Урок спостереження з курсу «Я І Україна» 2 клас тема. Різноманітність рослин. Що дають рослини людям icon

Урок спостереження з курсу «Я І Україна» 2 клас тема. Різноманітність рослин. Що дають рослини людям




Скачати 35.61 Kb.
НазваУрок спостереження з курсу «Я І Україна» 2 клас тема. Різноманітність рослин. Що дають рослини людям
Дата конвертації18.03.2013
Розмір35.61 Kb.
ТипУрок
джерело

Урок – спостереження з курсу « Я і Україна» 2 клас

ТЕМА. Різноманітність рослин. Що дають рослини людям.


МЕТА. Сформувати в учнів уявлення про різноманітність рослинного світу, вчити розподіляти рослини на три групи: дерева, кущі, трави; розкрити цінності рослин для людини; навчати розпізнавати рослини, порівнювати, робити висновки; розвивати спостережливість, увагу; виховувати дбайливе ставлення до рослин.


ПЛАН ТА ХІД УРОКУ


І. Організація класу.

Всі за парти ми сідаємо,

До роботи приступаємо.

Щоб помилок уникати,

Треба пильність розвивати.

  • Сьогодні у нас не простий урок, а урок – спостереження.

  • Що значить « спостерігати»?

  • Розпочнемо наш урок з хвилинки спостережень за погодою.

ІІ. Хвилинка спостережень.

  • Яка зараз пора року?

  • Який місяць?

  • Якого кольору небо?

  • Чи були протягом тижня опади?

  • Спрогнозуйте, яким буде сьогоднішній день.

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

1. Відповіді на питання:

  • Пригадайте і скажіть, що таке природа.

  • На які дві групи вона поділяється?

  • Що належить до живої природи?

  • Який зв’язок між живою і неживою природою?

2. Відгадування загадок.

Стрімко вибігли на гору

Дві подружки білокорі.

Дощик їм полоще кіски.

Цих подружок звуть… ( берізки)


Навесні цвітуть, мов свічі,

Заглядають сонцю в вічі.

А під осінь ті свічки

Вдягнуть з голок кожушки. ( Каштан)


  • Як можна назвати слова – відгадки одним словом? Які ще дерева ви знаєте?


За хатиною в садочку

У зеленому віночку,

у червоному намисті

дівчинонька чепуриться. (Калина)


Мов їжак колючий,

Солодкий та пахучий.

Ягідку зіпвеш – руку обдереш.( Аґрус)


  • Як назвати слова – відгадки одним словом? Які ви ще знаєте кущі?


Не вогонь, а пече. ( Кропива)

Запалали в чистім полі

Квіти гарні, всі червоні.

То палає влітку так

Польовий, червоний…( мак)


  • Як назвати ці слова – відгадки одним словом? Які ще трави ви знаєте?

  • Закінчіть речення і ви дізнаєтесь, якою буде тема нашого уроку.


Дерева, кущі, трави – це …( рослини)

- То якою буде тема нашого уроку?

- Навіщо нам це треба знати?

ІV. Оголошення теми і мети уроку.

V. Вивчення нового матеріалу.

1. Розповідь учителя.

- Де ростуть рослини? Так, навколо нас багато різноманітних рослин: і на городі, і в лісі, і у лузі. Здається, що всі вони такі різні, одна на одну не схожі. Але насправді всі вони подібні одна до одної.

Розгляньте малюнки берези, калини і маку. Чи є між ними щось спільне? Так, у кожної з цих рослин є корінь, стебло, листки, насіння, плоди. Саме за цими ознаками ми розпізнаємо рослину.


2. Спостереження за будовою дерева, куща і квітки. Знаходження схожості та відмінностей( стовбур, листки, плоди, коріння)


3. Гра « Хто більше?»

Кожний ряд – це команда. Команди по черзі називають дерева. Виграє та команда, яка більше назве дерев.


4. Робота з підручником.

а) опрацювання статті, з’ясування, що необхідне для життя рослин; групування рослин за місцем зростання;

б) робота за малюнками: скажіть, що де росте.

Фізкультхвилинка.

5. Хвилинка – цікавинка. Робота «Довідкового бюро».

Чи знаєте ви, що:

  • найбільша квітка у світі – рафлезія квітуча. У неї немає листя, а квіти досягають у діаметрі 1 м. Таких великих квітів немає у жодної рослини світу ( демонстрація малюнка);

  • найвище дерево в світі це мамонтове дерево. Його висота сягає 112м.

Якщо ви хочете більше цікавого дізнатись про світ рослин, скористайтесь енциклопедіями.


6. Розгляд малюнків у підручнику( с. 66)

«Відкритий мікрофон»- що дають рослини людям. Розгляд малюнків у підручнику

( с. 66)


7. Дидактична гра « З чого це?»

Учні виділяють з навколишнього оточення предмети, виготовлені з дерева. Перемагає той ряд, який назве більше виробів з дерева.

^ VІ. Закріплення вивченого матеріалу.

  1. Робота в групах.

Розподілити рослини у три групи: дерева, кущі, трави:


Липа, малина, шипшина, волошки, явір, рафлезія, верба, ліщина, огірок, вишня, виноград, фіалка, смородина, ромашка, ожина, дуб, конвалія, кульбаба.


1 група – підкреслити назви дерев.

2 група – назви трав.

3 група – назви кущів.


2. Гра – вправа « Закінчіть речення»

У саду ростуть …

У лісі ростуть …

На городі ростуть …

VІІ. Підсумок уроку.

  • На які групи поділяють рослини?

  • Назвіть кущі.

  • Що ви дізнались нового?

  • Чим корисні рослини для людей?


Треба завжди пам’ятати

І дорослим, і малятам,

Що нема таких рослин

Поблизу і навкруги,

Влітку, взимку й будь – коли

Непотрібних зовсім нам!

Всі рослини вкрай потрібні для людини!

Додати документ в свій блог або на сайт


Схожі:

Урок спостереження з курсу «Я І Україна» 2 клас тема. Різноманітність рослин. Що дають рослини людям iconЯ І Україна 2 клас Тема. У царстві рослин. Дерева, кущі, трави. Зовнішня будова рослин. Мета
Обладнання: малюнки різних рослин, таблиця «Дерева, кущі, трав`янисті рослини», загадки про рослини, мікрофон, гербарій, підручник...

Урок спостереження з курсу «Я І Україна» 2 клас тема. Різноманітність рослин. Що дають рослини людям iconІнформація про рослин: а найдовше коріння; б найбільша рослина; в найбільше листя; г найбільші овочі та фрукти. Прогнози синоптика. Спостереження. Які умови потрібні для життя рослин?
Зовнішня будова рослин. Рослини живі організми. Рослини джерело поживних речовин і кисню на Землі

Урок спостереження з курсу «Я І Україна» 2 клас тема. Різноманітність рослин. Що дають рослини людям iconТема. Різноманітність рослин. Значення рослин у житті людини. Мета
Мета. Розширити і уточнити знання учнів про розмаїття рослин, середовище їх зростання. Розкрити цінності рослин для людини (естетичну,...

Урок спостереження з курсу «Я І Україна» 2 клас тема. Різноманітність рослин. Що дають рослини людям iconТема. У царстві рослин
Мета: ознайомити учнів із розмаїттям рослин; формувати поняття «дерева», «кущі», «трав'янисті рослини»; вчити визначати плоди дерев;...

Урок спостереження з курсу «Я І Україна» 2 клас тема. Різноманітність рослин. Що дають рослини людям iconУрок з читання та природознавства. 3 -й клас
Обладнання: портрет В. О. Сухомлинського, гербарій, ілюстрації весняних квітів, лікарських рослин, дитячі реферати про лікарські...

Урок спостереження з курсу «Я І Україна» 2 клас тема. Різноманітність рослин. Що дають рослини людям iconУрок тема: Рослини І людина. Лікарські рослини
Що би ви хотіли дізнатися про лікарські рослини? Свої запитання починайте словами «Я хочу знати»

Урок спостереження з курсу «Я І Україна» 2 клас тема. Різноманітність рослин. Що дають рослини людям iconПлан-конспект уроку тема. У царстві рослин. Для чого цвітуть дерева та інші рослини
Обладнання. Плакат „Царство рослин”, гербарій, силуетні малюнки казкових героїв Білочки і Зайчика, плоди різних рослин, ілюстрації,...

Урок спостереження з курсу «Я І Україна» 2 клас тема. Різноманітність рослин. Що дають рослини людям iconТема. Вищі спорові рослини. Загальна характеристика вищих спорових рослин. Мета
Мета. Сформувати в учнів знання про вищі рослини, передумови виникнення життя на суші, вивчити загальну характеристику

Урок спостереження з курсу «Я І Україна» 2 клас тема. Різноманітність рослин. Що дають рослини людям iconУрок читання (інтегров.) 4-б клас тема 1: «З любов'ю до рідної землі» Підсумок теми тема 2: М. Познанська «Спасибі людям, що зростили ліс»
Мета: Вчити правильно І виразно читати вірші, доводити свої міркування; розвивати в учнів допитливість, інтерес до навколишнього...

Урок спостереження з курсу «Я І Україна» 2 клас тема. Різноманітність рослин. Що дають рослини людям iconТема: Значення вищих спорових рослин у природі та житті людини
Мета: сформувати уявлення про значення вищих спорових рослин у природі та житті людини, систематизувати й узагальнити знання про...

Додайте кнопку на своєму сайті:
Документи


База даних захищена авторським правом ©lit.govuadocs.com.ua 2000-2013
При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання відкритою для індексації.
звернутися до адміністрації
Документи