Тема: Практична робота №4. Порівняльна характеристика промисловості фрн І Франції icon

Тема: Практична робота №4. Порівняльна характеристика промисловості фрн І Франції

Реклама:



НазваТема: Практична робота №4. Порівняльна характеристика промисловості фрн І Франції
Дата конвертації14.03.2013
Розмір53.6 Kb.
ТипПовідомлення
джерело

Географія (10 клас)

Можар Т.О.,

учитель географії


Тема: Практична робота №4. Порівняльна характеристика промисловості ФРН і Франції,

Великобританії та Італії


Мета: Навчитися складати порівняльну характеристику промисловості окремих країн, визначати й оцінювати значення зв’язків України з державами-сусідами; розвивати вміння працювати з географічними картами, таблицями, діаграмами; уміння систематизувати навчальний матеріал та статистичні дані; формувати цілісне уявлення про навколишній світ, толерантне ставлення до культур усіх народів, розуміння переваг співпраці між країнами.

Обладнання: атласи, комп’ютери, наявність підключення до мережі Інтернет.

^ Тип уроку: комплексного застосування знань, умінь, навичок учнів.

Хід уроку

  1. Етап організації.

Прийом «Географічна розминка»Учитель називає європейську країну (столицю), учні називають відповідну столицю (країну) та її бренд.

Запитання: Назвіть європейські країни, які входять до «Великої сімки».

Повідомлення теми уроку.

  1. ^ Етап покладання мети.

На сьогоднішньому уроці ми спробуємо узагальнити набуті знання про дані країни, виявити причини їх економічного розвитку і ті чинники, які визначили успіх цього розвитку.

  1. Етап проектування.

  2. Етап організації виконання плану діяльності.

  • 1. Читаємо географічні карти

1.1. Розгляньте економічні карти країн Європи і встановіть відповідність між країною та географічними об’єктами, розташованими на її території:

А. ФРН 1. Країни-сусіди: Фінляндія, Україна, Словаччина

Б. Франція 2. Судноплавні річки: Луара, Рона, Гаронна

В. Великобританія 3. Морські порти: Анкона, Барі, Спеція

Г. Італія 4. Центри машинобудування: Лутон, Бірмінгем, Ковентрі

5. Центри хімічної промисловості: Кельн, Галле, Лейпциг

Відповідь:

1.2. За географічними картами визначте групи експортних товарів промисловості України.

Відповідь:

  • ^ 2. Вчимося порівнювати промисловість країн і характеризувати зв’язки України з країнами-сусідами

2.1. Відомо, що Україна має значний потенціал експорту послуг. Вона є найбільшим у світі транзитером природного газу і володіє газотранспортною системою з високою пропускною спроможністю – 290 млдр м³ на вході і майже 170 млрд м³ на виході на рік.

За економічною картою країн Європи визначте, які країни поєднує газотранспортна система нашої держави.

Відповідь:

Висновок (про переваги для української економіки існуючої газотранспортної системи та можливі перспективи щодо її використання)…………………………………………………………………………

  • ^ 3. Складаємо порівняльну характеристику промисловості країн і характеризуємо зв’язки України з країнами-сусідами

3.1. Користуючись інтернет-ресурсами, картами атласу складіть візитки країн, що порівнюються

1 варіант

Країна

ФРН

Франція

Державний прапор







Столиця







Площа







Населення







Державний лад







Державна мова







Галузі спеціалізації за їх часткою у галузевій структурі промисловості







Основні експортні товари







ВНП ($ США на душу населення)







Валюта







Висновок: (про подібні та відмінні ознаки)

2 варіант

Країна

Великобританія

Італія

Державний прапор







Столиця







Площа







Населення







Державний лад







Державна мова







Основні експортні товари







Галузі спеціалізації за їх часткою у галузевій структурі промисловості







ВНП ($ США на душу населення)







Валюта







Висновок: (про подібні та відмінні ознаки)

3.2. За даними таблиці побудувати діаграму (відповідно до свого варіанту)

Структура зайнятості населення у головних галузях господарства (у %)

Країна

Промисловість

Сільське господарство

Сфера послуг

Велика Британія

26,5

2

71.%

Італія

33

10

57

Франція

27

5

68

Німеччина

41

5

54

Висновок:

3.3. Користуючись даними електронної версії підручника з економічної і соціальної географії світу (за редакцією Пестушко, Уварова) складіть прогноз про зміну ВВП на душу населення (для країн, що відповідають вашому варіанту)

Відповідь:

  • ^ 4. Складаємо туристичний маршрут

4.1. Створіть колаж (не менше 6 об’єктів) найвизначніших місць з підписами (країна на вибір). Форма колажу – довільна.

^ 5. Етап контрольно-оціночний.

Прийом «5 речень». Зробіть висновок, назвіть ознаки схожості та відмінності промисловості порівнюваних країн. Поясніть, які причини, на вашу думку, обумовили виявлені розбіжності.

Презентація туристичного маршруту (за бажанням)

Цінування та оцінення роботи учнів.

Домашнє завдання: повторити відповідні параграфи у підручнику;

визначити економічну модель розвитку якої країни (або її елементи) може взяти за наслідування Україна;

за бажанням: скласти кросворд «Топ-10 найвидатніших місць Європи»

Додати документ в свій блог або на сайт


Реклама:

Схожі:

Тема: Практична робота №4. Порівняльна характеристика промисловості фрн І Франції iconAssociation pour la synergie franco-ukrainienne dans le domaine de la santé
Франції, відвідування спеціалізованих музеїв медицини тощо. Крім того, поїздка надає можливість ознайомитися зі величиною столицею...

Тема: Практична робота №4. Порівняльна характеристика промисловості фрн І Франції iconХарактеристика тесту з математики за формами завдань Порівняльна характеристика тесту з математики за
Порівняльна характеристика тесту з математики за предметами (змістовими лініями)

Тема: Практична робота №4. Порівняльна характеристика промисловості фрн І Франції iconПрактична робота Викладач: Т. М. Твереза Жовті Води Тема уроку. Практична робота №4 «Властивості оцтової кислоти»
Обладнання: розчин оцтової кислоти, натрій гідроксид, лакмус, магній(порошок), гранули цинку, натрій карбонат, пробірки, планшетка...

Тема: Практична робота №4. Порівняльна характеристика промисловості фрн І Франції iconУрок №2 Тема: Економіко-географічне положення України. Практична робота №1 «Визначення позитивних і негативних рис економіко-географічного та геополітичного положення України.
Тема: Економіко-географічне положення України. Практична робота №1 «Визначення позитивних і негативних рис економіко-географічного...

Тема: Практична робота №4. Порівняльна характеристика промисловості фрн І Франції iconПоложення Північної Америки. Історія відкриття та освоєння материка. Практична робота №8 (продовження) Мета: cформувати в учнів знання про основні риси географічного положення материка, удосконалювати роботу з картами
Тема: Географічне положення Північної Америки. Історія відкриття та освоєння материка. Практична робота №8 (продовження)

Тема: Практична робота №4. Порівняльна характеристика промисловості фрн І Франції iconТема уроку: Погода, її елементи, типи, зміна в часі. Практична робота №8 (закінчення) «Спостереження за погодою і опрацювання зібраних матеріалів: складання графіка температур,
Практична робота №8 (закінчення) «Спостереження за погодою і опрацювання зібраних матеріалів: складання графіка температур, діаграми...

Тема: Практична робота №4. Порівняльна характеристика промисловості фрн І Франції iconТема. Велика Британія та Франція. Порівняльна характеристика. Мета
Велику Британію та Францію, вдосконалювати навички самостійної роботи з різноманітними джерелами знань, картами атласу, картосхемами,...

Тема: Практична робота №4. Порівняльна характеристика промисловості фрн І Франції iconПрактична робота №2 Практична робота виконується в даному документі, учень заповнює необхідні поля, дає відповіді на необхідні запитання результати виконання роботи,
Практична робота виконується в даному документі, учень заповнює необхідні поля, дає відповіді на необхідні запитання результати виконання...

Тема: Практична робота №4. Порівняльна характеристика промисловості фрн І Франції iconШведенко О. О. вчитель інформатики Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №8 Навчальний предмет
Тема. Практична робота “Аналіз даних з використанням функцій табличного процесора. Побудова діаграм “

Тема: Практична робота №4. Порівняльна характеристика промисловості фрн І Франції iconУроку: навколишнє сердовище: як зберегти його здоровим для людей мета: практична
Практична: робота над навчальним текстом з метою розширення словникового запасу учнів та підготовки до творчого письма

Додайте кнопку на своєму сайті:
Документи


База даних захищена авторським правом ©lit.govuadocs.com.ua 2000-2013
При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання відкритою для індексації.
звернутися до адміністрації
Документи