Портфоліо вчителя математики icon

Портфоліо вчителя математики

Реклама:



Скачати 43.17 Kb.
НазваПортфоліо вчителя математики
Дата конвертації06.04.2013
Розмір43.17 Kb.
ТипДокументи
джерело

ПОРТФОЛІО ВЧИТЕЛЯ МАТЕМАТИКИ


Портфоліо вчителя ЗНЗ – це

набір методичних матеріалів за

певний проміжок часу, який дає

можливість зробити висновок про

його професійну діяльність


Портфоліо – у перекладі з італійської – «папка з документами», «папка фахівця». Портфолію – серія робіт, паперів тощо, які поєднані між собою загальною тематикою або автором. Також портфоліо – це папка з малюнками.

Якщо під «портфоліо» мати на увазі «портфель досягнень», то це шлях до успіху – мета і завдання, безпосередні досягнення, участь та перемоги у конкурсах, проектах тощо.

Велика увага під час розробки та використання портфоліо приділяється формуванню та оцінюванню ключових компетенцій і базових навичок, що знаходить зворотній зв'язок у модернізації методики та змісту навчання.

Ідея портфоліо як сукупності («портфелю») сертифікованих (задокументованих) індивідуальних досягнень, що виконує роль індивідуальної накопичувальної оцінки.

Портфоліо є формою автентичного оцінювання освітніх результатів за продуктом, який створено людиною у процесі навчальної, творчої, соціальної та інших видів діяльності. Отже, портфоліо відповідає меті, завданням та ідеології практично-орієнтованого навчання. Суттєве значення портфоліо надає плануванню та самооцінюванню людиною своїх освітніх результатів.

Традиційне портфоліо являє собою добірку, колекцію робіт, метою якої є демонстрація освітніх досягнень людини. Будучи, по суті, альтернативним засобом оцінювання відносно традиційних форм (тест, іспит), портфоліо дозволяє вирішувати основні завдання:

  1. Відстежити індивідуальний прогрес людини, якого вона досягла у навчанні та роботі за відсутності безпосереднього порівняння з досягненнями інших людей.

  2. Оцінити її освітні досягнення та доповнити (замінити) результати тестування або інших традиційних форм контролю.

Портфоліо є не тільки сучасною ефективною формою оцінювання, але допомагає вирішувати наступні важливі педагогічні завдання:

  • підтримувати та стимулювати навчальну та професійну мотивацію людини;

  • підтримувати їх активність та самостійність, розширювати можливості навчання та самонавчання;

  • розвивати навички рефлексивної та оціночної (самооціночної) діяльності ;

  • формувати вміння самоосвітньої діяльності – висувати мету, планувати та організовувати власну діяльність;

  • сприяти індивідуалізації (персоніалізації) освіти ;

  • закладати додаткові передумови та можливості для успішної соціалізації.

Моніторинг професійної діяльності педагогів за допомогою портфоліо дозволить адміністрації:

  • здійснювати безперервну діагностику результатів праці педагогів;

  • сприяти розвитку професійної кар’єри педагога;

  • розвивати навички діяльності, рефлексії педагогів;

  • підтримувати і стимулювати мотивацію педагогів до саморозвитку;

Педагогові:

  • реально представити результати своєї праці;

  • побачити свої резерви;

  • мати стимул до самоудосконалення;

  • освоїти технологію роботи з портфоліо з позиції учня, для якіснішого ведення портфоліо школярами.

Технологія портфоліо забезпечує можливість побудови рейтингу педагога за такими показниками:

  • рівні результативності;

  • корпоративності;

  • самостійності;

  • виконавчої дисципліни;

  • компетентності;

показники ефективності педагогічної праці:

  • середній бал;

  • якість навчання;

  • відсоток участі вихованців педагога в олімпіадах/конкурсах.

самоосвіта:

  • науково-методичні розробки;

  • участь у конкурсах професійної майстерності;

  • узагальнення і розповсюдження досвіду.

класне керівництво:

  • ефективність роботи з батьками, освоєння дітьми культурного простору села.

^ Портфоліо вчителя математики – це набір методичних матеріалів за певний проміжок часу, який дає можливість зробити висновок про його професійну діяльність.

^ Портфоліо вчителя може мати таку структуру:

  1. Загальні відомості: дата народження, освіта, кваліфікація, фах за дипломом, стаж роботи, відомості про підвищення кваліфікації, нагороди.

  2. Опис авторських методик:

    • моделі занять;

    • авторська методика застосування ІКТ;

    • авторський аналіз мультимедійних курсів;

    • аналіз занять;

    • авторське планування;

3. Тема самоосвіти:

  • публікації;

  • творчі роботи на конкурс підвищення кваліфікації;

  • матеріали виступів, тексти доповідей на семінарах;

  • участь у роботі конференцій, круглих столів, семінарів;

  • участь у професійних конкурсах;

  • участь у роботі методичного об’єднання навчального закладу, району, області;

  • участь в експертній роботі;

4. Робота з учнями ЗНЗ:

  • авторські тести, контрольні завдання;

  • моніторинг;

  • опис авторських доробок;

  • доробки вихованців;

  • результати участі вихованців в олімпіадах, конкурсах, змаганнях;

  • сценарії виховних заходів.



ПОРТФОЛІО ВЧИТЕЛЯ

М А Т Е М А Т И К И


Ткаченко Ж.Д.

учитель математики

Любимівської ЗОШ

І-ІІІ ступенів,

семінар учителів математики,

листопад 2007 рік

Додати документ в свій блог або на сайт


Реклама:

Схожі:

Портфоліо вчителя математики iconПортфоліо вчителя початкових класів Гончариської зош і-іііст. Печенікіної Тетяни Олексіївни
Портфоліо вчителя початкових класів Гончариської зош і-іііст. Печенікіної Тетяни Олексіївни "Людина не просто проживає своє життя,...

Портфоліо вчителя математики iconПортфоліо вчителя української мови та літератури Гончариської загальноосвітньої школи І – ІІІ ст. Підлипної Інни Михайлівни
Портфоліо вчителя української мови та літератури Гончариської загальноосвітньої школи І ііі ст

Портфоліо вчителя математики iconПортфоліо вчителя
Ман, олімпіадах, конкурсах, наявність медалістів, результати підсумкового оцінювання

Портфоліо вчителя математики iconПлан проведення семінару
Мета. Активізувати та поглибити знання педагогів про портфоліо, ознайомити з технологією створення портфоліо. Налаштувати педагогів...

Портфоліо вчителя математики iconПортфоліо вчителя математики Теклинської зош І – ІІ ступенів мех наталії вікторівни педагогічне кредо: «Учитель – не просто віддзеркалення в очах учня, а й віддзеркалення учня у власних очах.»
«Учитель – не просто віддзеркалення в очах учня, а й віддзеркалення учня у власних очах.»

Портфоліо вчителя математики iconПоняття «портфоліо» та його значення у професійній педагогічній діяльності Поняття «портфоліо»
«викладати», «формулювати», «нести», «лист», «сторінка», «досьє», «збірник досягнень»; у перекладі з італійської означає «папка з...

Портфоліо вчителя математики iconПортфоліо Вчителя англійської мови Теклинської зош І – ІІ ступенів Івановської Людмили Олексіївни Педагогічне кредо: «успіх приходить до того, хто робить те, що найбільше любить»
Переяслав-хмельницький державний педагогічний університет імені григорія сковороди

Портфоліо вчителя математики iconІнформація про вчителя. Наприклад, може бути оформлена у вигляді таблиці: Особові дані піб дата народження
Портфоліо (від франц. «porter» висловлювати, формулювати, нести і «folio» лист, сторінка) досьє, збір досягнень)

Портфоліо вчителя математики iconМетодичні рекомендації щодо оформлення портфоліо для вчителя (для заступників директорів з навчально-методичної роботи, голів шкільних методичних об’єднань, педагогів)
Підвищення кваліфікації (назва структури, де прослухані курси, рік, місяць, проблематика курсів)

Портфоліо вчителя математики iconМатеріали з досвіду роботи вчителя математики Новоолександрівської зош-дитсадка І-ІІІ ступенів Соколенко Елеонори Олександрівни Три шляхи ведуть до знань: шлях роздумів – це шлях найбільш благородний,
Одна з найважливіших завдань навчання школярів математики формування у них обчислювальних навичок, основою яких є усвідомлене і міцне...

Додайте кнопку на своєму сайті:
Документи


База даних захищена авторським правом ©lit.govuadocs.com.ua 2000-2013
При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання відкритою для індексації.
звернутися до адміністрації
Документи