Сценарій конкурсної програми \"кращий учень 2004 р.\" icon

Сценарій конкурсної програми "кращий учень 2004 р."




Скачати 33.55 Kb.
НазваСценарій конкурсної програми "кращий учень 2004 р."
Дата конвертації30.03.2013
Розмір33.55 Kb.
ТипСценарій
джерело

СЦЕНАРІЙ КОНКУРСНОЇ ПРОГРАМИ

“КРАЩИЙ УЧЕНЬ 2004 р.”


Ведучий: Вітаємо Вас, любі друзі!

Ведуча: Сьогодні в нашій школі свято знань та інтелекту: конкурс “Кращий учень року”.

Ведучий: З святом вас шкільним, прекрасним,

Нехай усім нам світить сонце ясне.

Хай війни і лихо зникають з Землі,

А люди у щасті живуть і добрі.

Ведуча: Життя шкільне пригодами багате,

А учні так цікаво вміють жить,

Веселі і кмітливі, винахідливі й завзяті.

На подвиг здатні кожен день і кожну мить.


Переможець сьогоднішньої гри отримає звання “Учень 2004 р.”

Ведучий: Зустрічайте гравців:

Ведуча: учень (ця) класу

Ведучий: учень (ця) класу


Ведучий: Побажаємо гравцям успіху і нагадаємо про те, що переможець гри отримає

звання “Учень 2004 р.”

Ведуча: Просимо учасників сказати декілька слів про себе.

^ Учасники 1-6

Ведучий: Дякуємо гравцям і переходимо до жеребкування.

Ведуча: Просимо гравців дати письмову відповідь на запитання:

В якому році побудоване приміщення нашої школи?

(гравці записують відповіді на листках і показують)

Правильна відповідь – 1961 р..

Ведучий: Найближчу відповідь дав(дала) _____________ . Він (вона) отримує

заохочувальний бал і першим почне конкурс “Тема”.

Ведуча: Наступними будуть грати:2. 3. 4.

5.

Ведучий: Ми пропонуємо Вам вісім тем на вибір:

  1. Рідний край

  2. Козацтво

  3. Література

  4. Правознавство

  5. Рідна мова

  6. Географія

  7. Математика

  8. Сюрприз

Якщо ви відповідаєте на всі 7 питань, то отримаєте в темі “Сюрприз” додатково 1 бал.

Ведуча: Першим вибирає тему ______________________
^

Гравець: Я вибираю тему


Ведучий: Перше питання:

Правильна відповідь___________________

Ведуча: Тему вибирає______________________________

(Так кожному гравцю)

Якщо вибрано “Сюрприз”, то

Ведучий: під темою “Сюрприз” сховано тему “Людина в навколишньому середовищі”

Ведуча: В конкурсі “Тема” гравці отримали:

_________________ _______балів

_________________ _______балів

_________________ _______ балів

__________________ _______балів

__________________ _______балів


Ведуча: Продовжуємо нашу гру!

Ведучий: У конкурсі “Оратор” гравцям пропонується висловити власну думку –

довести або спростувати твердження “Хто просувається в науках, але відстає в моралі, той швидше йде назад, ніж вперед” Аристотель.

(60 секунд на підготовку)

Ведуча: Просимо гравців висловити свої міркування, дякуємо

(30 сек. на вислови)

Ведучий: Просимо оцінити ораторські здібності гравців зав.шкільною бібліотекою Ірину Павлівну Мірошникову ( максимальна оцінка – 5 балів, мінімальна – 1 бал).

Ведуча: Загальна сума балів:


Ведучий: У конкурсі “Моє захоплення” кожен гравець повинен познайомити глядачів зі своїм хоббі. Слово – гравцям.

Ведуча: Оцінюють цей конкурс глядачі. Просимо підтримати аплодисментами гравця, захоплення якого найбільше сподобалося.

Ведучий: За результатами голосування найбільша кількість голосів у

_____________________ 5 балів;

_____________________ 4 балів; _____________________ 3 бали

_____________________ 2 бали,

найменша кількість голосів у__________________,він отримує 1 б.

Ведуча: Найменша кількість балів у_________________________________.На цьому

вони закінчують брати участь у грі. Дякуємо за гру. До побачення.

Ведучий: А наступний конкурс називається “Практикум”.Ми запрошуємо експерта

для його проведення – вчителя фізики Видюк Лілію Валентинівну.

Ведуч : На підготовку відповіді дається 1 хв. (Музика)

(Через одну хвилину)

Ведучий: Просимо гравців давати відповіді (оцінювання конкурсу).

Ведуча: Наступний конкурс “Підказка”. Що частіше всього приходиться робити

нашим гравцям на уроках? Правильно, підказувати правильні відповіді.

часом в нагоду стає уміння зробити це беззвучно, за допомогою лише

мімічних рухів.

Ведучий: Завдання конкурсу наступне:за 1 хвилину за допомгою лише пантоміми показати задане слово, а товариш, якого кожен гравець запросить з залу, повинен його відга-

дати.

Будь ласка,______________хто сьогодні буде твоїм товаришем?

(Врахування часу.Оцінювання)

Ведуча: За кількістю набраних балів ми мусимо також попрощатися з двома

гравцями:


Ведучий: Починаємо фінальний конкурс “Дуель”, в якому зустрінуться:


Один з них отримає звання “Учень 2004 р.”


Ведуча: Умови конкурсу такі: грацям буде задано 10 питань. Першим буде відповідати той, хто першим підніме руку.

Запитання перше:

Ведучий: Переможцем гри став_______________________________.

Він отримує звання “Учень 2003 р.”

Додати документ в свій блог або на сайт


Схожі:

Сценарій конкурсної програми \"кращий учень 2004 р.\" iconРозпорядження голови районної державної адміністрації 20. 07. 2012 №386 Про утворення конкурсної комісії по призначенню стипендії районної державної адміністрації «Кращий учень навчального закладу»
Утворити конкурсну комісію по призначенню стипендії районної державної адміністрації «Кращий учень навчального закладу» (далі – комісія)...

Сценарій конкурсної програми \"кращий учень 2004 р.\" iconРозпорядження голови районної державної адміністрації 19. 07. 2012 №3 Про призначення стипендії районної державної адміністрації «Кращий учень навчального закладу» та нагородження іменною медаллю «Учень року»
«Кращий учень навчального закладу», утвореної розпорядженням голови районної державної адміністрації від 20 липня

Сценарій конкурсної програми \"кращий учень 2004 р.\" iconСценарій конкурсної програми
Виховувати та розвивати у них здібності естетичного сприйняття витворів мистецтва

Сценарій конкурсної програми \"кращий учень 2004 р.\" iconПереможці конкурсу «Кращий учень року»

Сценарій конкурсної програми \"кращий учень 2004 р.\" iconКонкурс на кращий сценарій заходу з правовиховної та просвітницької роботи «Правові орієнтири»
Матеріали на конкурс на кращий сценарій заходу з правовиховної та просвітницької роботи «Правові орієнтири»

Сценарій конкурсної програми \"кращий учень 2004 р.\" iconКонкурс на кращий сценарій заходу з правовиховної та просвітницької роботи «Правові орієнтири»
Матеріали на конкурс на кращий сценарій заходу з правовиховної та просвітницької роботи «Правові орієнтири»

Сценарій конкурсної програми \"кращий учень 2004 р.\" iconСценарій дюп "Прометей"
Учень. От як би канал “Інтер” встановив автоматичні камери в місцях найбільшої імовірності виникнення пожеж

Сценарій конкурсної програми \"кращий учень 2004 р.\" iconСценарій виховного заходу з хімії "Чомучка в країні тv-хімії"
Чомучка – учень 8 –го класу, який ще не має великого обсягу знань з хімії, дивлячись різні програми телебачення, дізнається багато...

Сценарій конкурсної програми \"кращий учень 2004 р.\" iconРозпорядження голови районної державної адміністрації 19. 10. 2011 №558 Про проведення конкурсної програми «Іванівка має талант» з метою проведення в районі конкурсної програми «Іванівка має талант»
З метою проведення в районі конкурсної програми «Іванівка має талант», керуючись статтею 6, пунктом 1 частини першої статті 22, пунктом...

Сценарій конкурсної програми \"кращий учень 2004 р.\" iconСценарій виступу Звучить музика, трохи стихає
Сценка з майбутнього. Виходить учень, проносячи в руках перед глядчами табличку з написом: «2080 рік». Звучить голос з-за сцени

Додайте кнопку на своєму сайті:
Документи


База даних захищена авторським правом ©lit.govuadocs.com.ua 2000-2013
При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання відкритою для індексації.
звернутися до адміністрації
Документи