Сценарій позакласного заходу для 5 класу «Подорож історією Лондона» icon

Сценарій позакласного заходу для 5 класу «Подорож історією Лондона»




Скачати 40.02 Kb.
НазваСценарій позакласного заходу для 5 класу «Подорож історією Лондона»
Дата конвертації16.05.2013
Розмір40.02 Kb.
ТипСценарій
джерело

Сценарій позакласного заходу для 5 класу «Подорож історією Лондона».

Складено вчителем англійської мови Селівакіною С.І.

В процесі викладання іноземної мови дуже важливе місце займають позакласні заходи. Вони є дієвим методом підтримки зацікавленості учнів у вивченні англійської мови. Важливу роль відіграє підготовчий етап до заходів. Вчитель повинен підготовити сценарій і ознайомити учнів з ним, розподілити ролі і зняти виникаючі труднощі, перевірити, як учні зрозуміли текст і свої ролі. Варто пам’ятати, що дітей потрібно навчити не тільки механічно повторювати свою роль, а додавати до неї свою індивідуальність, почуття і емоції. Чудово, якщо вчитель заохотить до заходу не тільки дітей, схильних до акторства, а й всіх бажаючих. Нехай знайдеться роль для кожного. Вчителю потрібно зробити захід святом, а не nerve-racking end-of-term виставою. Це означає, що всі діти разом з вчителем приймають активну участь у роботі. Така персоналізація зробить англійську мову більш значною і такою, яка краще запам’ятовується.

^ Практична мета:

1) Удосконалювати навички спілкування за темою «Історія Лондона».

2) Формувати вміння усного мовлення під час драматизації англійською мовою.

^ Розвивальна мета:

Розвивати у учнів культуру спілкування під час драматизації.

Освітня мета:

Ознайомити учнів з історією Лондона.

^ Виховна мета:

Формувати і підтримувати у учнів зацікавленість історією Лондона.

Обладнання: карта стародавнього Лондона намальована заздалегідь учасниками вистави, сюжетні вставки до карти, картини з видами сучасного Лондона, костюми римлян, костюм пекаря, костюм короля, костюм привіда, шкільні щоденники, диск з музикою «Бітлз», «чарівна» книга, картки з зображенням головних дат 11 століття, 1666 рік.

^ Діючі особи:

Учениця1,

Учениця2,

Учень 3,

3 Римлян,

Король Вільгельм Загарбник,

Громадяни ,

Сучасні лондонці,

Привід,

Пекар.


Початок.

Тихо звучить музика «Бітлз». Виходять дві учениці.

Учениця 1: Аню, мені так хочеться побувати в Лондоні. Побачити Королеву, Букінгемський палац та тауер.

Учениця 2: Христинко, всі завітні бажання здійснюються.

Уч.1: Що ж мені треба зробити, щоб наблизити цей час?

Уч.2: Ось тобі книга. Прочитай її, вона дуже цікава.

Уч.1: Вона чарівна?

Уч.2: Так… Читаючи її ти дізнаєшся багато цікавого.

^ Учениця 1 сідає в крісло і засинає. Звучить музика. Дівчинка відкриває очі і бачить трьох римлян.

Уч.1:Who are you?

I Roman: We are the Romans.

Уч.1: Where are you from?

II R.: We are from your book!

Уч.1: And what are you doing here?

II R.: We want to travel through the history of London.

Уч.1: I know about London too!

I R: Let’s travel together!

Уч.1: I’m ready!

Частина I.

Учень 3: Do you know that many years ago London was called Londinium? The Romans gave these name. They came here from Rome.

I Roman: Look, Guys, What a great place to build a town!

II R: Yes, And there is the river. (учень вставляє річку в карту).

I IIR: Let’s name the river Thames and the town Londinium.

I R: Hey! We need a bridge over the river.

II R: Let’s build it! (учень вставляє міст в карту)

III R: Now our people can cross the river!

IR: Where will the people live?

IIR: There are no houses!

IIIR: We need them? Let’s build them! (учні вставляють в карту фігури дерев’яних будиночків).

Частина II

Учениця 2:It’s the 11th century. Something interesting is taking place. (^ Учениця тримає в руках дату – 11 століття)

Учениця 1: Yes. Now London is very important city. William the Conqueror went to England from France.

Виходять Король і громадяни.

William: This city is my now! I’m your king. I will rule England!

Citizen 1: We are not afraid of you! We don’t want you. Go home!

Citizen 2: We don’t give you the place to live in!

Will.: I build the palace!

Cit. 1: There is no need in it! There is no place to build it!

Will.; This is my last word! I build the Tower! The white Tower of London. (вставляє в карту фігуру Тауера).

Cit.2: Do it ! But we , the people of London, we hate you! Be afraid of us!

^ Король і громадяни уходять. Зявляються римлянє.

Частина III

I R.: Very interesting!

IIR.: So? People didn’t like William.

III R.: But all kings and queens of England have lived in London since that time.

I R.: Not only kings and queens… But also ghosts…

^ Звучить швидка мелодія. Вибігає привід. Учні стають перед декорацією, тримають в руках свої щоденники.

Ghost: Well, ho-ho-ho! Who’s the most naughty child here? Who doesn’t want to do homework? You? You? Who?

Учениця 2: We are very good children!

Gh.: Yes? Show me your mark books then!

Діти: Here they are! Look!

Gh.: Yes…Really good marks! (сумно) What shall I do then?

Учениця 2: Go home!

Gh.: Why? Can I stay with you?

Учениця 2: O.K. Stay with us. But you should go to school!

Ch.; I will! I want to be clever and kind!

^ Діти уходять.

Частина IV

Romans: The fire ! Look the fire! (Вставляють в карту біля будинків зображення полумя)

Учениця 3: Yes. In the year of 1666 (тримає в руках дату) there was the Great fire of London. The fire destroyed 80% of the city. It started in the house of the king’s baker.

Baker: Tomorrow we celebrate the king’s birthday. We must cook some biscuits for him! But no! What’s that? The fire! Help!

^ Всі діти виконують пісню «London’s burning”:

London’s burning -2 times

Fetch the engines – 2 times

Fire! Fire! -2 times

Pour on water – 2 times.

Baker: No, It’s too late. We have no place to live in!

Citizen 1: We shall build a new city!

Citizen 2: More beautiful!

^ Громадяни виймають з карти зображення з вогнем і деревяними будинками, а замість них вставляють зображення з цегляними будинками.

Roman I: Unbelievable! No houses…

II R.: But look! People build the new city!

^ Виходять сучасні лондонці. Вони тримають в руках зображення сучасного Лондону.

IIIR. : What’s going on? Who are they?

Учениця 1: They are my friends. They know a lot about modern London.

Частина V

1st Londoner: Tower bridge. In London There are 27 bridges over the river Thames! This bridge is named the Tower Bridge. It can open to allow large ships in and out of the Pool of London. It was opened in 1894.

2nd Londoner: Buckingham palace. Buckingham palce used to be a town house. Now this is where the queen lives. It has got 600 rooms!

3d Londoner: Westminster Abbey. Westminster Abbey was founded nearly a thousand years ago. Kings and queens are crowned here.

4th Londoner: London eye. The London eye is the highest observation wheel ever built. It is 135 m high!

5th Londoner: The Beatles. During the 1960s London seemed to have become the most exciting city in the world, with the Beatles and an explosion in art. “The Beatles” is very popular nowadays.

Кінцівка.

Виходять всі діючи особи. Звучить пісня «Бітлз» “Yellow submarine”. Діти її виконують і закінчують виступ.


Додати документ в свій блог або на сайт


Схожі:

Сценарій позакласного заходу для 5 класу «Подорож історією Лондона» iconСценарій позакласного заходу, рекомендовано для сьомих класів "Загадкове Середньовіччя" (естетична подорож)
Мета: поєднання шкільних предметів: всесвітня історія, образотворче мистецтво, художня культура, трудове навчання. Розвивати вміння,...

Сценарій позакласного заходу для 5 класу «Подорож історією Лондона» iconСценарій позакласного курсового заходу
Це сприяло тому, що і підготовка до заходу, і його проведення було сприйнято студентами з інтересом, навело на роздуми

Сценарій позакласного заходу для 5 класу «Подорож історією Лондона» iconСценарій проведення виховного заходу з учнями 5 класу " Посвята в гімназисти ". Слов’янська гімназія м. Київ куратор: Галицька М. Л мета проведення
Сценарій проведення виховного заходу з учнями 5 класу “ Посвята в гімназисти”

Сценарій позакласного заходу для 5 класу «Подорож історією Лондона» iconСценарій позакласного заходу з англійської мови " st. Valentine day" Teacher

Сценарій позакласного заходу для 5 класу «Подорож історією Лондона» iconСценарій позакласного заходу (для учнів 5-6-х класів) „У гостях у дідуся Кенира
Обладнання: зал прикрашений портретом Л. Глібова; виставкою його книг; обладнаний відеотехнікою. Виступи ілюструються слайдами

Сценарій позакласного заходу для 5 класу «Подорож історією Лондона» iconСценарій позакласного заходу до Дня дитячої книги «Гортаючи сторінки улюблених книжок»
Мета заходу: залучати школярів до читання, показати пізнавальне, виховне значення художньої літератури; розвивати творчі здібності...

Сценарій позакласного заходу для 5 класу «Подорож історією Лондона» iconСценарій позакласного заходу для початкової школи
Мета: Ознайомити з традиціями та культурою країни, мова якої вивчається. Виховання добротою: перенести учнів у казковий світ зимової...

Сценарій позакласного заходу для 5 класу «Подорож історією Лондона» iconРозробка позакласного заходу «людина у світі природи»
Обладнання: аркуші паперу для кожного учня; для оформлення заходу як наочний матеріал використовують малюнки І фоторепродукції де...

Сценарій позакласного заходу для 5 класу «Подорож історією Лондона» iconСценарій позакласного виховного заходу з фізики " фізичні перегони" Мета: навчити учнів застосовувати вже
Виховувати відповідальність, самостійність, дисциплінованість, працьовитість; правильність і чіткість мови

Сценарій позакласного заходу для 5 класу «Подорож історією Лондона» iconУрок позакласного читання «Подорож осінньою стежкою» для учнів 4-го класу
Мета: вчити учнів бачити І розуміти прекрасне як в природі, так І в житті, на картині, в музиці, поезії; формувати вміння добирати...

Додайте кнопку на своєму сайті:
Документи


База даних захищена авторським правом ©lit.govuadocs.com.ua 2000-2013
При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання відкритою для індексації.
звернутися до адміністрації
Документи