Положення «Про організацію та проведення Другого міського конкурсу соціальної реклами» Луцький міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Волинський прес-клуб Асоціація рекламістів Волині icon

Положення «Про організацію та проведення Другого міського конкурсу соціальної реклами» Луцький міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Волинський прес-клуб Асоціація рекламістів Волині




Скачати 95.98 Kb.
НазваПоложення «Про організацію та проведення Другого міського конкурсу соціальної реклами» Луцький міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Волинський прес-клуб Асоціація рекламістів Волині
Дата конвертації11.03.2013
Розмір95.98 Kb.
ТипПоложення
джерело



ПОЛОЖЕННЯ

«Про організацію та проведення Другого міського конкурсу

соціальної реклами»

Луцький міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

Волинський прес-клуб

Асоціація рекламістів Волині




I. Загальні положення:


1. Сфера застосування цього Положення:

1.1. Це Положення застосовується при проведенні міського щорічного конкурсу соціальної реклами (далі за текстом – Конкурс).

1.2. Основною метою Конкурсу є залучення аматорів та рекламістів до розробки соціальної реклами відповідно до визначених пріоритетів суспільних потреб.


2. Тематика конкурсу визначається оргкомітетом щорічно.

На 2011 рік пропонуються такі тематичні напрямки:

1.2.1. Популяризація здорового способу життя;  

1.2.2. Профілактика ВІЛ-інфекції та інших соціально-небезпечних хвороб і явищ у молодіжному середовищі;

1.2.3. Формування толерантного ставлення у суспільстві до людей з особливими потребами;

1.2.4. Проблеми екології;  

1.2.5. Популяризація сім’ї та родинних цінностей;

1.2.6. Гендерна рівність.


^ 3. Завдання конкурсу:

1.3.1. Пропагувати загальнолюдські цінності: милосердя й духовність, толерантність і довіру, комунікабельність, дружелюбність, людяність, любов;

1.3.2. Сприяти викоріненню (або, принаймні, зниженню гостроти) соціальних проблем сучасного українського суспільства й зміцненню суспільної етики й моралі;

1.3.3. Виховувати позитивну громадянську позицію підростаючого покоління українців через засоби масової інформації та носії зовнішньої реклами;

1.3.4. Формувати за допомогою впливу соціальних рекламних звернень почуття національної гордості, відповідальності українців за розвиток мови й культури своєї держави;

1.3.5. Визначити рівень та стан розвитку соціальної реклами в Луцьку, розглядати її як важливий інструмент виявлення всього спектру соціальних проблем, сприяти підвищенню професійного рівня рекламістів;

1.3.6. Сприяти вдосконаленню законодавства та розвитку наукової думки, що стосується соціальної реклами;

1.3.7. Залучити державні установи, громадські організації, представників бізнесу, ЗМІ, окремі творчі особистості та суспільство в цілому до спільного вирішення соціальних проблем;

1.3.8. Сприяти становленню Конкурсу як координуючого та експертного центру всієї сфери соціальної реклами в Луцьку.

1.3.9. Для забезпечення виконання завдань організатори докладають зусиль до продовження заходів конкурсу за межами терміну проведення основного творчого конкурсу, забезпечують якомога ширше застосування його матеріалів та ідей у гуманітарній практиці.


IІ.Основні поняття, що використовуються в цьому Положенні:

1. У цьому Положенні використовуються такі основні поняття:

2.1.1. Міський конкурс соціальної реклами – Перший щорічний конкурс для рекламістів та аматорів на розробку кращого проекту соціальної реклами у Луцьку;

2.1.2. Оргкомітет – організатори Конкурсу.

2.1.3. Учасники конкурсу – аматори, рекламісти, чи їх представники, студенти факультетів дизайну, інститутів журналістики та інших, заявка яких прийнята на участь у Конкурсі Оргкомітетом.

2.1.4. Журі – група осіб, що здійснюють професійну оцінку заявок учасників, що надійшли в Оргкомітет.

2.1.5. Нагороди – призи, що вручають переможцям та призерам Конкурсу.

2.1.6. Спонсори і партнери – державні та громадські організації, підприємства усіх форм власності, що надають матеріальну чи інформаційну підтримку Конкурсу.

^ 2. Координація проведення Конкурсу:

2.2.1. Координація проведення покладається на Організаційний комітет Конкурсу. Оргкомітет формується з представників організаторів конкурсу. Оргкомітет формує склад Журі.

3. Відкритість:

2.3.1. Це Положення пропонується для ознайомлення усім зацікавленим особам, що претендують на участь у Конкурсі.

2.3.2. Положення відкрито публікується на сайтах організаторів.

2.3.3. Учасники мають право звернутися до Оргкомітету за тлумаченням пунктів цього Положення.


ІІІ. Функції, права, обов’язки і відповідальність Оргкомітету.

^ 1. Функції Оргкомітету:

3.1.1. Ухвалення рішення про проведення Конкурсу;

3.1.2. Розробка Положення про Конкурс і пакету документів, необхідних для проведення Конкурсу;

3.1.3. Визначення умов проведення Конкурсу (правила проведення, терміни, критерії оцінювання, етапи і т. д.);

3.1.4. Формування і затвердження складу експертної ради;

3.1.5. Ухвалення рішення про склад журі і призначення голови журі;

3.1.6. Координація роботи з інформаційними спонсорами;

3.1.7. Збір заявок на конкурс;

3.1.8. Організація церемонії нагородження переможців і призерів Конкурсу.

^ 2. Права Оргкомітету:

3.2.1. Відмова Претендентові в участі у конкурсі в разі невідповідності його заявки чи матеріалів вимогам Положення;

3.2.2. Дискваліфікація Учасників за порушення встановлених правил і за невідповідність їх заявки чи матеріалів вимогам і умовам проведення Конкурсу;

3.2.3. Анулювання результатів Конкурсу в номінації, за умови виявлення журі та оргкомітетом зловживання своїми повноваженнями.

^ 3. Обов’язки Оргкомітету:

3.3.1. Створення рівних умов для всіх Учасників;

3.3.2. Забезпечення гласності проведення Конкурсу;

3.3.3. Недопущення розголошування відомостей про результати раніше обумовленого терміну.

^ 4.Відповідальність Оргкомітету:

3.4.1.Оргкомітет несе адміністративну відповідальність за порушення Положення, правил та процедури підготовки і проведення Конкурсу;


ІV. Права, обов’язки і відповідальність Учасників.

^ 1.Права Учасників:

4.1.1. Отримання інформації про умови і порядок проведення Конкурсу;

4.1.2.Звернення в Оргкомітет за роз’ясненням пунктів Положення;

4.2.2. Реєстрація заявки на участь у Конкурсі;

4.2.3. Здобуття відповідного диплома - у разі визнання переможцем або призером Конкурсу.

^ 2.Обов’язки Учасників:

4.2.1. Попереднє ознайомлення з Положенням Конкурсу, вивчення вимог, що ставляться до учасників Конкурсу;

4.2.2. Своєчасне подання заявки, оформленої відповідно до вимог Положення;

4.2.3. Дотримання правил та процедур, передбачених Положенням.

^ 3.Відповідальність Учасників.

4.3.1. Учасники несуть відповідальність за порушення вимог щодо достовірності інформації, що вказується в заявці; за недотримання умов, правил і процедур, встановлених Положенням.

4.3.2. За вказані порушення Оргкомітет може позбавити Учасника права на участь у Конкурсі. Цей факт фіксується у протоколі. Повідомлення Учасникові про позбавлення його права участі в Конкурсі повідомляється електронною поштою.


^ V. Спонсори конкурсу.

5.1. Спонсором Конкурсу може бути будь-яка особа чи організація, яка має бажання підтримати цей проект.

5.2. Генеральний спонсор буде обраний серед Спонсорів Конкурсу на тендерних умовах.

    1. . Інформаційна підтримка Конкурсу – усі місцеві та національні ЗМІ, що виявлять бажання підтримати проведення конкурсу;


^ VI. Вимоги до проектів учасників Конкурсу:

6.1. До участі запрошуються: аматорські та професійні колективи, громадські організації, студенти, учні, окремі учасники.

6.2. Матеріали подаються в Оргкомітет із приміткою «Конкурс соціальної реклами» з 1 червня до 15 серпня 2011 року.

6.3. Матеріали особисто заносяться за адресою: м. Луцьк, пр.Соборності, 18, (Луцький міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді), вул. Шевченка, 14 (Волинський прес-клуб) або надсилаються на електронну адресу «Maksochka@gmail.com», «lutsk@cure.org.ua» з поміткою «конкурс соціальної реклами».

6.4. Проект, надісланий на Конкурс, повинен бути власною розробкою учасника чи декількох учасників), поданий у будь-якій формі й не суперечити загальновизнаним етичним нормам та чинному законодавству України.

6.5. Основна ідея Проекту, надісланого на Конкурс, - представлення оригінального проекту втілення певної ідеї, створення «ефекту емоційного поштовху».

6.6. Кожний надісланий проект повинен мати назву.

6.7. Усі проекти, що надійшли на Конкурс, не рецензуються та учасникам не повертаються.

6.8. Проекти, які відповідають вимогам даного Положення, будуть розміщені організатором Конкурсу на офіційному сайті.

6.9. Організатори Конкурсу мають право використовувати проекти, що брали участь у Конкурсі, у некомерційних цілях із метою популяризації та пропаганди соціальної реклами; чужих текстів, фотографій, ідей та дизайну (повністю або частково).


VIІ. Проекти приймаються на конкурс за такими номінаціями:

7. 1. Друкована продукція (плакати, стікери, календарі, буклети, брошури, запрошення, листівки, друкована сувенірна продукція тощо);  

7.1.1. Проекти для цієї номінації повинні відповідати таким критеріям: проект може бути створений за допомогою олівців, фарб, фломастерів чи спеціалізованих програм (Paint, CorelDraw, Adobe Photoshop та ін.), а також із використанням фотоапаратів (фотографій).

7.2.2. Друкована реклама повинна являти собою графічно-текстове повідомлення, що описує соціальний проект, виконане на аркуші формату A4, A3 чи А2.

7.3.3. Буклет виконується на аркуші формату А4 із двома лініями згину та містить інформацію з обох боків.

7.2. Відеоролик:

7.2.1. Відеороликце відзнятий та змонтований сюжет на головні теми тривалістю до 3-х хвилин, визначені оргкомітетом, у якому повинна бути чітко визначена сюжетна лінія.

7.2.2. Проекти, за бажанням автора, можуть подаватися у готовому вигляді в будь-якому відео-форматі, записані на CD.

7.3. Аудіоролик:

7.3.1. Аудіоролик - це записаний та змонтований аудіо-запис в оригінальній формі на задану тему конкурсу тривалістю до 3-х хвилин. 7.3.1. Проекти, за бажанням автора, можуть подаватися у будь якому форматі, записані на СD.

^ 7.4. Макет для зовнішньої реклами:

7.4.1. Макет для зовнішньої реклами повинен являти собою графічно-текстове повідомлення, що описує соціальний проект.

7.5.1. Проекти для цієї номінації повинні відповідати таким критеріям: проект може бути створений за допомогою олівців, фарб, фломастерів чи спеціалізованих програм (Paint, CorelDraw, Adobe Photoshop та ін.), а також із використанням фотоапаратів (фотографій).

7.5.2. Макет виконується на аркуші формату А4 із розрахунком подальшого масштабування до розмірів 3х6м. або 1,2x1,8 м;

7.5. Інтернет-реклама: будь-які формати.

7.6. Соціальна реклама ручної роботи (малюнок, аплікація, листівка і т.д.).

7.7. Соціальний аудіо-, відеосюжет (тривалість: 3-10 хвилин).


VIIІ. Терміни проведення конкурсу:

8.1. Конкурсні проекти надсилаються з 1 червня по 15 серпня 2011 року.

8.2. Оголошення результатів і нагородження переможців буде проведено напередодні Дня Незалежності.


^ IX. Журі Конкурсу:

9.1. Журі Конкурсу створюється з метою визначення переможців Конкурсу.

9.2. До складу Журі входять 7 членів.

9.3. Повноваження Журі - розглядати та оцінювати надіслані на Конкурс роботи відповідно до методики оцінювання.

      1. Методика оцінювання: ЗСБ = МС + О + Е, де:

Мотивуюча сила (МС) — від 1 до 12 балів – це якість висвітлення факторів, які можуть стати яскравим мотивом підвищення рівня соціальної реклами;

Оригінальність (^ О) — від 1 до 12 балів – це якість висвітлення оригінальних особливостей роботи;

Естетика (Е) – від 1 до 12 балів – це якість представлення рекламного звернення, його естетичні фактори – поєднання кольорів, поєднання зображень, фігур тощо, символічна значимість окремих елементів проектів, сприйняття відеореклами, поєднання відео- та аудіо-ефектів.

Загальна сума балів (ЗСБ) — від 3 до 36 балів.

9.4. Рішення журі про визначення переможців Конкурсу та нагородження затверджуються Протоколом засідання Журі Конкурсу.

9.5. Члени Журі здійснюють свої повноваження на громадських засадах.

^ X. Нагороди конкурсу:

10.1. Призери І, ІІ, ІІІ місць отримають цінні подарунки та нагороди від Спонсорів та Організаторів.

10.2. Роботи, які за оцінками Журі не набрали 18 балів, не розглядаються як претенденти на перемогу і не мають права посісти призові місця.

10.3. Керівник Проектної групи, що посіла призове місце у Конкурсі, також отримує цінний подарунок від Організаційного комітету.

    1. Детальнішу інформацію можна отримати за телефоном: 29-05-48, 099-027-90-31.

Х. Контактна інформація для учасників Конкурсу:

10.1. Проекти на Конкурс подаються особисто за адресою: м. Луцьк, пр.Соборності, 18, Луцький міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді (з 8 до 17.15, крім вихідних) або ж надсилаються на електронну адресу: maksochka@gmail.com із приміткою «конкурс соціальної реклами» (з обов’язковим зазначенням прізвища, імені та по батькові конкурсанта, контактного телефону і адреси для листування).

    1. Контактні телефони організаторів Конкурсу:

(0332) 29-05-48, 099-027-90-31.

10.3. Умови Конкурсу розміщено на сайтах: www.lutsk.ua, www.volynpressclub.com.ua, www.gpw.com.ua, arv.do.am, в соціальних мережах vkontakti та facebook.


Склад журі конкурсу соціальної реклами:


  1. Директор Луцького міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Ліна Галан.

  2. Заступник голови Волинського прес-клубу Богдана Стельмах;

  3. Генеральний директор Волинської обласної державної телерадіокомпанії Ольга Куліш.

  4. Директор видавництва «Ініціал» Віктор Федосюк;

  5. Заступник директора Луцького міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Ольга Максим’як.

  6. Член Спілки дизайнерів України, академік Міжнародної академії фундаментальних основ буття Орест Хмельовський.

  7. Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціальної педагогіки ВНУ ім. Лесі Українки, координатор українського фонду «Благополуччя дітей у Волинській області» Валерій Петрович.



Додати документ в свій блог або на сайт


Схожі:

Положення «Про організацію та проведення Другого міського конкурсу соціальної реклами» Луцький міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Волинський прес-клуб Асоціація рекламістів Волині iconПоложення «Про організацію та проведення щорічного конкурсу соціальної реклами» Організатори конкурсу: го «Асоціація рекламістів Волині» го «Гендерний центр» Волинський прес-клуб
Це Положення застосовується при проведенні міського щорічного конкурсу соціальної реклами (далі за текстом – Конкурс)

Положення «Про організацію та проведення Другого міського конкурсу соціальної реклами» Луцький міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Волинський прес-клуб Асоціація рекламістів Волині iconКонкурс за такими номінаціями: Друкована продукція (плакати, стікери, календарі, буклети, брошури, запрошення, листівки, друкована сувенірна продукція тощо)
Луцький міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді у партнерстві з Волинським прес-клубом та Асоціацією рекламістів...

Положення «Про організацію та проведення Другого міського конкурсу соціальної реклами» Луцький міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Волинський прес-клуб Асоціація рекламістів Волині iconКонкурс за такими номінаціями: Друкована продукція (плакати, стікери, календарі, буклети, брошури, запрошення, листівки, друкована сувенірна продукція тощо)
Луцький міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді у партнерстві з Волинським прес-клубом та Асоціацією рекламістів...

Положення «Про організацію та проведення Другого міського конкурсу соціальної реклами» Луцький міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Волинський прес-клуб Асоціація рекламістів Волині iconДодаток до рішення міської ради від 24. 02. 2010 №53/15 положення про Луцький міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді
Центр є спеціальним закладом, що забезпечує організацію та проведення у територіальній громаді м. Луцька соціальної роботи із соціально...

Положення «Про організацію та проведення Другого міського конкурсу соціальної реклами» Луцький міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Волинський прес-клуб Асоціація рекламістів Волині iconРішення від 24. 02. 2010 №53/15 м. Луцьк Про затвердження Положення про Луцький міський центр соціальних служб для сім’ї
Кабінету Міністрів України з питань діяльності центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді” з метою подальшого вдосконалення...

Положення «Про організацію та проведення Другого міського конкурсу соціальної реклами» Луцький міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Волинський прес-клуб Асоціація рекламістів Волині iconПоложення про Херсонський міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Питання №3 Рішення приймається більшістю від загального складу № п/п Прізвище, Ім’я, По-батькові
Про затвердження штатної чисельності та Положення про Херсонський міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

Положення «Про організацію та проведення Другого міського конкурсу соціальної реклами» Луцький міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Волинський прес-клуб Асоціація рекламістів Волині iconІнформація про замовника торгів повне найменування Одеський міський центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді місцезнаходження Одеська область місто Одеса
Голова комітету з конкурсних торгів Одеського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

Положення «Про організацію та проведення Другого міського конкурсу соціальної реклами» Луцький міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Волинський прес-клуб Асоціація рекламістів Волині iconПоложення про Херсонський міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді в новій редакції Питання №35/33 Рішення приймається більшістю від загального складу № п/п
Про затвердження штатної чисельності та Положення про Херсонський міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді в новій...

Положення «Про організацію та проведення Другого міського конкурсу соціальної реклами» Луцький міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Волинський прес-клуб Асоціація рекламістів Волині iconЗаходи, приурочені до Міжнародного Дня захисту дітей
Сумський обласний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, Сумський міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та...

Положення «Про організацію та проведення Другого міського конкурсу соціальної реклами» Луцький міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Волинський прес-клуб Асоціація рекламістів Волині iconПоложення про Херсонський міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді
Про затвердження Положення про Херсонський міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

Додайте кнопку на своєму сайті:
Документи


База даних захищена авторським правом ©lit.govuadocs.com.ua 2000-2013
При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання відкритою для індексації.
звернутися до адміністрації
Документи