Довідка про результати атестаційної експертизи icon

Довідка про результати атестаційної експертизи




Скачати 281.51 Kb.
НазваДовідка про результати атестаційної експертизи
Дата конвертації23.04.2013
Розмір281.51 Kb.
ТипДовідка
джерело

Начальнику відділу освіти

райдержадміністрації

Фоменко Т.М.


Довідка

про результати атестаційної експертизи

Осокорівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів


На підставі Орієнтовних критеріїв оцінювання діяльності загальноосвітніх навчальних закладів, затверджених наказом МОН України від 14 лютого 2005 року № 99, на виконання наказу відділу освіти від 12.01.2012 року №7 «Про проведення атестаційної експертизи Осокорівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів», згідно з робочою програмою атестаційної експертизи, затвердженою начальником відділу освіти, експертною комісією проведено атестаційну експертизу у складі 15 осіб у термін з 12 по 22 березня 2012 року.

У результаті атестаційної експертизи встановлено, що укомплектованість закладу педагогічними кадрами складає 92% від потреби.

У школі працюють 27 педагогів, усі вони мають вищу педагогічну освіту. З 2009 по 2011 рік атестовано 14 учителів з них підтвердили І кваліфікаційну категорію 5 педагогів, вищу – 3, присвоєно ІІ кваліфікаційну категорію – 1, І – 2, вищу – 3. Із 27 педагогів 23 (85%) мають вищу і першу кваліфікаційні категорії, 1 педагог – звання «Учитель-методист», 2 – «Старший вчитель».

Із представників педагогічного колективу Осокорівської ЗОШ нагороджено: нагрудним знаком «Відмінник освіти України» - 1 педагог (2011 р.), грамотами управління освіти і науки обласної державної адміністрації – 1 (2009 р.), відділу освіти – 2 (2009, 2011 рр.).

^ Організація науково-дослідної та експериментальної роботи. Результатом роботи методичних об’єднань є впровадження у навчально-виховний процес інноваційних та інтерактивних технологій. Робота творчої групи «Обдарованість» спрямована на створення умов для творчого розвитку учнів і вчителів. Як результат – постійна участь педагогів у конкурсах фахової майстерності районного та обласного рівня, здобутки учнів за останні п’ять років у різних сферах навчання та розвитку – олімпіадах, творчих конкурсах, оглядах, фестивалях.

У 2009 році вчителі початкової ланки Кошель Н.В., Бєлоусова Л.О. та Псарюк І.Л. взяли участь у апробації електронних підручників (2,3 клас математика, 1-4 – художня праця).

Власні напрацювання педагоги представили на

  • Всеукраїнській науково-методичній конференції «Вплив глобалізації на розвиток особистості засобами природничо-математичних дисциплін» (доповідь «Інтерактивні методи у викладанні хімії», Оселедько В.Є., 2009 р.);

  • Міжнародному семінарі «Моральне виховання учнів і профілактика шкідливих звичок», який проводився Всеукраїнською організаціює «Міжнародний шкільний проект» спільно з «International School Project» в м. Херсоні (Оселедько В.Є., 2009 р.);

  • Всеукраїнському семінарі тренерів та вчителів фізичного виховання по вдосконаленню та підвищенню професійної майстерності з баскетболу (Радчуков В.В., 2010 рік, м.Миколаїв);

  • Обласному науково-практичному семінарі при ПУРІНО «Управління розвитком інформаційних та комунікаційних компетентностей вчителя та учня в контексті інноваційної діяльності» для керівників ЗНЗ та методистів РМК (МНК) (Жмурська О.А., 2011 р.).

^ Організація методичної роботи та її результативність. Методична робота навчального закладу сконцентрована на вирішенні науково-методичної проблеми «Інтердисциплінарний підхід як механізм розвитку мобільності педагога» та її аспектів, для вирішення яких методичною службою закладу постійно проводяться навчальні семінари –практикуми для учителів «Ефективність інтегрованих уроків», «Система організації форм навчальних занять», «Самоосвіта як підготовка до впровадження освітніх нововведень», педагогічні ради, калейдоскопи методичних ідей «Педагогічна творчість – право чи обов’язок учителя». У закладі працює шкільний методичний кабінет, у якому розташовано стенди на допомогу педагогічним працівникам з актуальних питань педагогічної практики, атестації працівників. Вмотивованим є підбір літератури, дидактично-методичних матеріалів стелажів. Структуру методичної роботи школи складають чотири шкільних методичних об’єднання, тематика засідань яких узгоджується із основною науково-методичною проблемою школи – «Інтередисциплінарний підхід як дидактичний спосіб створення в учнів цілісної картини світу». Планування роботи методичних об’єднань здійснюється на діагностичній основі.

Протоколи шкільної методичної ради свідчать про те, що систематично оцінюється стан розвитку методичної, фахової підготовки педагогів, їх робота над самоосвітніми темами, визначаються стратегії вдосконалення методик роботи з обдарованими та слабо встигаючими учнями. Рішення ради конкретні, із зазначенням виконавців, термінів виконання. Основні рішення методичної ради школи виносяться на засідання педагогічної ради.

Таким чином, методична робота перебуває у стані постійного моніторингу та вдосконалення, вона має систематичний, комплексний та диференційований характер.

У школі сплановано і проведено години спілкування, бесіди, тренінги, тестування з питань професійної орієнтації. За останніх 3 роки 14 випускників Осокорівської ЗОШ вступили на навчання до вищих педагогічних навчальних закладів.

Осокорівська загальноосвітня школа введена в експлуатацію у 1968 році. Приміщення типове, проектна потужність 460 місць, фактично навчається 208 учнів. Стан будівлі і приміщень в цілому відповідає державним санітарним правилам і нормам. У 2010 здійснено капітальний ремонт водопровідної та каналізаційної систем, облаштовано внутрішні туалети. Щорічно проводяться поточні ремонти за рахунок бюджетних та позабюджетних коштів

Стан шкільної та пришкільної території відповідає санітарно – гігієнічним вимогам. Шкільне подвір’я озеленене, територія закладу щоденно впорядковується.

Робота з охорони праці базується на нормативно-правовій документації. У всіх кабінетах і класних кімнатах є дозволи на проведення занять, плани-схеми евакуації на випадок надзвичайних ситуацій. Кабінети хімії, біології, фізики, математики, української мови та літератури, початкових класів, музики, інформатики, спортивний зал забезпечені необхідними інструкціями, журналами інструктажів.

У закладі проводиться належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання та праці вихованців, учнів, працюючих

Журнали обліку інструктажів з охорони праці ведуться без порушення нормативних вимог. Розроблені інструкції з питань охорони праці, відпрацьована програма вступного інструктажу з охорони праці для працівників та учнів школи, посадові обов’язки. Інструкції затверджені наказом по школі.

Щоквартально аналізується стан пожежної безпеки, травматизму, безпеки руху. За період, який аналізується, випадків травматизму під час навчально-виховного процесу не зареєстровано.

У закладі обладнано 11 класних кімнат: географії, біології, математики, української мови та літератури, зарубіжної літератури, інформатики, початкових класів, хімії, фізики, історії, музичного мистецтва. Однак, усі вони, не оснащені обладнанням та спеціалізованими меблями відповідно до Типових переліків та профілю. Функціонують спортивний зал, дві майстерні (деревообробна, металообробна), кімната школяра. Стан усіх навчальних приміщень утримується відповідно до Державних санітарних правил і норм облаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу. Матеріально-технічна база збережена, але потребує оновлення. У школі з 2003 року працює комп’ютерний комплекс, який налічує 11 комп’ютерів. Усі вони об’єднані у локальну мережу. Комп’ютерний клас підключено до мережі Інтернет.

Забезпечення підручниками відповідно до навчальних програм становить 95%. Заявки на підручники подаються вчасно та у повному обсязі. Забезпеченість фаховими виданнями складає 85%. Бібліотечний фонд налічує 24473 примірника художньої, методичної, довідкової літератури. Забезпечено умови зберігання бібліотечного фонду. У закладі налагоджена робота щодо формування читацької культури та розвитку читацьких інтересів школярів. Слід звернути увагу на вчасне списання морально-застарілої літератури та недостатність сучасної художньої літератури.

Фінансово-господарська діяльність школи ведеться відповідно до Інструкції про бухгалтерський облік у бюджетних установах, існуючих нормативно-правових актів та наказів по закладу освіти. Фінансування та бухгалтерський облік зак4ладу здійснює комунальний заклад «Центральна бухгалтерія по обслуговуванню закладів освіти Нововоронцовського району». Витрата та отримання коштів для фінансового забезпечення закладу здійснюється згідно з кошторисом з дотриманням нормативів бюджетного фінансування. Характерне своєчасне оприбуткування та списання матеріальних цінностей.

^ Ефективність навчально-виховного процесу.

За підсумками семестрового оцінювання навчальні програми на високому і достатньому рівні засвоїли 28 % учнів.

Контрольні випробування проведені у 4, 9, 11 класах із 6 предметів інваріантної складової навчального плану. Усього охоплено 89 % учнів випускних класів. У середньому 37% учнів показали високий і достатній рівні знань. За критеріями цей показник складає 9 балів (достатній рівень).

Розбіжність між рівнем навчальних досягнень за результатами контрольних випробувань, проведених експертною комісією та рівнем навчальних досягнень учнів, що визначений у закладі дорівнює +,- 9%, що відповідає за критеріями середньому рівню і складає 8 балів з урахуванням коефіцієнту значимості.

Матеріали перевірки стану навчально-виховного процесу початкової ланки Осокорівської ЗОШ свідчать, що учителі опановують зміст освіти, через реалізацію завдань інтерактивного навчання забезпечуючи відповідний рівень навчальних досягнень молодших школярів.

З метою дотримання єдиного організаційно-педагогічного режиму навчання 6-річок організовано на базі освітнього закладу, де створені необхідні умови для занять, харчування, активного відпочинку.

48 % учнів 4 класу, які виконували контрольну роботу з математики та української мови показали високий та достатній рівень навчальних досягнень підтвердивши знання з предметів.

Аналіз відвіданих уроків з математики показав, що Семерня Л.З вміло проводить мотивацію навчальної діяльності учнів на всіх етапах уроку, що сприяє підвищенню інтересу до творчої діяльності. Протягом уроку вчитель добивається від своїх вихованців грамотної і повної відповіді, точних формулювань основних тверджень. Види роботи відповідають віковим особливостям, що дозволяє активізувати навчальну діяльність учнів, тому діти є активними учасниками всіх етапів уроку.

Богач В.В. добре володіє сучасними педагогічними прийомами і методами організації навчально – виховного процесу. Учитель постійно працює над розвитком уміння учнями висловлювати, обґрунтовувати математичні судження. Діти добре володіють основними математичними формулами. Валентина Володимирівна широко використовує в своїй роботі інформаційно – комунікаційні технології, метод проектів.

Рівень знань, умінь та навичок учнів з математики вивчався шляхом проведення контрольних зрізів знань у 9 класі (вч. Семерня Л.З.) та порівняльним аналізом семестрового та контрольного оцінювання. За результатами контрольного зрізу знань 4,8% учнів написали роботу на високому рівні, 19% - на достатньому, 61,9% - на середньому, 14,3% - на початковому.

Українську мову та літературу у школі викладають Бережна З.М. (вища кат, стаж - 29 років), Чумак І.І. (І кат, стаж - 20років), Михайлюк Л.М. (І кат, стаж - 27 років). Перевірка показала, що вчителі володіють методикою побудови уроків на достатньому рівні у відповідності до вимог діючих програм, забезпечують реалізацію лінгвістичної, комунікативної, культурологічної і діяльнісної ліній при викладанні мови. Формують у школярів уміння сприймати та будувати усні та писемні висловлювання різних жанрів. Бережна З.М. практикує виконання проблемно-пошукових завдань проблемного характеру, створюючи позитивний емоційний стан, спонукаючи дітей до активної діяльності. Чумак І.І. значну увагу приділяє розвитку критичного мислення у процесі креативно-комунікативного сприйняття художнього твору. Її вихованці добре володіють прийомами роботи з навчальною, науковою та додатковою літературою основними способами інформаційної переробки усного і писемного тексту. Михайлюк Л.М. працює над проблемою «Інтеграція інтерактивних технологій на уроках словесності. Учитель організовує позакласну роботу, її вихованці беруть участь у конкурсах: Міжнародний конкурс з українознавства (уч. 11 класу Матвійчук В.В., «Вишивка. Майстриня Осокорівки Матвійчук Н.В.), обласному літературному заочному конкурсі «Моя країна – Україна» та ін.

Контрольні зрізи знань з української мови у 9 та 11 класах засвідчили, що 54% учнів мають високий та достатній рівень знань з предмету.

Перевірка стану викладання історії України показала, що навчальні заняття проводяться відповідно до вимог програми та критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів, простежується цілеспрямована робота з підготовки до уроків. Результати контрольних зрізів знань учнів з історії України у 11 класі показали , що 28,6% (4 учні) - високий рівень, 28,6 % (4 учнів) - достатній рівень, 42,9% (6 учнів) - середній рівень.

Фізику та інформатику в школі викладає Голівець Юрій Станіславович - вчитель з вищою освітою, має І кваліфікаційну категорію, педагогічний стаж 19 років. Педагог володіє глибокими теоретичними знаннями, формує у школярів основні поняття навчального матеріалу за допомогою практичної спрямованості уроку, використання міжпредметних зв’язків, ІКТ, самостійної роботи, яка має творчий, пошуковий характер. На уроках інформатики Юрій Станіславович практикує різні форми навчальної діяльності: групову, фронтальну, індивідуальну, які здійснюються в умовах колективної діяльності. Аналіз результатів роботи учнів на уроках, усних відповідей свідчить про те, що програмовий матеріал з предмету 81% учнів засвоїли на високому та достатньому рівнях.

Географію та біологію у школі викладає вчитель Путін Юрій Анатолійович. Стаж педагогічної діяльності – 22 роки, вища категорія. Вчителем розроблено авторські уроки з використанням ЛОС, завдання для тестового контролю знань, умінь і навичок з географії, створено тематичні папки з географії материків і океанів, соціально-економічної географії світу, загальної географії, виготовлено стенди «Вчись вчитись», «Календар погоди», «Подорожуймо разом», «Рекорди природи». Велике значення на уроках надається індивідуальній, парній, груповій формам організації навчання, рівневій диференціації.

На уроках біології Юрій Анатолійович створює атмосферу зацікавленості кожного учня в роботі всього класу, на достатньому рівні володіє теоретичним та практичним матеріалом. На уроці організовує дослідницьку, пошукову діяльність учнів. Аналіз відвіданих уроків показав, що в учнів сформовані теоретичні поняття та практичні навички, розвинене вміння застосовувати їх на практиці.

Хімію у школі викладає Оселедько В.Є. На роках вчитель досить вдало використовує інтерактивні технології навчання (фронтальне опитування, подача нового матеріалу, закріплення отриманих знань, вмінь та навичок. Алгоритмічне навчання дисциплінує працю учнів та розвиває стандартизацію при розв’язуванні однотипних завдань з хімії.

За відсутності хімічних реактивів учитель вміло використовує віртуальну наочність та можливості моделювання об’єктів. Це спонукає учнів до обраного мислення та практичного використання набутих знань.

Перевірка стану викладання світової літератури та російської мови засвідчила, що вчителями Чумак Іриною Іванівною та Онищук Наталією Василівною виконуються усі вимоги діючої програми, дотримуються методичні рекомендації щодо викладання світової літератури та російської мови, які втілено у календарному плануванні, де зроблено чіткий розподіл на теми, визначено форми проведення тематичних оцінювань. Учителі творчо підходить до визначення форм навчальної діяльності, які включають фронтальну, групову, індивідуальну. Чумак Ірина Іванівна вдало використовує сучасні засоби активного засвоєння матеріалу, з що дозволяє активізувати учнівський колектив та викликає прагнення до творчості. Твори, які вивчаються на уроці, стовідсотково прочитані учнями. Учні Онищук Наталії Василівни добре засвоюють програмовий матеріал, з задоволенням готуються до уроків, на яких спостерігається активність та бажання працювати. Учитель вдало використовує можливості мультимедійних презентацій, багато і плідно працює над створенням власної медіатеки для підготовки та проведення уроків. 72% школярів засвоїли предмет на високому та достатньому рівнях.

Англійську мову у школі викладають Склема О.Г. та Дмитренко Т.І. Ольга Григорівна на уроках чітко реалізує головну мету навчання англійської мови і практичне опанування учнями мовленнєвих умінь і навичок, використовує інтерактивні форми роботи, передбачає створення кращих умов саморозвитку, самовираження особистості. Тетяна Іванівна добре знає психологічні особливості учнів і відповідно до віку дітей будує навчання, використовує широкий спектр ігор, роздаткового матеріалу, розвиває активність, увагу, стимулює пізнавальний інтерес учнів.

Музичне мистецтво у закладі викладає Дудка О.І. Освіта вища. Має вищу кваліфікаційну категорію, звання «Учитель- методист». На уроках музичного мистецтва педагог: формує культуру почуттів, здатність сприймати та інтерпретувати музичні твори, висловлювати особистісне ставлення до них; розвиває загальні та музичні здібності, вокально-хорові вміння та навички, творчий потенціал особистості; навчає опановувати музику у зв’язках з іншими видами мистецтва; виховує ціннісні орієнтації у сфер музики, музичних інтересів, смаків і потреб.

Викладання фізичної культури в школі здійснюють Радчуков В.В. та Климюк В.П. Особливу увагу педагоги приділяють проведенню уроків фізичної культури, на яких забезпечують інтенсивний розвиток в учнів основних рухових якостей. Уроки вчителів характеризуються високою моторною щільністю, реалізацією диференційованого та індивідуального підходів, різноманітністю змісту, вибором раціональних методів і форм організації діяльності школярів. В процесі навчання вчителі допомагають учням у виконанні нормативів за всіма розділами програми. Більшість уроків фізичної культури проводяться на свіжому повітрі, що сприяє зміцненню здоров’я та загартуванню організмів дітей. Велика увага приділяється вихованню учнів, збереженню та зміцненню їхнього здоров’я. Показники фізичного розвитку учнів Осокорівської ЗОШ: 42% - високий, 48% - достатній, 10% - середній рівні.

Вчителі трудового навчання Овчіннік Н.Д., Гриньов М.В. велику увагу приділяють практичній спрямованості уроків. Відпрацюванню учнями практичних навичок і вмінь. Учні з зацікавленням працюють на уроках, проявляють ініціативу у підготовці та проведенню практичних занять з різних тем. Значна увага приділяється бережливому ставленню до обладнання, інструменту, матеріалів. Використовуються особливості роботи в сільській школі для зацікавлення навчальним предметом учнів школи.

Учителями приділяється належна увага правилам безпеки праці під час проведення практичних робіт.

З 2009 по 2012 роки шкільна команда посідала 5-6 місця у ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з основ наук. Учасниками ІІІ етапу Всеукраїнських олімпіад з трудового навчання (2011р.) та географії (2012 р.) були Гриньов В. (9 кл.) та Рокитянська О. (10 кл.). Призерами І етапу конкурсу –захисту науково-дослідницьких робіт МАН за останні 3 роки було троє учнів Осокорівської ЗОШ.

Учні школи є активними учасниками Всеукраїнських інтерактивних природничих конкурсів «Колосок», «Геліантус – природознавство для дорослих», літературних конкурсів «Поетичний вернісаж», «Найкращий відгук на сучасну дитячу прозу», «Маленький українець» та.

Щорічно учні школи беруть участь у навчальних сесіях МАН, захищають свої роботи. Близько 15% школярів задіяні в конкурсах, турнірах, олімпіадах.

^ Результати виховної роботи.

Адміністрація школи, класні керівники спираючись на діагностичні відстеження у прогнозуванні розвитку особистості, вибирають форми і методи роботи, які дають можливість досягти певних результатів у вирішенні поставлених завдань. Виховання найважливіших якостей особистості здійснюється шляхом організації колективної творчої діяльності школярів.

Учні школи є активними учасниками у Всеукраїнській туристсько-краєзнавчій експедиції «Краса і біль України» у напрямку «Свята спадщина» отримали І місце (2009 рік). За підсумками І етапу Всеукраїнської історико-краєзнавчої акції «Шляхами подвигу і слави» стали учасниками обласної краєзнавчої конференції учнівської молоді «Нащадки пам’ять бережуть» (2009 рік). Команда школи 3 роки поспіль захищає честь району на зональному етапі фестивалю ДЮРП (у 2010 році – ІІІ місце ). Команда школярів посіла І місце у районних туристсько-краєзнавчих змаганнях (2011-2012 н.р.). Вихованці закладу є постійними дипломантами та переможцями фестивалю «Таврійський барвограй», Всеукраїнського конкурсу «Маленький українець», «Знай і люби свій рідний край».

Відповідно до Закону України «Про освіту» та з метою забезпечення конституційного права громадян на повну загальну освіту, вдосконалення постійного контролю за охопленням навчанням неповнолітніх здійснюється контроль за відвідуванням учнями освітнього закладу У школі ведеться журнал відвідування. До даної проблеми залучаються органи учнівського самоврядування. Дієвою є створена рада профілактики на засіданнях якої розглядаються питання девіантної поведінки вихованців.

Протягом останніх трьох років на внутрішкільному обліку знаходяться двоє учнів, які скоїли правопорушення. З метою систематичної профілактичної роботи та зайнятості школярів в позаурочний час організовано роботу 12-ти гуртків за інтересами, де охоплено 89 % учнівського контингенту. Постійно проводиться просвітницька робота щодо попередження злочинів та правопорушень серед молоді базуючись на детальному аналізі впливу виховних корекційних заходів на особистість дитини

Організація діяльності органів дитячого самоврядування являє собою системну навчально-виховну роботу з лідерами, забезпечує психолого-педагогічні умови для розвитку їхньої громадянської компетентності та соціальної активності. Органи учнівського самоврядування Осокорівської ЗОШ (дитяча шкільна організація «Родина») мають чітку структуру: шкільний парламент, що складається з 7 міністерств, президент школи та заступник президента. Практична спрямованість діяльності органів учнівського самоврядування полягає в проведенні: тематичних вечорів, свят, конкурсів, виставок учнівської творчості, благодійних акцій операцій («Портфель», «Шкільна форма», «Зовнішній вигляд»), спортивних змагань, організації загальношкільної акції «Зроби школу найкращою». Щотижнево проводяться засідання шкільного парламенту. На загальношкільній лінійці лідери учнівського самоврядування щомісячно звітують про проведену роботу, та майбутні плани. Діяльність органів шкільного самоврядування висвітлюється в шкільній газеті «Родина».

Одним із основних напрямів в організації шкільного і класного самоврядування є створення свідомої дисципліни. Учні, які порушують дисципліну, викликаються на засідання парламенту школи.

Цікавою та корисною формою роботи В Осокорівській ЗОШ став волонтерський рух. Волонтерський загін – це дієвий підрозділ шкільного самоврядування, який відкриває широкі можливості для самореалізації учнів, орієнтує їх на досягнення соціально-корисної мети, забезпечує захист права дітей, заповнює позаурочний простір змістовними справами: «Серце до серця», «Щастя на крилах», «Допоможемо зимуючим птахам» тощо

Близько 87 % учнів школи щорічно беруть участь у заходах різних напрямів і рівнів. Виховна робота спрямована на розвиток індивідуальності і разом з тим розрахована на велику кількість учасників виховного процесу.

^ Управління навчальним закладом.

Концепція розвитку навчального закладу розроблена з урахуванням нового рівня розуміння педагогічних проблем і конкретних можливостей школи, окреслює чіткі перспективи. Зміст концепції відповідає діючим нормативно – правовим документам у галузі освіти, є реалістичним, актуальним, цілісним. Розробка концепції об’єднує педагогічний колектив для спільного творчого пошуку, формує почуття відповідальності за результати колективної діяльності. У керівництві загальноосвітнім навчальним закладом важливе місце належить плануванню роботи всього колективу. Осокорівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів працює за планом навчально-виховної роботи на рік, робочим навчальним планом та планом внутрішнього шкільного контролю.

У плані сформульовані основні завдання школи, визначені шляхи і способи їх реалізації. Заплановані заходи спрямовані на розвиток закладу, взаємодією методичних об’єднань, співпрацю з органами учнівського та батьківського самоврядування. Про дієвість і реальність річних планів свідчить ґрунтовність аналізу виконання завдань і заходів за минулий рік, наявність висновків, обґрунтування поставлених завдань на наступний рік.

Управлінські рішення у школі приймаються своєчасно, охоплюють усі аспекти діяльності закладу, відповідають діючим нормативним документам. У школі є у наявності документи, що регламентують інноваційну діяльність, створюються психолого-педагогічні умови для впровадження освітніх інновацій. Педагогічний колектив та адміністрація школи працюють над створенням програми інноваційного освітнього проекту закладу.

Інформаційне забезпечення діяльності школи здійснюється за наявної нормативно-правової освітянської бази та шляхом впровадження інноваційних управлінських технологій в навчально-виховний процес. На базі школи реалізується пілотний проект «КУРС Школа», що працює з використанням сучасних клієнт –серверних технологій.

З метою вивчення результативності роботи закладу адміністрацією створена система моніторингу, яка передбачає проведення зрізів знань, відвідування системи занять, звіт про виконання практичної частини навчальної програми, аналіз рівня вихованості учнів.

Здійснюється систематичний контроль за станом викладання предметів

Ведення ділової документації здійснюється за єдиними вимогами відповідно до Інструкції, затвердженої наказом МОН України від 23.06.2000 № 240.

Добре налагоджено взаємодію адміністрації закладу з органами місцевого самоврядування, громадою. Результатом тісної співпраці є покращення матеріально-технічної бази закладу, допомога громади села у створенні умов здоров’язберігаючого середовища (організація харчування, оздоровлення школярів).

Керівники установ та організацій району, батьки, учні, вчителі, випускники Осокорівської ЗОШ дають схвальну оцінку роботі закладу. Кількісні показники набору до 1-го та 10–го класів упродовж останніх трьох років є стабільними. Існує налагоджене співробітництво та взаємоповага між учасниками навчально-виховного процесу.

^ Соціальний захист, збереження та зміцнення здоров’я учнів та працівників закладу.

Планом роботи школи передбачена і успішно реалізується система заходів щодо забезпечення стовідсоткового охоплення дітей і підлітків шкільного віку навчаннямАдміністрація закладу взаємодіє зі службою у справах неповнолітніх, службою у справах дітей з метою попередження негативних проявів в учнівському середовищі.

У школі створено необхідні умови для праці і відпочинку.

Основними напрямками роботи щодо забезпечення соціальної підтримки дітей пільгових категорій у школі є виявлення, облік і створення умов для їх навчання, виховання та розвитку. У плані роботи школи передбачені заходи щодо соціальної підтримки та захисту дітей пільгових категорій. В Осокорівській ЗОШ навчаються і виховуються 3 дітей позбавлених батьківського піклування, 4 – з малозабезпечених сімей, які забезпечені безкоштовним харчуванням та першочерговим оздоровленням.

Працівники школи спільно з спеціалістом сільської ради по роботі з молоддю Леус Г.Д. проводять рейди з метою виявлення сімей, що потребують підтримки, та надання їм психолого-педагогічної, гуманітарної допомоги. На даний час у банку даних таких сімей п’ять.

100% учнів та працівників школи охоплено медоглядами. За результатами медичного огляду учні мають відповідні довідки: основна група – 96 чоловік, підготовча – 105, спеціальна – 6, звільнені від фізкультури – 2. Наявні матеріали щодо медичного обслуговування учнів свідчать про системність контролю за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог у закладі, динамічність наглядів за станом здоров’я на уроках фізичної культури, діє диференційований підхід до кожного учня.

Харчоблок школи розташований на 1 поверсі, має холодну та гарячу проточну воду, каналізований. Усього охоплено гарячим харчуванням 131 учень (75%). 78 учнів (100%) початкової школи та пільгової категорії забезпечені безкоштовним гарячим харчуванням (100%). Натуральні норми харчування виконуються на 63% (2010 - 58%, 2010 – 60%) для дітей віком від 6 до 10 років, на 64% (2009 – 62%, 2010 – 64%) для учнів старшої вікової категорії.

У школі проводиться різноманітна позакласна фізкультурно-оздоровча робота. Для забезпечення можливості задоволення потреб учнів у фізичній активності та фізичному розвитку в школі створено мережу спортивних секцій: баскетбол, легка атлетика, волейбол, футбол, пішохідний туризм тощо. Команди учнів з баскетбол хл. і дів., легкої атлетики, легкоатлетичного кросу, футболу протягом останніх років стабільно займають перші та призові місця.

Учні школи є членами збірної команди району з баскетболу, волейболу та легкої атлетики є ініціаторами багатьох позакласних спортивно-масових заходів.

У школі традиційним стало проведення дружніх зустрічей збірних юнаків та дівчат зі збірною командою вчителів до Дня захисника Вітчизни та свята 8 Березня.

Про результативність цієї роботи свідчить і те, що 52% учнів охоплено позакласною роботою зі спортивного напрямку,більшість із них виконують нормативи з усіх розділів програми.

Робота щодо оздоровлення проводиться систематично і цілеспрямовано. У 2011 році в період оздоровчої кампанії було оздоровлено 106 учнів (50%): у відпочинковій зміні пришкільного табору «Сонечко» - 90 школярів (42,5%), на базі КЗ «ДОТ імені Івана Бережного» - 16 учнів (7,5%). Інформаційні матеріали та підсумки оздоровчої кампанії вчасно надаються для узагальнення до відділу освіти.

Педагогічні працівники відповідно до потреб забезпечуються санаторно-курортними путівками, своєчасно і у повному обсязі отримують допомогу на оздоровлення. Чотири роки поспіль працівники школи відпочивають на березі Азовського моря за рахунок профспілкових коштів.

Поряд з цим під час перевірки атестаційна комісія виявила ряд недоліків, що заважають удосконаленню навчально-виховного процесу. Так, в управлінській діяльності адміністрації є ще не використані резерви та можливості. Ознайомлення з протоколами засідань педагогічної ради, наказами директора, матеріалами нарад при директору показало, що у школі ще недостатньо впроваджено порівняльний аналіз стану навчально-виховної роботи. Не завжди на цій основі визначається перелік питань до плану роботи на наступний рік, оцінюється викладання основ наук. Певна частина рішень педагогічної ради, наказів потребує більш глибокої і змістовної їх підготовки з урахуванням конкретного стану справ, а також принципової оцінки діяльності педагогічного колективу щодо покращення навчально-виховного процесу.

Недоліком методичної роботи закладу є відсутність авторських програм, рекомендацій, розроблених педагогічними працівниками школи. Адміністрація загальноосвітнього навчального закладу недостатньо проводить роботу по активізації дослідницької діяльності педагогів, висвітлення їх творчих надбань у педагогічній пресі.

Виховні цілі, методи та результати роботи потребують на сучасному етапі деякого переосмислення. А саме, у застосуванні проектно-технологічного підходу до здійснення процесу виховання в навчальному закладі, об’єктивного оцінювання результативності системи виховної роботи. Дієвості корекційно-відновлювальних заходів щодо попередження негативних явищ серед учнівської молоді. Забезпечення ефективності соціально-психологічного впливу на прогнозування розвитку та формування особистості дитини.

Є недоліки й у веденні Книги обліку руху учнів, не дивлячись на те, що вказівки до її оформлення вміщенні на першій сторінці. Виправлення в книзі не скріплені підписом директора школи. В Алфавітній книзі запису учнів на початку і в кінці навчального року не підводяться підсумки руху учнів по кожній літері і зведені дані не заносяться в другий розділ.

Виникли зауваження і під час вивчення стану викладання основ наук.

Заступник з НВР недостатньо контролює дотримання Інструкції щодо ведення класних журналів школи, що призводить до накопичення недоліків. (відсутність деяких видів контролю, несвоєчасне виставлення оцінок, неправильне ведення записів).

Виявлено нерозв’язані проблеми, які є типовими для початкової ланки. Спостерігаються недоробки в контрольно-оціночній діяльності класоводів. Не враховується різний рівень підготовки дітей при підборі та виправленні помилок усних відповідей та письмових робіт школярів. Поза увагою педагогів залишається чітка регламентація обсягу і форм проведення кожного етапу уроку. Простежується неповноцінне використання навчально-пізнавальних можливостей учнів у застосуванні різних видів творчих робіт над задачею, продуманої системи вибору індивідуальних методів опрацювання матеріалу.

У календарно-тематичних планах учителів української мови не всі види контролю враховано, що є порушенням програмових вимог. На час перевірки деякі види письмових робіт, вивчення поезій напам’ять.

У процесі вивчення стану викладання історії виявлено ряд недоліків: наявні картографічні посібники (атласи, контурні карти, настінні карти) використовуються недостатньо, слабкою є дослідницько-пошукова діяльність учнів.

У школі обладнано кабінет математики, проте його матеріально-технічна база досить слабка, кабінет не завжди використовується як предметний, виконує просто функції класної кімнати.

Вчитель фізики не дотримується Інструкції щодо ведення класних журналів школи, що призводить до несвоєчасного виставлення поточних оцінок, оцінок за лабораторні, самостійні та контрольні роботи, що свідчить про недостатню увагу вчителя виховному значенню оцінки.

Вчителю англійської мови Дмитренко Т.І. мало уваги приділяє формуванню граматичних навичок школярів, не враховує на уроках принцип безперекладної семантизації лексики.

Потребує покращення проектна діяльність учнів на уроках технічної праці Гриньова М.В.

Слід звернути увагу на списання морально-застарілої літератури, недостатньо сучасної художньої літератури.

Виходячи з вищезазначеного

Пропонуємо:

  1. Адміністрації школи:

    1. Протягом травня 2012 року розробити та розглянути заходи щодо ліквідації недоліків та покращення контролю за станом навчально-виховного процесу в школі. З цією метою більше уваги приділити організації оздоровлення учнів, роботі з батьками, методичному забезпеченню навчально-виховного процесу, організації повноцінного харчування школярів, контролю за веденням шкільної документації.

    2. Активізувати та систематизувати роботу по створенню авторської програми Овчіннік Н.Д.

протягом 2012-2013н.р.

    1. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Феньовій Н.О. скласти перспективний план вивчення, узагальнення та впровадження досвіду роботи творчо працюючих педагогів.

до 15.06.2012 р.

    1. Розпочати роботу з розробки та впровадження проектів в різних напрямках діяльності навчального закладу.

протягом 2011-2012 н.р.

    1. Підвищити науковий та методичний рівень діяльності навчального закладу через участь в експериментальній роботі та освітянських програмах і проектах.

постійно

    1. Залучати вчителів школи до підготовки матеріалів до друку у фаховій періодиці та на шпальтах газет «Вісті» та «Джерела».

    2. Тримати на контролі поповнення матеріально-технічної бази кабінетів.

постійно

    1. Взяти на контроль роботу щодо виявлення обдарованої молоді та залучення її до участі в різноманітних конкурсах, змаганнях, турнірах.

постійно

    1. Посилити роботу над покращенням знань, умінь і навичок педагогами закладу комп’ютерних технологій.

травень 2012

    1. Посилити контроль за станом викладання української мови та літератури в школі.

протягом року

    1. Провести інструктаж для вчителів української мови та літератури «Про єдині вимоги до викладання української мови та літератури»та «Інструкції щодо ведення класних журналів».

до 10.05.2012 р.

    1. Взяти під особистий контроль передачу підручників класними керівниками в кінці навчального року для зберігання їх в бібліотеці.

постійно

    1. Переглянути підходи сучасних можливостей виховної системи роботи шляхом поетапного введення в традиційну освітню практику навчального закладу технологій психолого-педагогічного проектування соціального розвитку учнів та педагогів.

протягом навчального року

    1. З метою забезпечення якісної психологічної просвіти та попередження негативних проявів в учнівському середовищі розглянути можливість уведення в навчальну діяльність старшокласників психологічного курсу «Умій володіти собою».

з 01.09.2012 року

    1. З метою дієвого контролю започаткувати запис годин класного керівника у журналах з обліку навчально-виховної роботи по класах.

з 01.09.2012 року

    1. В умовах практичної реалізації основних ідей виховного проекту «Школа духовності» активізувати роботу педагогічного та учнівського колективів щодо організованої діяльності та участі в конкурсах, акціях, програмах морального спрямування на обласному та Всеукраїнському рівнях.

постійно

2. Класним керівникам, класоводам:

2.1. З метою практичної реалізації індивідуального підходу обирати найбільш ефективні для даного учня або класного колективу форми і методи виховної роботи, які відповідали б віковим нормам та стадії розвитку первинного колективу.

постійно

2.2. Максимально сприяти охопленню позашкільною освітою дітей групи ризику, схильних до правопорушень, негативних явищ, з асоціальних сімей.

постійно

2.4. З метою співпраці та розширення поля позитивного спілкування у родині увести у практику планування виховного змісту діяльності шкільних колективів не тільки форми спільного дозвілля, а й пізнавальної діяльності типу: громадські форуми знань, спільні олімпіади, турніри знавців, видання предметних газет, тематичні конференції з обміну досвідом виховання дітей.

постійно

    1. Активізувати роботу кураторів щодо анонсування сучасного досвіду технологій виховної роботи у формуванні особистості дитини в засобах масової інформації та на шкільних Web – сайтах.

постійно

  1. Учителям початкових класів:

    1. Обговорити результати контрольних зрізів і визначити шляхи усунення помилок у письмових роботах учнів.

до 10.05.2012 року

    1. З метою досягнення максимального навчального результату чітко регламентувати завдання, обсяг, форму проведення кожного етапу уроку.

постійно

    1. В умовах внутрікласного диференційованого навчання більш обґрунтовано на уроках використовувати різноманітні форми організації пізнавальної діяльності та варіанти їх поєднання: фронтальну, групову, індивідуальну.

постійно

    1. Відповідно до вимог методичних рекомендацій «Контроль та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи» увести у практику навчальної діяльності школярів підсумкову перевірку навичок читання «вголос», «мовчки» у 3, 4 класах та обов’язкового обліку результатів по семестрах у класному журналі.

постійно

    1. Застосовувати на уроках математики різні види творчої роботи над задачею, приділяючи більше уваги самостійній роботі учнів над нею.

постійно

  1. Учителям-філологам:

    1. На засіданні ШМО детально вивчити нормативні документи та неухильно виконувати інструкції та рекомендації Міністерства освіти і науки, молоді і спорту України.

до 10.05.2012

    1. Систематично працювати над підвищенням ефективності навчального процесу.

постійно

  1. Вчителям історії активізувати роботу учнів з картографічними посібниками, підвищити результативність дослідниць-пошукової роботи учнів школи.

постійно

6. Учителю фізики:

6.1. У процесі засвоєння нових знань намагатися використовувати прийоми, які підвищують розуміння найголовнішого та фіксації на ньому уваги учнів.

постійно

6.2. Широко використовувати наочність.

постійно

6.3. Посилити роботу з обдарованими учнями шляхом індивідуальних, гурткових занять.

постійно

6.4. Уроки фізики проводити у фізичному кабінеті.

постійно

6.5. Ретельно вивчити Інструкцію про ведення класного журналу (Наказ МОН України від 03.06.08. № 496 «Про затвердження Інструкції з ведення класного журналу учнів 5 – 11 класів ЗНЗ»), чітко дотримуватися і керуватися нею у своїй роботі.

до 10.05.2012 року

6.6. Оцінювання навчальних досягнень учнів проводити відповідно до критеріїв оцінювання.

постійно

6.7. При виставленні тематичної оцінки враховувати всі види навчальної діяльності, що підлягали оцінюванню протягом вивчення теми.

постійно

7. Учителям математики:

7.1. Систематично працювати над виявленням обдарованої молоді та залученням її до участі в МАН, різноманітних конкурсах, олімпіадах тощо.

постійно

7.2. На кожному уроці забезпечувати ефективність індивідуальної роботи з учнями, спрямовуючи її на подолання недоліків та прогалин у знаннях та практичних навичках.

постійно

7.3. Учителю Семерні Л.З. постійно формувати навички усного рахунку.

Постійно

8. Вчителю англійської мови Дмитренко Т.І.:

    1. Приділяти більше уваги формуванню граматичних навичок школярів, добирати вправи з більш високим рівнем проблемності, враховувати на уроках принцип без перекладної семантизації лексики.

постійно

  1. Бібліотекарю:

    1. Тримати в належному стані облікову документацію бібліотеки.

постійно

  1. Усім учителям:

    1. Звернути увагу на ведення шкільної документації згідно з вимогами

постійно

    1. Систематично працювати над виявленням обдарованої молоді та залученням її до участі в МАН, різноманітних конкурсах, олімпіадах тощо.

постійно

За наслідками атестаційної експертизи встановлено, що рівень діяльності Осокорівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів достатній і становить 44,2 балів. Навчальний заклад вважається атестованим.


Головний спеціаліст відділу освіти В.А.Нікольченко

Додати документ в свій блог або на сайт


Схожі:

Довідка про результати атестаційної експертизи iconАкт атестаційної експертизи організації функціонування Приватного комплексу безперервної освіти „Школа „ЕйдоС” відповідно до умов атестації
Запорізької міської ради від 09. 01. 2007 №3 “Про проведення атестаційної експертизи Приватного комплексу безперервної освіти „Школа...

Довідка про результати атестаційної експертизи iconПро проведення атестаційної експертизи под дптнз «Лебединське вище професійне училище лісового господарства»

Довідка про результати атестаційної експертизи iconЗ 24 по 28 жовтня 2011 року
Узагальнення матеріалів до акту атестаційної експертизи Водянського нвк І-ІІІ ступенів

Довідка про результати атестаційної експертизи iconШполянська районна державна адміністрація відділ освіти
Педрада за результатами атестаційної експертизи Васильківського нвк І-ІІІ ступенів

Довідка про результати атестаційної експертизи iconПлан управління освіти на квітень 2011 р
Проведення педагогічної ради у фімлі з ознайомлення з актом атестаційної експертизи закладу

Довідка про результати атестаційної експертизи iconНаказ №10 Про створення комп’ютерної програми щодо проведення експертизи нвз та самоаналізу організації функціонування знвк №19
«Про затвердження орієнтовних критеріїв оцінки діяльності загальноосвітніх навчальних закладів» від 14. 02. 2005р №99 для успішного...

Довідка про результати атестаційної експертизи iconНаказ №676/о Про внесення змін до наказу управління освіти від 15. 08. 2012 р. №507/о з метою ефективної роботи експертної комісії з питань атестації закладів освіти міста Кіровограда наказу ю: Секретарю атестаційної комісії Єременко Т. О
Міни до наказу управління освіти від15. 08. 2012 р. №507/о Про проведення атестаційної експертизи комунального закладу „Навчально-виховне...

Довідка про результати атестаційної експертизи iconНаказ №686/о Про внесення змін до наказу управління освіти від 28. 08. 2012 р. №538/о з метою ефективної роботи експертної комісії з питань атестації закладів освіти міста Кіровограда наказу ю: Секретарю атестаційної комісії Єременко Т. О
Я освіти від від 28. 08. 2012 р. №538/о Про затвердження робочої програми атестаційної експертизи комунального закладу „Навчально-виховне...

Довідка про результати атестаційної експертизи iconНаказ №308 м. Шпола Про проведення атестаційної експертизи освітньої діяльності Сигнаївського навчально-виховного комплексу «Дошкільний навчальний заклад загальноосвітня
Відповідно до плану роботи відділу освіти та з метою здійснення контролю за діяльністю навчальних закладів

Довідка про результати атестаційної експертизи iconНаказ №774/о Про проведення атестаційної експертизи дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №31 «Берізка»
Порядку державної атестації загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки...

Додайте кнопку на своєму сайті:
Документи


База даних захищена авторським правом ©lit.govuadocs.com.ua 2000-2013
При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання відкритою для індексації.
звернутися до адміністрації
Документи