Тема: Казки про тварин icon

Тема: Казки про тварин




Скачати 70.28 Kb.
НазваТема: Казки про тварин
Дата конвертації14.05.2013
Розмір70.28 Kb.
ТипУрок
джерело

Тема: Казки про тварин.

Мета: Ознайомити дітей з різноманіттям казок,в яких зустрічаються тварини.

Розвивати у дітей активність, ініціативність, вміння висловлювати оцінювальні судження, адекватні моральні оцінки поведінки героїв казок.

Виховувати у дітей шанобливе ставлення до тварин, спостережливість за їх життям.

Обладнання: ілюстрації до казок, малюнки із зображенням казкових уроків.

Тип уроку: Нетрадиційний урок вивчення нового матеріалу.

Форма роботи: Групова.Фронтальна, ігрова, розповідь, ілюстрації.

Форма проведення: Урок - мандрівка.

Хід урок

І Організаційний момент.

1. Привітання.

Прозвєнів уже ДЗВІНОК,

Починається урок

Він змістовний і цікавий

Тож гостей зібрав чимало

Повернімося обличчям до гостей,

Усміхнемось і промовим:

«Добрий день!»

-Діти, я рада бачити вас усміхненими. -Із хорошим настроєм, доброзичливим ставленням один до одного розпочинаємо наш урок.

Давайте згадаємо якими повинні бути учні на уроці?

(Уважними, розумними, організованими, слухняними, ввічливими, активними.)

-Що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?

-Почую нове, цікаве!

  • Будемо працювати у групах!

  • Дізнаюся багато нового про тварин та чим вони різняться!

II. Актуалізація опорних знань.

  • А тепер подивимося навколо.

  • Що незвичайного ви помітили?(Клас прикрашено ілюстраціями до казок, малюнками із зображенням казкових героїв.)

  • Отож сьогодні ми з вами,помандруємо казковим королівством,пригадаємо казки.Може деякі із них ви чули, читали, чи бачили по телевізору .А так, як ми з вами вивчаємо тему «Тварини в довкіллі», то ми сьогодні зупинимося на казках про тварин.

ІІІ. Ознайомлення з темою та завданням уроку.

  • Отже, тема нашого уроку «Казки про тварин».

  • Діти, казки супроводжують нас все життя.І скільки б нам не було років, ми з задоволенням слухаємо, розказуємо казки, віримо в них.

ІV. Вивчення нового матеріалу.

  1. Розповідь вчителя.

Так вже повелося, що поруч з людиною завжди жувуть тварини.Тому народ присвятив тваринам, безліч цікавих казок. В них тварини своєю поведінкою нагадують людей.У казках звірі розмовляють, допомагають один одному в біді, борються з несправидливістю.

-Згадайте назви казок присвячених тваринам.
-«Лисичка і журавель», -«Рукавичка»,
-«Пан Коцький»,
-«Лисиця та рак»,
-«Коза-дереза»,
-«Котик і півник» та інші.

У казках можливі перетворення тварин в людину і навпаки: жаба стає царівною; Іванко-козенятем.

- А про які перетворення відомо вам?(«Кривенька качечка» «Івасик Телесек», «Колобок».)

Чому вчать нас ці казки?

-Хто із тварин найбільше виступає в казках?(Лисиця). -А якою ми бачемо лисичку в казках?(Хитрою).

-Яким змальований зайчик?(Боягуз, полохливий).

-Вовк ( страшний, лютий).

-Котик-добрий, веселий.

-Півник добрий, справедливий.

-Мишенята- ліниві.

2.Робота з підоучником.

-А зараз ми дізнаємося- якими змальовано котика у казці «Пан Коцький».

А) Читання казки вчителем.

Б) Обговорення запитань.

-Яким змальований кіт у казці? (Старий).

-Чи правильно поступив господар, що вигнав тварину, яка йому служила?

-Чому Пан Коцький не ловив мишей у господаря?(Бо був дуже старий).

-Чому звірі злякалися Пана Коцького?(Бо їм здалося, що він кричав мало).

-Які казки про тварин ви читали, де хазяїн вчинив так само з

твариною?(«Сірко», «Коза - дереза», «Цап та баран».)

-Які тварини викликають у вас повагу, та бажання

допомогти?(Кіт, собака, білочка, зайчик, півник.)

-Які тварини вам не подобаються?(Лисиця, вовк, Коза-дереза.)

V. Робота в групах.

А зараз попрацюємо в групах.

-Як ви думаєте чи легко живеться тваринам в довкіллі?

-Свійським легко, бо про них дбають люди.

-А диким живеться важко, бо вони мусять шукати собі їжу.

-Я кожній групі дам казкового звіра.Змоделюйте його довкілля.

VI. Фізкультхвилинка.

Йшли ведмедики малі

Нахилились до землі

Потім всали руки в боки

І зробили три підскоки

Руки в гору опустили

І за парти тихо сіли.

VІІ.Робота з зошитом.

-Які казки нагадують ці малюнки?

«Колобок», «Коза-дереза», «Маша і ведмідь»

«Солом'яний бичок».

VІІІ. Закріплення вивченого.

1. Гра «Відгадай з якої казки ці слова?»

-«Приходь кумоньку, приходь лебедику, чим зможу, тим і

пригощатиму тебе»(«Лисичка і журавель»)

-«Я піду по дрова, а ти нікому дверей не відчиняй !»(«Котик

і півник»)

-«Нічого не пила, нічого не їла.»(«Коза-дереза»)

-«А лисичка наскидала рибки з воза, а сама зіскочила та й

ласує»(Лисичка сестричка і вовк панібрат»)

-«Я від баби втік, я від діда втік.»(«Колобок»).

IX. Гра ромашка.

1) -Як звали братика Оленки?(Іванко)

2)-Скільки козенят злїв вовк?(Шестеро)

3)-Як звали мишенят із казки «Колосок»(Круть і Верть)

4)-Хто носив у торбі вовчу голову?(Цап та баран)

5)-Назвіть найхитрішого казкового героя.(Лисичка)

6)-ЩО зробив дід Івасика Телесика?(Золотий човник і срібне весельце)

7)-Чому ведмідь із казки «Пан Коцький» впав з дерева?(Тріснула гілка)

8)-Кого в казці рукавичка називали Іклан?(Кабана)

Х. Інсценізація казки «Лисичка і Журавель».

ХІ.Підсумок уроку.

Гра «Інтерв'ю для газети».

Ось і закінчується наш урок.Зараз я готую заміткеу в газету про ваші враження від уроку і хочу взяти у вас інтерв'ю.

1.Що найбільше сподобалося тобі на уроці?(Інсценізація, робота в групах, гра «Ромашка».)

2. Чому вчать нас казки?(Казки вчать нас оберігати тварин, допомагати їм у скрутних обставинах). Так діти, тварини - це брати наші менші.Тварини, яких ми приручили нас люблять.Памятаймо про це,і ніколи не залишаймо своїх друзів у біді.

Ви - молодці.Добре працювали на уроці.Я дякую вам за роботу .Наш урок закінчено.

Додати документ в свій блог або на сайт


Схожі:

Тема: Казки про тварин iconТема. Види казок. Складання казок за опорною схемою
Мета. Дати учням уявлення проте,що казки бувають народними та авторськими, діляться на: казки про тварин,побутові та чарівні. Вчити...

Тема: Казки про тварин iconЖанрова специфіка фольклорної та літературної казки. Різновиди казок (про тварин, чарівні, соціально-побутові), їх характерні ознаки Тема
Ти і допомогти учням усвідомити жанрову специфіку народної та літературної казки, навчити розрізняти види казок, їх характерні ознаки;...

Тема: Казки про тварин iconТема. Довкілля тварин. Пристосування тварин до добування корму. Захист від ворогів. Мета. Формувати поняття «довкілля тварин»
Обладнання. Малюнки тварин, тестові завдання, картки для індивідуального опитування, опори, план для характеристики тварин, запис...

Тема: Казки про тварин iconТема. «Колосок» (українська народна казка)
На нашій планеті немає такої дитини, яка б не любила казки. Та і дорослі їх теж люблять. Своїм дітям вони читають і про чаклунів,...

Тема: Казки про тварин iconТема: Виховання казкою Мета
Мета: ознайомити батьків з історією виникнення казки та з її впливом на особистісне становлення дитини; дати поради щодо уміння правильно...

Тема: Казки про тварин iconКонспект відкритого уроку з читання. 4 клас Тема. Мудрим ніхто не вродився, а навчився Леся Українка «Біда навчить»
Обладнання: портрет Л. Українки, картки для індивідуальної роботи, малюнковий план казки, зображення птахів – героїв казки

Тема: Казки про тварин iconЯ і Україна /природознавство/ Тварини в природі /урок
«тварини – живі організми»; сформувати уявлення про довкілля тварин, різноманітність умов життя тварин на Землі та вплив на них людини;...

Тема: Казки про тварин iconТема: „Різноманітність тварин у природі
Сьогодні ми помандруємо до царства тварин. Мені будуть допомагати учні, які теж готувалися до цього уроку. Вони будуть моїми асистентами...

Тема: Казки про тварин iconУрок з курсу «Я І Україна», 2клас Тема: «У царстві тварин» (з застосуванням музико-терапевтичної педагогіки «ПіснеЗнайко») Вчитель І категорії Миколаївської зош І-ІІІ ступенів №60
Ознайомити учнів із різноманітним світом тварин; формувати поняття „комахи", „птахи", „звірі", уміння їх розпізнавати за істотними...

Тема: Казки про тварин iconУкраїнська література 5 клас Тема уроку: Василь Королів-Старий. Відомості про письменника та його казки. Казка «Хуха-Моховинка»
В. Короліва-Старого, розглянути казку «Хуха-Моховинка»; розвивати логічне мислення, творчі здібності учні, уяву, фантазію, навички...

Додайте кнопку на своєму сайті:
Документи


База даних захищена авторським правом ©lit.govuadocs.com.ua 2000-2013
При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання відкритою для індексації.
звернутися до адміністрації
Документи