Урок української мови у 4-му класі ( з російською мовою навчання) icon

Урок української мови у 4-му класі ( з російською мовою навчання)




Скачати 38.87 Kb.
НазваУрок української мови у 4-му класі ( з російською мовою навчання)
Дата конвертації17.03.2013
Розмір38.87 Kb.
ТипУрок
джерело

«Однорідні члени речення»

Урок української мови у 4-му класі ( з російською мовою навчання)

Н.Є. Борецька, учитель Кримської ЗОШ, Джанкойський район, АРК


Мета: формувати поняття про однорідні члени речення, вчити учнів визначати їх у реченні, встановлювати зв` язок з іншими членами речення, познайомити із вживанням знаків пунктуації при однорідних членах, формувати орфографічні навички, розвивати усне й писемне мовлення, пізнавальні інтереси, спостережливість, виховувати інтерес до предмету, любов до природи.


Обладнання: мікрофон, таблиці, картки.

Тип уроку: повідомлення нових знань, вмінь, навичок.


^ Хід уроку:


1.Організаційний момент.

От і все, дзвенить дзвінок.

В гості йде до нас урок.

Спішіть, поспішайте,

За парти сідайте.


^ 2.Повідомлення теми, мети уроку.

Сьогодні на уроці ми ознайомимось з останньою темою з теми «Речення»,

З` ясуємо, що таке однорідні члени речення, навчимося визначати їх у реченні, з` ясуємо, які знаки пунктуації ставляться при однорідних членах, дізнаємось дещо цікаве.


^ 3.Актуалізація знань, вмінь, навичок.

а) Хвилинка чистопису (вчитель пише на дошці, учні слідкують за написанням і записують у зошит):

Іі Її Ее Єє ьо йо бджола [ б дж о л а] – 6б., 5 зв. (виконується фонетичний аналіз слова: діти читають слово орфоепічно, орфографічно, виділяють звуки, склади, наголос).

б) «Кубування» (учні кидають кубик на гранях якого завдання: речення, словосполучення, синоніми – антоніми, прислів я – фразеологізми, лексичне значення, споріднені слова - і виконують їх, працюючи із словом - бджола)

в) Хвилинка- цікавинка ( розповідають підготовлені учні):

--- У бджіл не має дитинства. Уже на третій день після свого народження вони починають працювати - чистять вулик; з четвертого дня – годують личинок медом і квітковим пилком. У віці 12-18 днів виконують найпочеснішу роботу: збирають нектар і пилок. Живе робоча бджілка влітку 35-65 днів. Причина такого короткого життя – важка робота.

--- У бджоли 5 очей. Троє непомітних очей, які знаходяться на панцирі голови, можна побачити тільки під збільшуваним склом.

--- Бджоли дають поживний цілющий мед, віск, який використовується у парфумерії, фармацевтичній промисловості, радіо-, електротехніці.

--- Щоб приготувати 100 грамів меду, бджола повинна зібрати нектар майже з 1 мільйону квітів. Для цього їй потрібно зробити 15 тисяч вильотів.

г) Словниковий диктант:

Сьогодні, подвір` я, знайомий, цього, льодовий, льотчик, його, м` який, колосся, польовий, хом` як, безчесний, Йосип, спитав, нігті, боротьба, безхмарний, просьба, швидко, легкий. (допишіть одне слово,правопис якогого, на вашу думку, треба знати)

Перевірка диктанту ланцюжком, виділення орфограм.

д) Шкала «0 – 10»

- Ми вже багато уроків працюємо з вами над темою «Речення», тож, будь ласка, відмітьте на лінійці, як, на вашу думку, ви оцінюєте рівень ваших знань.Отже, ви визначили рівень своїх знань, побачимо, чи зміниться ваша думка після сьогоднішнього уроку.

є) «Мікрофон»

- Що ви знаєте про речення? (На цей час учні знають, що таке речення, види речень за метою висловлювання, за інтонацією, граматичну основу, що таке підмет, присудок, просте й складне речення)


^ 4. Повідомлення нових знань, вмінь, навичок.

а) Робота в групах (кожна група сідає за окремий стіл, отримує завданя і колективно його виконує):

Виділені слова замінити кількома конкретними прикладами.

Восени

Восени ми помандрували до лісу. На узліссі нас зустріли дерева. У пожовклій траві ми знайшли гриби. Наша радість була безмежною.


Групи відповідають і отримують завдання (звернути увагу на інтонацію і діти виставлять коми між однорідними членами):

- Встановити зв` язок між словами у цих реченнях, розібрати за членами речення.

(Виконавши завдання, група вивішує аркуш на дошку, дає відповідь.)

  • Отже, що ж ми з` ясували?

Учні:

- Вставлені слова відносяться до одного слова, відповідають на одне питання, вимовляються з перелічувальною інтонацією.

Учитель:

- Такі члени речення називать однорідними членами. Сьогодні ви самостійно вивели правило – що таке однорідні члени речення. Повторимо ще раз, що таке однорідні члени речення. (Вивішується таблиця)


Однорідні члени речення

Що роблять?




Відлітають у вирій граки, шпаки, ластівки.





, , .


Проводиться робота за таблицею: вчитель звертає увагу учнів на знаки пунктуації, схему зображення однорідних членів речення, вказує на те, що на наступному уроці учні знайомляться ще з деякими випадками вживання знаків пунктуації при однорідних членах.

Учитель:

- Уважно подивіться на таблицю, на результати вашої колективної роботи і скажіть:

- Які члени речення можуть бути однорідними?

Учні:

- Однорідними можуть бути підмети, присудки, другорядні члени речення.

^ 5.Закріплення знань, вмінь, навичок.

а) Гра «Пошир речення»

Уже відлетіли у теплі краї ...

На уроці фізкультури діти ...

У рукавичці оселились...

Ріпку витягли ...

б) Робота з підручником: с.30, вправа 61 (самостійно)

в) Повторення правила

г) «Сенкан»

Однорідні члени

Підмети, присудки, другорядні члени

Називають, перелічують,виконують дію

Однорідні члени поширюють речення

6.Домашнє завдання: с.31, вправа 62 А-1 група; 62 Б - 2 група.

7.Підсумок.

а) Шкала «0-10». - Чи змінилася ваша думка щодо рівня ваших знань з теми «Речення»

б) «Мікрофон»

- Що нового взнали на уроці?

Додати документ в свій блог або на сайт


Схожі:

Урок української мови у 4-му класі ( з російською мовою навчання) iconУрок української мови 1 клас (для шкіл з російською мовою навчання)
Удосконалювати і розвивати орфоепічні вміння; пам’ять, увагу, спостережливість. Виховувати взаємоповагу, взаємодопомогу, ввічливе...

Урок української мови у 4-му класі ( з російською мовою навчання) iconАналіз посібника для дпа 2013 з української мови для 4 класів
Порівняння посібників з укр мови (мови навчання) і посібника для навчальних закладів з російською мовою навчання

Урок української мови у 4-му класі ( з російською мовою навчання) iconПрограма для загальноосвітніх навчальних закладів з російською мовою навчання Пояснювальна записка
Вивчення систематичного курсу української мови закінчується в основній школі. Головне завдання старшої школи – подальше вдосконалення...

Урок української мови у 4-му класі ( з російською мовою навчання) iconУрок з української літератури для 6 класу з російською мовою навчання розробила вчитель української мови та літератури Демчук Світлана Вікторівна, спеціаліст І категорії, старший учитель
«Євшан-зілля»; розвивати навички аналізу ліро-епічного твору, удосконалювати вміння та навички будувати судження про історичну пам’ять...

Урок української мови у 4-му класі ( з російською мовою навчання) iconПрограма для загальноосвітніх навчальних закладів з російською мовою навчання
Р75 Російська мова: Програма для 5–12 класів загальноосвітніх нав­чальних зак­ладів з російською мовою навчання / Н. Г. Озерова,...

Урок української мови у 4-му класі ( з російською мовою навчання) iconУрок-подорож з української мови в 5 класі «Другорядні члени речення»
Степанова Олена Олександрівна, вчитель української мови та літератури Первомайської

Урок української мови у 4-му класі ( з російською мовою навчання) iconУрок української мови в 6 класі
...

Урок української мови у 4-му класі ( з російською мовою навчання) iconУрок з української мови у 2 класі Тема: Моя країна Україна
Мета: удосконалення знань учнів про красу української мови, її милозвучність і мелодійність

Урок української мови у 4-му класі ( з російською мовою навчання) iconУрок української мови в 4 класі ( російська мова навчання ) Родовий
Обладнання. Таблиці:,,Частини мови”,,,Іменник”,,,Відмінювання іменників”; таблиця-опора,,Алгоритм”; індивідуальні картки; ілюстрації...

Урок української мови у 4-му класі ( з російською мовою навчання) iconПрограма для загальноосвітніх навчальних закладів з російською мовою навчання
У45 Українська мова: Програма для 5–12 класів загальноосвітніх нав­чальних закладів з російською мовою навчання / Н. В. Бондаренко,...

Додайте кнопку на своєму сайті:
Документи


База даних захищена авторським правом ©lit.govuadocs.com.ua 2000-2013
При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання відкритою для індексації.
звернутися до адміністрації
Документи