин.

Обладнання: таблиця «Види речень», «Головні слова в реченні», предметний малюнок мурашки, мікрофон, картка з надрукованим диктантом.

Хід уроку

І. Організація класу до уроку.

Щоб помилки хитрі й спритні

Не ховались у рядках,

Щоб всі букви в кожнім слові

Опинились на місцях, будем гарно працювати,

Свою пильність розвивати.


ІІ. Повторення вивченого.

  1. Гра «Пароль»

(Учні стоять. Я називаю пароль (тему уроку), сідають лише тоді, коли називають відгук (правило) )

Пароль сьогоднішнього уроку – Головні слова в реченні.

Відгук: головні слова в реченні – це підмет і присудок.

  1. Гра «Хрестики - нулики»

( На дошці накреслена решітка для гри. Грають дві команди. Правильну відповідь першої команди позначаємо +, а правильну відповідь іншої команди – 0 ).

Запитання до гри:

  • Що таке текст?

  • Які види текстів ви знаєте?

  • Що виражає речення?

  • Які види речень ви знаєте?

  • Що таке розповідне речення?

  • Що таке питальне речення?

  • Що таке спонукальне речення?

Висновок: визначаємо переможців гри.

3). Каліграфічна хвилинка.

(Перш ніж писати сполучення, підготовлений учень називає головні ознаки поняття. Ознаки називаються по реченнях. Після кожного речення діти вгадують про кого йтиме мова. Кожне наступне речення більше уточнює знання про поняття.)

  • Я живу в великій сім’ї.

  • Я, трудяга. В мене є брати – воїни, пастухи, домогосподарки.

  • Діти з’являються з яєчок, за якими доглядають няньки.

  • В нашому будинку є басейн, навчальні кімнати, їдальня.

  • Наше ім’я означає «мурувати», «будувати»

Пишемо каліграфічно: М мм му ур ра аш ка мурашка

4). Гра «Мікрофон»

Розкажіть, що ви знаєте про мурашок?

5). Гра «Слово – речення – запитання - відповідь».

(На дошці прикріплений предметний малюнок із зображенням мурашки. До слова «мурашка»добираємо слова – ознаки, слова – дії.)


мурашки

Трудолюбиві

Маленькі

Дружні

Руді


Чистять мурашник

Доглядають за яйцями розводять попелиць

Оберігають дім



Учні складають речення. Перетворюють їх у питальні. Дають відповіді на запитання. Кращі речення записуємо, визначаємо головні слова.

6). Гра «Хто більше слів прочитає у слові».

Мурашка (мур, рак, каша, шара, рука, мушка, Мурка, )

7).Гра «Впіймай головні слова»

(Читаю речення, учні називають підмет і присудок, ставлять запитання від підмета до присудка.)

На галявині ми побачили мурашник. Там трудилися маленькі мурашки. Ми обгородили споруду. Жодна тварина не зруйнує її.

Бесіда про бережне ставлення до мурашок.

8) Гра «Дистанційний диктант»

(Текст диктанту написаний на картці. Картка лежить на столі вчителя. Учень підходить до столу, мовчки читає одне речення, запам’ятовує його, сідає на своє місце, вголос коментуючи, диктує його, за ним записують інші школярі. Звертається увага на чіткість і правильність коментування. В кінці диктанту підводяться підсумки хто краще коментував. Якщо учень забуває речення дозволяється підходити ще раз.)
^

Мурашки збудували великий мурашник. Це дуже корисні тварини. Вони знищують рештки рослин і тварин. Діти, оберігайте мурашок!


ІІІ. Підсумок уроку.

Гра «Вірю – не вірю»

(Я називаю судження, якщо учні вважають його неправильним, то плескають в долоні. Якщо правильним – кивають головою.)

- Речення виражає закінчену думку.

- Слова в реченні зв’язані між собою.

- Підмет і присудок – другорядні члени речення.

- Підмет відповідає на запитання що робить? що роблять?

Домашнє завдання.

Додати документ в свій блог або на сайт


Реклама:

Схожі:

Урок української мови в 2 класі (види ігор на уроках української мови) Тема. Закріплення знань про головні слова в реченні iconУрок з української мови у 2 класі Тема: Моя країна Україна
Мета: удосконалення знань учнів про красу української мови, її милозвучність і мелодійність

Урок української мови в 2 класі (види ігор на уроках української мови) Тема. Закріплення знань про головні слова в реченні iconУрок української мови
Головні й другорядні члени речення. Зв’язок слів у реченні. Складання речень за малюнками

Урок української мови в 2 класі (види ігор на уроках української мови) Тема. Закріплення знань про головні слова в реченні iconУрок-подорож з української мови в 5 класі «Другорядні члени речення»
Степанова Олена Олександрівна, вчитель української мови та літератури Первомайської

Урок української мови в 2 класі (види ігор на уроках української мови) Тема. Закріплення знань про головні слова в реченні iconУрок української мови в 6 класі
...

Урок української мови в 2 класі (види ігор на уроках української мови) Тема. Закріплення знань про головні слова в реченні iconУрок української мови в 7 класі Тема. Розбір прийменника як частини мови. Узагальнення вивченого з теми "Прийменник"
Мета: пригадати й поглибити навчальний матерiал про прийменник як службову частину мови

Урок української мови в 2 класі (види ігор на уроках української мови) Тема. Закріплення знань про головні слова в реченні iconУрок української мови, проведений в 3 класі за системою розвивального навчання (Д. Б. Ельконін В. В. Давидов) „ Слова, близькі за значенням (синоніми)
Мета: ознайомити дітей зі словами, які близькі за значенням, ввести термін-синонім. Вчити відрізняти синоніми. Розвивати словниковий...

Урок української мови в 2 класі (види ігор на уроках української мови) Тема. Закріплення знань про головні слова в реченні icon«методика навчання української мови» 3, 4 курси Зміст курсу
Предмет і завдання курсу “Методика навчання української мови” – полягає у дослідженні процесу навчання української мови, розкритті...

Урок української мови в 2 класі (види ігор на уроках української мови) Тема. Закріплення знань про головні слова в реченні iconСловникова робота на уроках української мови в початкових класах
Оволодіння словниковим складом літературної мови стає необхідною умовою вивчення учнями української мови: її орфоепії, орфографії,...

Урок української мови в 2 класі (види ігор на уроках української мови) Тема. Закріплення знань про головні слова в реченні iconСловникова робота на уроках української мови в початкових класах
Оволодіння словниковим складом літературної мови стає необхідною умовою вивчення учнями української мови: її орфоепії, орфографії,...

Урок української мови в 2 класі (види ігор на уроках української мови) Тема. Закріплення знань про головні слова в реченні iconУрок української мови
Тема: закріплення правил про вимову і правопис слів з ненаголошеними [Е] та [И]

Додайте кнопку на своєму сайті:
Документи


База даних захищена авторським правом ©lit.govuadocs.com.ua 2000-2013
При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання відкритою для індексації.
звернутися до адміністрації
Документи