Аналіз навчально-виховної роботи школи за 2011-2012 навчальний рік icon

Аналіз навчально-виховної роботи школи за 2011-2012 навчальний рік

Реклама:



Скачати 136.04 Kb.
НазваАналіз навчально-виховної роботи школи за 2011-2012 навчальний рік
Дата конвертації01.04.2013
Розмір136.04 Kb.
ТипДокументи
джерело

Аналіз навчально-виховної роботи школи за 2011-2012 навчальний рік


Робота педагогічного колективу Катеринопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 в 2011-2012 навчальному році була спрямована на встановлення особистості дитини,сприяння гармонізації і гуманізації учнів,розвитку в них національних традицій,вивчення історії рідного краю ,національної свідомості,виховання патріотизму,милосердя і

співчуття до старшого покоління.

Школа другий рік працювала над розв’язанням науково-методичної проблеми «Впровадження та удосконалення ефективних форм , методів , засобів навчання та виховання для підвищення якості освіти».В основному всі заплановані питання щодо продовження вирішення проблеми педагогічним колективом виконані.

Всі учні школоповинного віку протягом навчального року були охоплені навчанням. Станом на 21 червня 2012 року в школі навчалося 323 учні. Демографічна обстановка мікрорайону школи показує,що йде до зменшення кількості учнів. Мала наповнюваність 5-х,8-х,10-хкласів. Зі стін школи випущено випускників одинадцятих класів- 31,до першого класу в цьому навчальному році набрано-37. З 33 випускників 9-х класів до 10 класу набрано лише 26 учнів.

В діяльності педагогічного колективу особливе місце посідає соціальний супровід дітей,які проживають у опікунських та прийомних сім’ях.В школі нараховується 3 неблагополучні сім’ї, в яких проживає 9 дітей,26 малозабезпечених сімей,в них -35 дітей,21 багатодітна сім’я ,в них -65 дітей,неповних -95 сімей,1 прийомна сім’я,в якій проживає 2 дітей.В мікрорайоні школи два будинки сімейного типу в яких проживає 16 дітей, навчається 10 дітей інвалідів,306- діти, що постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС.Тому , велике поле діяльності було для психолого-соціальної служби,класних керівників. Постійно проводились обстеження житлово-побутових умов,консультації,забезпеченняпідручниками,контроль за відвідуванням,дієвістю пільг,якими користуються ці категорії учнів.

У вересні місяці проведено громадський огляд протягом якого вивчено стану утримання дітей пільгових категорій.Проведенодіагностику,анкетування,тренінги,бесіди,кон-сультації,корекційно-розвивальні вправи. Соціально-психологічна служба постійно тримала на контролі забезпечення психологічного здоров’я,адаптації,соціального захисту дітей.Для розв’язання цих проблем проводилися психолого-педагогічні семінари:»Розвиток креативного мислення учнів школи через використання творчих завдань».»Навчання і виховання успіхом»,тренінг «Здоров’я – моя цінність»,інтерактивні заняття для батьків:»Гуманістичний підхід–головний принцип сімейного виховання».

Плануючи навчально-виховний процес у школі адміністрацією школи видано наказ по школі «Про організацію навчально-виховного процесу у 2011-2012 навчальному році», розроблено і погоджено на Раді школи режим

роботи школи.

Адміністрацією школи під постійним контролем було виконання навчальних планів та програм,календарно-тематичне планування вчителів-предметників.

Результати зовнішнього незалежного оцінювання знань,підсумки державної підсумкової атестації свідчать про те,що переважна більшість учнів виявила достатній та високий рівень досягнень у навчанні.У школі немає учнів,які б не склали атестації чи яким термін атестації були перенесені.З 31 випускника школи за підсумками ЗНО та державної підсумкової атестації 21 випускник вступив до вищих навчальних закладів.Проте,рівень якості знань учнів

бажає бути кращим.

^ Таблиця навчальних досягнень учнів:


Рік

Всього учнів школи І-11 класів

Початковий

Середній

Достатній

Високий

2010 - 2011

338

39

112

150

37

2011 - 2012

323

34

113

135

41



Протягом 2011-2012 навчального року відповідно до річного плану роботи школи адміністрацією школи ,вчителями – предметниками здійснювався моніторинг якості навчальних досягнень учнів з предметів .Метою моніторингу було виявити реальний стан навчальних досягнень учнів,виявити та ліквідувати негативні тенденції у навчанні.В результаті спостереження за навчальною діяльністю учнів та вчителів виявлено високий рівень знань у профільних класах :

11-А –українська література (Пономаренко Н.М),11-Б – біологія ( Мандрика Л.В.),11-Б хімія (Пащук Г.Г.)


Учителі школи приділяли велику увагу в роботі з обдарованими дітьми.

Змогли перевірити і реалізувати свої творчі можливості учениця 11-А класу

Римар Ольга ,яка вдруге стала призером обласної Малої Академії

Наук з української мови та літератури,Катриченко Руслана ,учениця 11-А класу,переможець районних олімпіад з математики,фізики,Снігур Анастасія,Сидорюк Інна-учениці 11-Б класу,переможці районних олімпіад. Всього на районних олімпіадах 12 учнів нашої школи вибороли призові місця.Школа підняла показник у рейтингу шкіл в районних олімпіадах з базових дисциплін ,проте жоден учень не зайняв призове місце на обласному рівні .

Впродовж останніх років у школі організовано допрофільна підготовка учнів та профільне навчання учнів. В минулому навчальному році згідно наказу по школі організовано профільне навчання : філологічний напрямок у 10-му,11-А класах,Природничий в 11-Б класі.Поглиблене вивчення предметів проводилося : у 8-Б з української мови,8-А, 9-Б з біології,що даломожливість краще готувати вихованців до вступу у вищі навчальні заклади, та готуватись до вибору майбутньої професії.Так з 14 випускників 11-Б класу(природничий напрямок) 8-пов’язали свою подальшу долю з біологією та екологією у вищих навчальних закладах.Слід зауважити ,що школа тісно співпрацює з Білоцерківським Державним Аграрним університетом та Уманським Національним університетом.На базі школи щорічно викладачами Білоцерківського Державного Аграрного університету проводиться тестування для учнів району.

В школі організована до профільна підготовка учнівської молоді.Додаткові години на вивчення української мови введено для учнів 1-4-х

класів, 8-б класу.За бажанням учнів 9-х класів ,батьків вивчався факультатив «Російська мова».З метою поглиблення знань учнів з географії у 9-А класі проволились факультативні заняття «Цікава географія»,а для розвитку власних здібностей «Психологія» у 9-Б класі. Учні 8-10 класів вивчали факультативно предмет «Основи християнської етики».За бажанням батьків і дітей 9-х класів учні за вибором вивчали предмет креслення.Школа входить в освітній проект «Організаційний механізм упровадження інноваційних технологій та здійснення психолого-педагогічної підготовленості вчителів з освітніх вимірювань».

Школа другий рік працювала над розв’язанням науково-методичної проблеми «Впровадження та удосконалення ефективних форм , методів , засобів навчання та виховання для підвищення якості освіти».В основному всі заплановані питання щодо продовження вирішення проблеми другого року педагогічним колективом виконані.

Працюючи над вирішенням проблеми школи велике значення мала методична робота,центром якої є « педагогічна рада –постійно діючий колегіальний орган управління навчальним закладом» та методичні об’єднання вчителів, класних керівників.Минулого навчального року педагогічна рада розглядала такі питання:

-Про стан викладання географії в школі;

-Вивчення стану викладання трудового навчанняу 5-11-х класах;

-Про стан викладання світової літератури в школі;

-Про реалізацію програми розвитку психологічної служби у 2008-

2012 роках;

-Про громадський огляд;

-Про підвищення рівня самоврядування в школі;

-Шляхи впровадження ІКТ в навчально-виховному процесі;

-Організація роботи вчителів школи щодо попередження

правопорушень

серед учнівської молоді,негативних проявів у молодіжному

середовищі;

-Моніторингові дослідження педагогічного процесу в школі;

-Про участь педколективу школи в роботі Катеринопільського

Освітнього округу;

-Про хід реалізації завдань освітнього проекту «Організаційний

механізм упровадження інноваційних технологій та здійснення

психо лого-педагогічної підготовленості вчителів з освітніх

вимірювань;

-Переведення учнів до наступних класів та їхнього випуску,видачі

документів про відповідний рівень освіти ,нагородження за успіхи у

навчанні.

За підсумками щорічного районного конкурсу «Школа року « наш

навчальний заклад вдруге посів ІІ місце.

У 2011-2012 навчальному році працювала методична рада.За основу своєї діяльності методична рада взяла виконання завдань 2-го року роботи над науково-методичною проблемою «Впровадження та удосконалення ефективних форм,методів,засобів навчання і виховання для поліпшення якості освіти».Для реалізації завдань методична рада посилила увагу на таких питаннях:

-впрвадження ІКТ у навчально-виховний процес;

-використання інтерактивних методів та інноваційних технологій у навчання;

-Вивчення та впровадження передового педагогічного досвіду;

-проведення шкільних олімпіад та індивідуальна підготовка учнів до участі у районних олімпіадах;

-ефективна підготовка випускників школи до ЗНО.

В школі ефективно та цілеспрямовано діяли методичні об’єднання вчителів-предметників,класних керівників та психолого-педагогічний семінар,які чітко планували свою роботу,проводили предметні тижні,шкільні олімпіади,відкриті уроки та виховні заходи.

Найбільш успішною була діяльність методичних об’єднань вчителів української мови (керівник Гірник А.В.),англійської мови (керівник Кононенко Н.В.), зарубіжної літератури (керівник Юсько Л.А.),природни-

чих наук (керівник Кураш Н.В.).Члени цих методичних об’єднань гли-

боко вивчали нормативно-правові документи та рекомендації щодо викла-

дання предметів у 2011-2012 н.р.,проводили відкриті уроки з подальшим їх обговоренням,систематично проводили засідання,приймали активну участь

у методичній роботі школи,району. Вчителі школи демонстрували власні методичні надбання на районному рівні. Україністи на базі школи провели районний семінар-навчання на тему: «Особистісно-зорієнтоване навчання та використання ІКТ при вивченні української мови»,вчителі фізико-математичного циклу провели семінари на тему: «Ефективне використання ІКТ у навчально-виховному процесі»та « Як зробити урок цікавим».Для психологів району проведено психолого-педагогічний семінар і тренінг на тему: «Профілактика професійного вигоряння вчителя» , для

педагогів-організаторів семінар на тему: «Формування у дітей ціннісного ставлення до природи».

Педагоги нашої школи Гірник А.В., Діденко А.В., Кураш Н.В.,взяли участь у районному етапі конкурсу «Учитель року-2011» в номінаціях українська мова та література, біологія ,фізичне виховання. Гірник А.В.

вчителька української мови і літератури , виборола І місце в районі і стала переможцем учительського конкурсу «Грані майстерності».

Педагоги школи Жоломко Н.В,Кононенко Н.Г,Вишемірська А.А,Катраненко О.П.,Морозюк О.А.,Трюхан Л.В.,Юрпольська В.М.активну участь взяли у районному етапі конкурсу ППТ «Освіта Черкащини -2012».На конкурс цифрових ресурсів Черкаського освітянського порталу матеріали подали Глущик О.В.та Кураш Н.В.

На допомогу класним керівникам діяло шкільне методичне об’єднання,яке вирішувало проблему «Виховна система школи - підгрунтя розвитку здорової та компетентної особистості школяра». На кожному засіданні слово надавалося шкільному психологу.Для членів М/О було проведено психолого - педагогічний семінар: «Насилля в см’ї» де одночасно піднімалися і вирішувалися питання «Конфлікти».

Підвищенню рівня освідченості вчителя сприяє підписка на фахові газети та журнали.Всі вчителі-предметники забезпечені та в повній мірі вико-

ристовують матеріали педагогічних видань.

Протягом навчального року в школі здійснювався тематичний ,фронтальний, попереджувальний, класно-узагальнюючий контроль.За рік контролювалися такі питання:

-дотримання єдиного мовного режиму;

-облік дітей шкільного віку у мікрорайонах;

-робота з учнями,схильними до правопорушень;

-санітарно-гігієнічні умови навчання і виховання учнів;

-стан викладання предметів;

-перевірка зошитів,щоденників;

-робота класних керівників по попередженню дитячого трав-

матиму;

-стан впровадження в практику нових педагогічних технологій;

-виконання програми 100%;

-робота шкільних гуртків;

-техніка читання учнів 1-4 класів;

-підготовка до державної атестації;

-контроль за ходом державної атестації в 9,11 класах;

-контроль за підготовкою школи до нового навчального року.

Всі матеріали,отримані під час здійснення контролю,висвітлювалися на педрадах,нарадах при директору,батьківських зборах,раді школи.

Одним з аспектів діяльності педагогічного колективує виховна робота.

У школі створено власну систему виховної роботи ,яка ґрунтується на традиціях і тісно пов’язана зі специфікою школи,потребами селища..Робота спланована помісячно.Кожний місяць має свою назву,поділений на тижні.

Навчальний рік розпочався святом знань організаційним тижнем під час якого обрано органи учнівського самоврядування. Вересень місяць по традиції – це місяць квітів та Низянсько-Студінського ярмарку.

Жовтень місяць -,особливий ,бо саме в жовтні школа відзначає свій день народження,і присвячений він партнерству сім’ ї і школи.Проведено екологічний місячник,місячники правового виховання та інші.

В школі створено і діють волонтерські загони «Милосердя», »Турбота». Минулого року волонтери взяли участь у проекті «Твори добро» і стали переможцями в обласному турі.

Не залишаються байдужими діти до людей похилого віку,ветеранів війни та праці.Вже стало традицією в день людей похилого віку відвідувати хворих у районній лікарні.До річниці визволення України від німецько-фашистських загарбників проведено виховні години,бесіди,зустрічі з солдатськими вдовами,в шкільній бібліотеці створено виставку книг і фотоматеріалів.Під час проведення місячника національно-патріотичного виховання проведено Андріївські вечорниці,свято Варвари,Миколая. Під час свята Миколая учні привітали діток з реабілітаційного центру.

Значна увага приділяється співпраці школи і сім’ї.Саме цьому питанню був присвячений «Місячник партнерства сім’ї і школи». Родинне виховання – одне з основних напрямків роботи в школі.Прведено виставку батьківських та учнівських робіт « У завитку у візерунку, руки творять творчу думку».

Екологічне виховання – в полі зору як вчителів – предметників,так і в класних керівників.Проводився тиждень біології,засідання екологічної вітальні.Об’єднання любителів лісу нашої школи «Ліщина» посіла ІІІ місце в обласному конкурсі «Збережемо ліс» .В рамках акції «Майбутнє лісу в твоїх руках» членами об’єднання на території району висаджено біля 300 штук червоного дуба.

В школі діяла дитяча організація «Берегиня»,основним завданням якого є

згуртування шкільного колективу,розвиток громадської думки,процесу соціалізації особистості,ефективне входження в доросле життя.

Організація включає дитячі об’єднання (1- 11 класи).Очолює дитячу республіку Президент,який обирається на загальних зборах таємним голосуванням.Відрадно відмитити ,що протягом останніх двох років Президент школи Катриченко Руслана займала І місце в районному конкурсі «Лідер року».

Адміністрація школи співпрацювала з профспілковою організацією. Значна увага приділялась роботі з охорони праці, попередженню нещасних випадків,забезпечення виконання спільних заходів колективного договору.

Протягом року вирішувалось питання по зміцненню матеріальної бази школи.Прибано комплект парт для шестирічок,для основної школи закуплено насос та генератор світла.Адміністрації школи при підтримці відділу освіти РДА в грудні 2011 року нарешті вдалось вирішити питання виготовлення проектної документації на добудову школи,що дасть можливість вирішити питання добудови 4-х класних кімнат,їдальні та санвузлів.Проягом навчального року забезпечено температурний режим в школі,при цьому зекономлено енергоресурси.Підприємцями мікрорайону школи надано невелику матеріальну допомогу для проведення ремонтних робіт в школі та на організацію Новорічних свят.

Всі учні школи пройли медичний огляд. За його результатами наказом по школі створені медичні групи.Стан здоров’я учнів на уроках фізкультури

контролювався як адміністрацією школи так і шкільною медичною сестрою.

гаряче харчування було організовано з 1 квітня 2011року і проводилось на належному рівні.

Поруч з цим в роботі педагогічного колективу є ряд невирішених завдань:

-знижується якісний показник освіти учнів;
-малоефективно працює методична рада,не забезпечена робота творчих груп вителів української мови та вчителів початкових класів;


-недістатньо узагальнюється і слабо поширюється досвід кращих вчителів школи;

-не вирішується питання пробиття місцевої свердловини для отримання питної та технічної води;

-потребує капітальний ремонт дороги поперед школи;

-необхідно вирішити питання внутрішнього туалету.


^ ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ І ПРОБЛЕМИ ШКОЛИ

НА 2012-2013 Н.Р.

1.Продовжувати удосконалювати навчально-виховний процес та організовувати навчально-виховну роботу відповідно до Закону України

«Про загальну середню освіту», ЗаконуУкраїни «Про позашкільну освіту»,Концепції профільного навчання, Державного стандарту початкової освіти,Положення про державну підсумкову атестацію учнів в системі загальної середньої освіти.

2.Роботу школи в новому навчальному році організувати в рамках Катеринопільського освітнього округу.

3.Основними завданнями школи вважати підвищення якості навчально-

виховного процесу , удосконалення форм ,методів навчання та національного виховання учнів,цілеспрямоване формування громадянської свідомості школярів,гуманізацію навчання,відновлення історичної пам’яті,утвердження культу сім’ї,рідного дому становлення духовної сутності людини,утвердження людинознавства на уроках та в позакласній роботі.

4.Продовжувати формувати патріотичні почуття школярів,залучаючи їх

до участі в акціях «Моя земля-земля моїх батьків», «Дай руку першокласнику», в обласній програмі «Черкащина – край квітів і добра», 5.Впроваджувати Державний стандарт початкової загальної освіти ,затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2011 р.

462.

6.Поповнювати банк даних та здійснювати пошук юних талантів і обдарувань

7.Педагогічному колективу продовжити працювати над розв’язанням науково-методичної проблеми «Впровадження та удосконалення ефективних форм методів засобів навчання і виховання для підвищення якості освіти».

8.Адміністрації школи систематично здійснювати контроль за веденням вчителями,учнями навчальної документації календарних планів ,планів виховної роботи,за роботою груп продовженого дня,роботи гуртків та факультативів.індивідуального навчання, за роботою шкільнох бібліотеки ,за організацією ,здійсненням методичної роботи.

9.Продовжити організовувати роботу з охорони дитинства,попередженню правопорушень серед учнівської молоді,розвитку

учнівського самоврядування.

10.Поповнювати матеріально-технічну базу школи,зокрема профільних

класів.

11.Вирішити проблему пробиття місцевої свердловини.

12.Вирішити питання будівлі внутрішнього туалету.

13.Сприяти утвердженню державотворчого статусу української мови, забезпечувати виконання закону України «Про мови», статті 10 Конституції України. Для цього оформити кабінет української мови і літератури згідно сучасних вимог. Забезпечити якісну підготовку учнів, зокрема в профільних класах, в класах з поглибленим вивченням української мови.

Додати документ в свій блог або на сайт


Реклама:

Схожі:

Аналіз навчально-виховної роботи школи за 2011-2012 навчальний рік iconУкраїна відділ освіти, молоді та спорту Голопристанської районної державної адміністрації Новофедорівська сільська рада Залізнопортівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів наказ
Згідно плану роботи школи на 2012-2013 навчальний рік та з метою підведення підсумків виховної роботи з учнями школи, визначення...

Аналіз навчально-виховної роботи школи за 2011-2012 навчальний рік iconАналіз виховної роботи шкільного уряду Веселка за 2012-2013 н р
Планування виховної роботи в школі спирається на програму виховної роботи школи, статут школи, статут д/о “Веселка”, річний план...

Аналіз навчально-виховної роботи школи за 2011-2012 навчальний рік iconСемінар заступників директорів з навчально-виховної роботи 2011-2012 навчальний рік

Аналіз навчально-виховної роботи школи за 2011-2012 навчальний рік iconПлан роботи мо класних керівників Дата проведення Зміст роботи вересень. Про результати виховної роботи у 2010-2011 навчальному році. Визначення основних напрямів методичної роботи на 2011-2012 навчальний рік
Визначення основних напрямів методичної роботи на 2011-2012 навчальний рік

Аналіз навчально-виховної роботи школи за 2011-2012 навчальний рік iconНавчально-виховний процес було організовано відповідно до навчального плану на 2010-2011 навчальний рік та плану роботи школи
«Створення безпечних умов навчання і праці», науково-практична конференція по підсумках роботи школи над проблемою «Підвищення ефективності...

Аналіз навчально-виховної роботи школи за 2011-2012 навчальний рік iconКіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені василя сухомлинського атестація та ліцензування закладів освіти області за 2011/2012 навчальний рік
У матеріалах представлено аналіз роботи навчально-методичного відділу ліцензування та атестації закладів освіти області з питань...

Аналіз навчально-виховної роботи школи за 2011-2012 навчальний рік iconОрієнтовна схема аналізу виховного заходу
Заступник директора школи з виховної роботи здійснює облік, контроль і аналіз виховної роботи. Результати контролю та аналізу фіксуються...

Аналіз навчально-виховної роботи школи за 2011-2012 навчальний рік iconПлан роботи методичної ради школи засідання І жовтень № з/п Зміст Відповідальні Підсумки роботи методичної ради, мо, за 2010-2011 навчальний рік
Обговорення і затвердження плану роботи методичної ради на 2011-2012 навчальний рік

Аналіз навчально-виховної роботи школи за 2011-2012 навчальний рік iconАктивному обговоренню побаченого сприяли виступ методиста рмк колесник Т.І та зауча з навчально виховної роботи школи Кириченко Людмили Василівни
Новоукраїнської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня №4 гостинно зустрічав вчителів району, щоб поділитися досвідом роботи закладу...

Аналіз навчально-виховної роботи школи за 2011-2012 навчальний рік iconПланування та алгоритмізація роботи всіх підсистем Тальнівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст.№2 на 2011-2012 навчальний рік
«Підвищення ефективності та якості навчально-виховного процесу шляхом впровадження новітніх технологій, особистістно- зорієнтованого...

Додайте кнопку на своєму сайті:
Документи


База даних захищена авторським правом ©lit.govuadocs.com.ua 2000-2013
При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання відкритою для індексації.
звернутися до адміністрації
Документи