Урок природознавства 3 клас icon

Урок природознавства 3 клас

Реклама:



Скачати 40.81 Kb.
НазваУрок природознавства 3 клас
Дата конвертації24.03.2013
Розмір40.81 Kb.
ТипУрок
джерело





Нежива і жива природа, ознаки живих організмів :

дихають, живляться, ростуть, розмножуються,

вмирають. Цінність природи для людей.





Урок природознавства 3 клас.


Мета . Формувати в учнів цінність поняття «природа», «нежива»,

«жива природа»; вчити дітей розрізняти живу і неживу

природу; ознайомити їх зі значенням природи для життя

рослин, тварин і людей; виховувати любов до природи.


Обладнання. Таблиці, на яких зображені рослини , тварини,

люди, предмети неживої природи та предмети, зроблені

людьми.


^ ХІД УРОКУ


I. Хвилинка спостережень.

- Яка зараз пора року?

- Який місяць?

- Що ви можете сказати про небо?

- Чи є на дворі вітер?

^ II. Ознайомлення з підручником, зошитом та умовними позначеннями.




^ III. Повідомлення теми і завдань уроку.


- Перший розділ, який ми будемо вивчати, називається «Природа і ми».

Сьогодні ви дізнаєтесь, що таке природа, якою вона буває, яке значення для людей має, які ознаки живих організмів.


^ IV. Вивчення нового матеріалу.


1. Читання вірша «Осіннє листя» Н.Забіли.

Настала осінь. Холодом

повіяло навкруг.

Все більш береться золотом

зелений ліс та луг.

Злітає листя зливою

і падає німе.

Вітерець пісні наспівує,

а сам все дужче дме.





- Про що говориться у вірші ?

2. Бесіда про природу.

- Що таке природа?

- Чи все те, що оточує нас, належить до природи?

- Подивіться на будинки, споруди, дороги, на все те, що зроблене руками людини. Чи належить це до природи?


- Розрізняють природу живу і неживу.





Нежива природа – це Сонце, Місяць, зорі,Земля, повітря, вода.





- Що таке жива природа? Що до неї належить?

Жива природа – це все що народжується, дихає, живиться, росте, розмножується, вмирає. Це рослини, тварини, гриби, бактерії, а також люди.




Усе живе дістає від неживої природи необхідні йому для життя тепло, світло, поживні речовини., воді, повітря.

Здійснимо уявну мандрівку парком.. Подихаємо свіжим повітрям. До якої природи належить повітря?

Подивіться на сонечко. Воно пестить нас своїм теплом, ніжним промінням. До якої природи воно належить?

Вгорі по небу пливуть пухнасті білі хмарки. Як ви думаєте, до якої природи вони належать? Чому?

А чи належать до живої природи кущі? Чому?

Повертаємося назад до школи.. Як ви гадаєте: школа, житловий будинок біля неї належать до природи неї належать до природи? Або візьмемо машину, кран. Звичайно вони не належать до природи, тому що зроблені руками людей.


Висновок. Отже, природа – це все , щ тебе оточує, крім того, що зроблене руками людини.


3. Повідомлення учителя.

- Для того, щоб краще знати природу, ознаки живих організмів, їх значення для людини, ми будемо вивчати предмет «природознавство».

Природознавство – це наука, яка вивчає природу.


^ VI. Робота з підручником.

1.Читання статті «Що таке природа» (с.74)

2. Відповіді на запитання тексту.

3. Словникова робота.

Мікроскоп – оптичний прилад із системою збільшуючи стекол для розглядання предметів, невидимих неозброєним оком.

Бактерії – мікроскопічні одноклітинні організми.

4. Читання статті «Якою буває природа» (с.75).

5. Відповіді на запитання .

6. Складання схеми «Значення природи».

^ ЗНАЧЕННЯ ПРИРОДИ


Все, що потрібне Пізнання Краса Почуття Здоров’я

для життя

Фізкультхвилинка

VI. Закріплення нового матеріалу.

1. Читання віршів.

Ворон шепче воронятку

- Мій біленький.

Слон говорить слоненятку :

- Мій маленький.

Заєць каже зайченяті:

- Мій хвостатий.

Гуска ніжно гусеняті:

- Мій крилатий.


- Про кого говориться у вірші? До якої природи вони відносяться? Чому?


В небі, чистім і прозорім,

Сонце сяє.

Наче в морі, в жовтім житі

Хвиля грає.

- Про яку природу розповідається у цьому вірші?

2. Гра «Жива і нежива природа».

Учитель читає слова, а учні, якщо не назви предметів живої природи, плещуть у долоні, а якщо неживої – не плещуть.

Соняшник, сонце, ячмінь, білка, півень, повітря, капелюх, жовтень, суниця, кожушок, плугатар, автобус, береза, дощ, явище, син,земля, вода, небо, батько, онук, море, сад, кінь, віл, долина, соловей, буряк.


VII. Робота в зошиті (с.13).

1. Продовж речення (завд.1- 4).

2. Запиши відповідь на запитання (завд.5).

3. Підкресли (завд.6).

4. Закресли зайвий предмет (завд.7).

5. Творча робота (завд.8)

.

VIII. Підсумок уроку.

Гра «Хто більше ?» (групова робота).

I група називає предмети живої природи,

II – предмети неживої природи.

- За якими ознаками ви розрізняєте живу і неживу природу?

IX. Домашнє завдання.

Опрацювати статті підручника. Дібрати по три загадки про предмети живої і неживої природи.



Додати документ в свій блог або на сайт


Реклама:

Схожі:

Урок природознавства 3 клас iconУрок у початковій школі. Інтегрований урок з природознавства і математики (4 клас )
Відкритий урок у початковій школі. Інтегрований урок з природознавства і математики (4 клас )

Урок природознавства 3 клас iconУрок з читання та природознавства. 3 -й клас
Обладнання: портрет В. О. Сухомлинського, гербарій, ілюстрації весняних квітів, лікарських рослин, дитячі реферати про лікарські...

Урок природознавства 3 клас iconУрок природознавства. 4 клас
Криму, планшети з надписами: «За», «Проти», «Не знаю», фізична карта України, картини природи південного берегу Криму

Урок природознавства 3 клас iconУрок з природознавства 3 клас на тему: Гірські породи
Мета: Продовжити формувати поняття „природа нежива”, сформувати уявлення про охорону гірських порід, зокрема корисних копалин

Урок природознавства 3 клас iconУрок з використанням електронних засобів навчання
Оснований на матеріалі програми "Природознавство 5-6 клас" для загальноосвітніх навчальних закладів, Ірпінь, 2005р та підручника...

Урок природознавства 3 клас iconУрок з математики та природознавства (4 клас)
Тема: Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Розширені задачі на зведення до одиниці. Дії з іменованими...

Урок природознавства 3 клас iconУрок природознавства у 4 класі Тема. Урок-подорож Україною. Узагальнення знань учнів про природні зони України
Природи України. Розвивати у школярів інтерес до знань, до вивчення природознавства, спостережливість, кмітливість, уміння працювати...

Урок природознавства 3 клас iconУрок з природознавства 6 клас
На протязi всієї iсторii людство не тільки вивчало природу i відкривало новi землi. Люди використовували природнi скарби. Згiдно...

Урок природознавства 3 клас iconУрок-екскурсія з природознавства в 2 класі
Діти, сьогодні ми проведемо урок мислення серед природи. Місце проведення уроку – наш сільський парк, який ви любите в різні пори...

Урок природознавства 3 клас iconУрок природознавства. (3 клас). Зміни в навколишньому середовищі Негативний вплив діяльності людей на природу
Поява на Землі людини спричинила великі зміни у тваринному і рослинному світі. Багато тварин, навіть такі великі, як мамонти, виявилися...

Додайте кнопку на своєму сайті:
Документи


База даних захищена авторським правом ©lit.govuadocs.com.ua 2000-2013
При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання відкритою для індексації.
звернутися до адміністрації
Документи