Урок читання із комп / ютерною icon

Урок читання із комп / ютерною




Скачати 102.4 Kb.
НазваУрок читання із комп / ютерною
Дата конвертації09.04.2013
Розмір102.4 Kb.
ТипУрок
джерело


Театралізований урок читання із комп/ютерною

підтримкою в 3 класі за розділом

«Із скарбниці казкарів світу»



МЕТА: узагальнити вивчене про казкарів світу та їх чарівні казки;

систематизувати знання змісту найпопулярніших казок зі

світової скарбниці;

удосконалювати вміння визначати моральні проблеми, що розв‘язуються у цих творах;

виховувати прагнення творити добро.


Обладнання і комп‘ютерна презентація «У світі казок»,

картки для групової роботи.


Л. П. Вельможко,

вчитель початкових класів,

старший вчитель,

КЗО «СЗШ № 97

ім. П.І. Шкідченка»,

м. Дніпропетровськ


^ Хід уроку

  1. Організація класу до роботи.

Вчитель. Подивилися на мене.

Усміхнулися усі:

Хто готовий до роботи?

Хто бадьорий?

Молодці!

Щоб урок пройшов не марно,

Треба сісти рівно, гарно.

Не базікать на уроках,

Як папуга чи сорока.

  1. Аутотренінг.

  2. Гноми «Мій настрій».

  1. Оголошення теми і мети уроку.

Вчитель. Дуже рада, що настрій в усіх гарний, бо ми сьогодні здійснемо подорож у чарівну казкову країну, де ще раз зустрінемося із улюбленими героями, а також ще раз відкриємо безцінну скарбничку казкарів світу.

Наш урок – це урок творчості, натхнення, добра, радості. Також наш урок – гра. Ми граючись будемо вчитися правильно, точно і красиво висловлювати свої думки, фантазувати, уявляти і злагоджено працювати у парах і групах.

  1. Активізація опорних знань.

Вчитель. – І так почали. Який розділ ми закінчили вивчати? («Із скарбниці казкарів світу»)

  • У кожного на парті таблиця з назвами почуттів. Прочитаємо і пригадаємо, які почуття вас охоплювали, коли ви читали казки?

^ НАЗВИ ПОЧУТТІВ


Радість Повага

Захоплення Сум

Здивування Гнів

Гордість Розчарування

Співчуття Жаль

Віра (в…) Тривога

Любов (до…) Обурення

Вдячність Протест

Життєрадісність Заздрощі

Ніжність Зневага

  1. ^ Опрацювання нового матеріалу та узагальнення опрацьованого.


Вчитель. Ось перше завдання. Діти, давайте пограємо у гру

«Піймай рими».

І група – Ваше слово – Незнайко…

ІІ група – Попелюшка - …

ІІІ група – Лисичка - …

ІV група – Вітряк - …

Завдання 2

Вчитель. А зараз пропоную відокремити слова та прочитати висловлювання Івана Дзюби про казку:


КазкавкожногонародуцесвоєріднедзеркальцевякомувідображенойогоуявленняпродоброізлоВонапрославляєхоробрих,вихваляєдушевнудоброту,вчитьповажатистарших,батькайматір,засуджуєзаздрощійскупість.


Завдання 3

Вчитель. Візьміть олівці і пройшовши лабіринт, назвіть ім‘я відомої шведської казкарки, видатної письменниці.


С Д

Р


Т І А

Д Е

І Г


Л

Р

Н Н

(Астрід Ліндгрен)

  • Яких відомих казкарів ви ще знаєте? Доповідає творча група.

1 учень. Шарль Перро – написав: «Червона Шапочка», «Попелюшка», «Хлопчик-мізинчик», «Кіт у чоботах». Шарль Перро – відомий французький казкар.

2 учень. Брати Грімм

Якоб і Вільгельм – видатні німецькі казкарі. Їх твори:

«Білосніжка», «Бременські музиканти», «Золота Гуска», «Чарівна красуня».

3 учень. Петро Єршов – російський письменник. Казка «Горбоконик».

Вчитель. Хто переклав цю казку на українську мову.

(Максим Рильський).

4 учень. Карло Коллоді – італійський письменник. Написав «Пригоди Піноккіо».

Вчитель. Молодці! Діти, пригадайте, що таке казка?

  • На які дві групи можна поділити казки? (Літературні і народні)

Відкриємо ж сторінки чарівної книги. А ось і перші гості.

(Заходять діти у костюмах казкових героїв)

Попелюшка.

Що за казка, друже мій?

- Незнайомка живе в ній.

Ти впізнаєш вмить її -

Одяг весь у попелі,

Мачуха все свариться,

Сестри насміхаються.

Вчитель. Молодці! Запишемо її ім‘я у кросворд.

Карлсон. Я приніс завдання для учнів 3 класу. Прошу їх оголосити.

Вчитель. Пригадайте правила роботи у групах. Усі починають виконувати завдання одночасно.

І група – З‘єднайте стрілками слова і визначте риси характеру Карлсона і Малюка:

хвалькуватий

спокійний

енергійний

Карлсон слухняний Малюк

дотепний

фантазер

ІІ група – Визначте в читанці на с.120-122, скільки разів зустрічається слово Карлсон і слово Малюк.

ІІІ група – Прочитати діалог Малюка та Карлсона.

ІV група – Прочитати і записати деформований текст. Відгадайте загадку. Хто це?

Тхо це?

Маньлекий тийвсто чоквічоло з

миеньпухлики румаки. На жи-

тові призлибно тропи папу-

акдзигу. На снипі – мочиктор.


Вчитель. Перевіряємо. Молодці!

(Звучить музика «Буратіно». Заходить хлопчисько у костюмі Буратіно)

Буратіно.

Чоловічок я маленький

Ключ шукаю золотенький

Гострий, довгий, дерев‘яний

Всюди ніс встромляю свій

Поміркуйте, поспішить

Як же звуть мене скажіть.

Вчитель. Запишіть його ім‘я у кросворд.

Буратіно. Я теж приніс завдання для дітей. Оголосіть його, будь ласка.


Завдання 4


Вчитель. Попрацюємо у парах. Вставити букви, які розкидав вітер. Відгадайте загадки:


До шк_ли з букв__рем крок_є

Хлоп___ д__рев‘яний,

Потр_пляє заміс__ ш__ли

У те_тр ля__ковий

Як на__вається ця кни_ка?

Як зо__ть цьо__ хлоп__ська?

  • Молодці! Пригадайте, що ви знаєте ще про хлопчика із цим іменем?

(Це герой казки «Золотий ключик», або «Пригоди Буратіно»)

  • Хто автор цієї казки?

(Олексій Толстой)

  • За твором якого письменника – казкаря написана ця казка?

(За твором італійського казкаря Карло Колодді «Пригоди Піноккіо»).

  • Діти, чи міг би жити Піноккіо, або Буратіно один у цьому світі? Чому?

(Тому, що на його шляху зустрічалися різні казкові герої – добрі і злі. Добрі допомагали, злі – завдавали клопоту, перешкоди)

  • Що допомогло йому вижити та знайти багато друзів? Прочитайте на дошці слова, склавши букви, які розвіяв вітерець-молодець.

Завдання 5


Д1 У3 Б5 Р2 Ж4 А6


Б Р


Т О

А

О Д


  • Тримайте свою душу завжди відкритою для добра, щастя і любові. Тоді відчуєте, яке прекрасне життя.

  • А ось і нова гостя

(Заходить Русалонька)

Русалонька Прочитайте слова написані на екрані і дізнайтесь хто я?

^ Море

Корабель

Принцеси

Табунець рибок

Поверхня моря

Безсмертна душа

Красень-принц

Врятувала життя

Боляче

Вчитель. Запишіть її ім‘я у кросворд.

(Заходить Айболить)

Айболить. Він звірят усіх лікує,

Від халеп він їх рятує.

І зайчат, і мавпенят.

Бегемотів, тигренят.

Вилікує він за мить.

Все, що в звірів так болить.

Наш шановний Айболить.

Вчитель. Молодці! Запишіть його ім‘я у кросворд.

(Заходить веселий Вінні-Пух)

Вінні-Пух. Він веселий і незлобний

Цей хороший дивачок.

З ним господар хлопчик Робін

І товариш П‘ятачок

До прогулянки він ласий.

Є на мед чутливий нюх

Зветься плюшевий пухнастик

Цей ведмедик _______

Вчитель. Вірно! Запишіть його ім‘я у кросворд.

Завдання 6

А ось цю казку та його героя ми знайдемо, коли прочитаємо пірамідку:

не

про

кіт

таке

яйце

хутір

качка

птахи

щастя

мріяв

індичка

хазяйка

пташине

чудовий

прекрасні

подвір‘я

Із якої це казки? Запишіть у кросворд.

(Звучить музика «Червона Шапочка»)

Червона Шапочка. Старенька бабуся у лісі жила.

Гостинці для неї онучка несла.

Хто дівчинку цю по дорозі зустрів?

Як казка та зветься? Хто б відповів?

(Запишіть у кросворд)

Вчитель. А герої якої казки мають такі чудні імена: Ніф-Ніф, Нуф-Нуф, Наф-Наф?

(Троє поросят) Запишіть.

(Заходить Дюймовочка)

Дюймовочка. Ось казкова торбинка, а в ній секрет. Дістаньте його та відгадайте хто я?

Запишіть у кросворд.

Вчитель. Ось і розгадали ми казковий кросворд. Усі клітинки заповнили. Прочитайте що вийшло у горизонтальному рядочку?




  • Які твори цього казкаря вам запам‘ятались?

(Діти відповідають)

(Забігає кіт)

Кіт.

Стривайте, стривайте!

Хто тут згоджує мене?

У кожному краї

У кожній господі.

Затямлять нехай собі люди:

Котячому роду нема переводу

Нема і ніколи не буде.

Завдання 7

Хвилинка поезії

Кіт. Давайте пограємо. Я пропоную віддати шану нашому родові, написавши вірша. Я почну, а ви продовжуйте.

  • Вельмишановні домашні ко…

Досить на сонечку гріти хво…

Світові всьому вже час до…(вести)

Що серед звірів найкращі ко…

Вчитель. Молодці! А завдяки чому «Кіт у чоботях» зумів розправитися з людожером? Який він був?

(Розумний, хитрий, кмітливий…)

  • А зараз, разом із котиком, я пропоную пограти ще в одну гру «Сам собі режисер».

Завдання 8.

Вам потрібно бути за 3 хв. скласти казку про кота на сучасний лад. Ось і подивимося казка якої групи краща.

Завдання 9.

Подивились на екран:



  • Нечинидругомутого,щотобінемило

  • Мудримніхтоневродився,анавчився

  • Десиланеможе,тамрозумдопоможе


Яке прислів‘я можна віднести до моєї казки?


ІV Підсумок уроку.

Вчитель. Ось і закінчується наша подорож у країну «Країну казок», але ми не кажемо їй до побачення. Казки супроводжують нас від самого народження і все життя.

А чому вони нас вчать?

Діти. Вони нас вчать бути добрими, мудрими, хоробрими, чесними, кмітливими, фантазувати, любити і поважати рідних і нашу землю.

  • А чи виправдалися ваші очікування від уроку?

Мої, я гадаю, виправдалися. Ви фантазували, уявляли, висловлювали свої думки, не просто відповідали, а міркували. Я вам дякую за роботу.

  • А що вам запам‘яталося на уроці?

  • Що сподобалось?

  • З яким настроєм йдемо на перерву?

Домашнє завдання:

Читати у збірнику Позакласне читання твори по темі: «Із скарбниці казкарі світу»

Індивідуальне завдання: Скласти міні-вірш із словами за карткою №10 та малюнком:


^ БАБУСЯ ПІР‘ЇНКИ

ГУСЯТКА ЯГУСЯ

ХАТИНКИ ХЛОП‘ЯТА

НЕ ЗВОДИТЬ ПОВОДИТИ

МАЛЕНЬКІ НАПРАВО

НАЛІВО ЛЕГЕНЬКІ

^ ГУЛЯЮТЬ ПОЗИРАЮТЬ

Бо наступний розділ, який ми будемо вивчати, називається

«Візьму перо і спробую».

Всі ви, діти-молодці,

Гарно працювали.

Але дзвоник пролунав,

Він мені і вам сказав,

Що урок вже час кінчати,

Треба йти відпочивати.


Література

  1. Будна Н.О., Головко З.Л.

Наочний посібник для учнів 1-4кл., -

Тернопіль, Навчальна книга – Богдан, 2006р.

  1. Савченко О.Я., Читанка: Підручник для 3кл. – К.: «Освіта», 2003р.

  2. Скрипченко Н.Ф. «Казки та байки»

Наочний посібник для 1-4кл., -

К.: «Мистецтво», 1989р.

  1. Фесюкова Л.Б., Ткаченко І.В. Наочний посібник

К.: «Ранок», 2007р.


Додати документ в свій блог або на сайт


Схожі:

Урок читання із комп / ютерною iconУрок навчання грамоти у 1 класі з комп’ютерною підтримкою
Мета уроку: Закріпити знання про звукове значення букви «ша» (звук [ш]). Формувати навички свідомого й виразного читання, розвивати...

Урок читання із комп / ютерною iconГігієна використання комп’ютера пояснювальна записка
Завдання: на підставі знань про вікові особливості будови і функціонування дитячого організму, сформувати у студентів розуміння закономірностей,...

Урок читання із комп / ютерною iconДодаток 1 до наказу мон від 29. 06. 2010 р. №637 Методика розрахунку потреби навчальних закладів в оснащенні навчальними комп’ютерними комплексами 1
Ва освіти і науки щодо вдосконалення ефективності використання коштів державного бюджету, визначених на придбання комп’ютерної техніки...

Урок читання із комп / ютерною iconУрок-звіт (Інтегрований урок з української мови, читання, математики) 1 клас Тема: Підсумувати набуті за рік знання з читання, математики, української мови
Мста: розвивати інтерес до читання, бажання більше знати, вдосконалювати розв'язувати задачі, розвивати логічно мислення, орфографічну...

Урок читання із комп / ютерною iconЗакон України про інформацію: (За станом на 1 грудня 2002 р). К
Останнім часом проблеми, пов`язані з захистом інформації, привертають до себе все більшу увагу як фахівців в області комп`ютерної...

Урок читання із комп / ютерною iconПлан роботи Школи позитивного педагогічного досвіду з напряму «Інформаційні технології» на 2010-2011 навчальний рік
Розробка диференційованих програм для оволодіння майстрами і викладачами комп’ютерною грамотністю

Урок читання із комп / ютерною iconДокументи
1. /Урок з позакласного читання/Позакласне читання.docx

Урок читання із комп / ютерною iconУрок читання в 4 класі Тема: в скомаровський «Три лижні»
Мета: Вчити учнів перебудовувати вірш на прозовий твір та переказувати його. Удосконалювати навички правильного і виразного читання...

Урок читання із комп / ютерною iconУрок позакласного читання в 2 класі за повістю-казкою В. Нестайка «Дивовижні пригоди в лісовій школі»
Мета уроку: прищеплювати дітям любов до читання, цікавість до дитячої книги на прикладі творчості Всеволода Нестайка;Вдосконалювати...

Урок читання із комп / ютерною iconУрок з українського читання, музики та трудового навчання. 2 клас
Мета: удосконалювати навички читання, розширити і поглибити знання учнів про значення матері у житті людини. Розвивати інтерес до...

Додайте кнопку на своєму сайті:
Документи


База даних захищена авторським правом ©lit.govuadocs.com.ua 2000-2013
При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання відкритою для індексації.
звернутися до адміністрації
Документи