Урок узагальнення знань. Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про особливості будови та розмноження вищих спорових рослин,їх різноманітність;перевірити рівень засвоєння основних понять з даної теми icon

Урок узагальнення знань. Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про особливості будови та розмноження вищих спорових рослин,їх різноманітність;перевірити рівень засвоєння основних понять з даної теми




Скачати 39.85 Kb.
НазваУрок узагальнення знань. Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про особливості будови та розмноження вищих спорових рослин,їх різноманітність;перевірити рівень засвоєння основних понять з даної теми
Дата конвертації18.01.2013
Розмір39.85 Kb.
ТипУрок
джерело

Тема. Вищі спорові рослини. Урок узагальнення знань.

Мета:узагальнити та систематизувати знання учнів про особливості будови та розмноження вищих спорових рослин,їх різноманітність;перевірити рівень засвоєння основних понять з даної теми.

Тип уроку:урок узагальнення та систематизації знань.

Форма уроку: гра.

Обладнання:таблиці,натуральні об’єкти,які використовувалися на попередніх уроках.

Девіз уроку: «Гра-це творчість,гра-це праця».

Структура уроку.

1.Організаційний момент.

Клас поділяється на дві команди,які вигадують назву.За одну правильну відповідь той,хто грає,отримує індивідуальний бал для команди.

Час летить,спішить невпинно.

Надійшла для нас година

Розділ нині пригадать,

Хто що вивчив-показать.

Вищі спорові рослини

Всі ви вивчили сумлінно

Правду я кажу чи ні?

Докажіть ви це мені!

Проявіть знання прекрасні

І усі завдання класні

Порозвязуйте умить

Й бал прекрасний заробіть!

Конкурс «Біологічна розминка».

Члени команди по черзі відповідають на запитання.Кожен гравець отримує бал,що зараховується всій команді.

1.Які групи рослин належать до вищих спорових?

2.Які рослинні тканини ви знаєте?

3.Як називаються жіночі статеві клітини?

4.Як називаються чоловічі статеві клітини?

5.Що таке спора?

6.Чому сфагнум має таку велику водовбірну здатність?

7.Як можна виявити кислі грунти?

8.Як утворилися торфи?

9.Яких життєвих форм сучасні хвощі?

10.Чому стебла хвощів такі жорсткі?

11.У життєвому циклі мохоподібних переважає…

12.У життєвому циклі папоротеподібних переважає…

13.У якого відділу спорових гамето фіт росте дуже повільно?

14.Політрих волосоносний належить до відділу…

15.Ключ-трава належить до відділу…

16.Селагінела належить до відділу…

Конкурс «Хто швидше?»

Як відомо,для вищих рослин характерний наземний спосіб життя.Що ж дозволило їм пристосуватися до життя на суші?

Виберіть правильні відповіді.

1.Розчленування тіла на органи. 2.Формування тканин.3.Збільшення розмірів рослин. 4.Багатоклітинні органи статевого і нестатевого розмноження. 5.Дихотомічне галуження. 6.Листкостеблова будова.

Конкурс «Рослинний єралаш».

Перед вами текст про папоротеподібні.Але в нього закралися помилки.Вам необхідно їх виправити червоною пастою.

Сучасні папоротеподібні-це лише травянисті рослини.У них ,як і в мохоподібних,у життєвому циклі переважає гаметофіт.Спори в папоротеподібних знаходяться на верхній частині листка.Рослина має корені,від них відходять великі стебла з маленькими листочками.Ці листки ростуть дуже швидко.Заросток має ризоїди.Запліднення у них можливе без водного середовища.

Конкурс «Загадковий».

Відгадайте загадки.

1.Полюбляє він водицю,

На болоті звик селитися;

А якщо нема болота,-

Створить сам його він згодом.(Сфагнум).

2.Якщо рослина кореня не має,

Воду чим вона вбирає? (Ризоїдами).

3.Ми Новий рік дуже яскраво відзначали,

Де спори плавунів застосування мали? (Феєрверки).

4.Під шатром дерев у лісі

Ці рослини розрослися,

Бачимо з усіх боків

Пишні пера їх листків.

Ну,а знизу на листочках

Білі туляться горбочки,

Бачить можете їх влітку.

Тільки квітів щось не видно… (Папороть).

5.Він листки дрібненькі має,

Жити в лісі полюбляє,

І рости не вміє швидко,

Діточкам дає присипку. (Плаун).

6.Я трави приніс від річки

Й дав козі своїй Марічці.

Та гостинець їй не милий,

Ні травиночки не зїла!

Каже: «Сам оце їж друже!

В неї стебла жорсткі дуже.»

Конкурс «Експрес-тест».

1.Як називається зібрання спорангіїв у хвощів:

а)спорогон;

б)стробіл;

в)сорус?

2.Чим утримуються мохи в грунті?

а)кореневищами;

б)ризоїдами.

3.Який тип рослинної тканини відсутній у мохів?

а)основна;

б)покривна;

в)твірна;

г)провідна.

4.Вегетативне тіло спорофіту хвощеподібних утворюють такі органи:

а)ризоїди;

б)кореневище;

в)корені;

г)стебло.

5.У яких органах вегетативного тіла хвоща здійснюється фотосинтез?

а)в стеблі;

б)в кореневищі;

в)в листках.

6.На нижній поверхні листка папороті є?

а)спорофіли;

б) соруси;

в)стробіли;

г)спорангії.

Конкурс капітанів.

Творче завдання.Що є спільним,між всіма відділами спорових рослин?

Учитель підбиває підсумки,ставить оцінки.

Додати документ в свій блог або на сайт


Схожі:

Урок узагальнення знань. Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про особливості будови та розмноження вищих спорових рослин,їх різноманітність;перевірити рівень засвоєння основних понять з даної теми iconУрок з теми: "Початкові хімічні поняття"
Мета уроку: систематизувати та узагальнити знання з теми; виявити рівень засвоєння основних понять і законів

Урок узагальнення знань. Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про особливості будови та розмноження вищих спорових рослин,їх різноманітність;перевірити рівень засвоєння основних понять з даної теми iconКонтрольна робота за варіантами. Обладнання: періодична система хімічних елементів Д.І. Менделєєва, таблиця розчинності
Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів з теми: «Розчини»; зв’ясувати рівень засвоєння знань, умінь і навичок про процеси,...

Урок узагальнення знань. Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про особливості будови та розмноження вищих спорових рослин,їх різноманітність;перевірити рівень засвоєння основних понять з даної теми iconТема: Значення вищих спорових рослин у природі та житті людини
Мета: сформувати уявлення про значення вищих спорових рослин у природі та житті людини, систематизувати й узагальнити знання про...

Урок узагальнення знань. Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про особливості будови та розмноження вищих спорових рослин,їх різноманітність;перевірити рівень засвоєння основних понять з даної теми iconТема: "Циліндр"
Мета: Узагальнити та систематизувати знання учнів про циліндр; перевірити рівень засвоєння учнями знань, навичок і вмінь з теми;...

Урок узагальнення знань. Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про особливості будови та розмноження вищих спорових рослин,їх різноманітність;перевірити рівень засвоєння основних понять з даної теми iconКонтрольна робота за темою міні-підручника. І ми сьогодні на уроці повинні узагальнити та систематизувати знання за темою «Арифметичні дії з звичайними дробами». Цей лист ми помістимо у наш класний куточок. Бо це дуже почесно!
Мета: Узагальнити та систематизувати знання учнів з теми. Перевірити стан знань учнів напередодні контрольної роботи. Формувати інформаційну...

Урок узагальнення знань. Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про особливості будови та розмноження вищих спорових рослин,їх різноманітність;перевірити рівень засвоєння основних понять з даної теми iconУрок математики в 6 класі
Мета уроку: Узагальнити та систематизувати знання з теми; виявити рівень засвоєння знань учнями; розвивати логічне мислення; сприяти...

Урок узагальнення знань. Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про особливості будови та розмноження вищих спорових рослин,їх різноманітність;перевірити рівень засвоєння основних понять з даної теми iconУрок географії Урок-узагальнення знань з теми «Атмосфера»
Мета: перевірити і оцінити знання, уміння та навички набуті при вивченні даної теми, продовжити формувати вміння колективної роботи,...

Урок узагальнення знань. Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про особливості будови та розмноження вищих спорових рослин,їх різноманітність;перевірити рівень засвоєння основних понять з даної теми iconУрок №106 математика 6 клас Дата: Тема: Розв’язування вправ Мета: систематизувати і узагальнити знання учнів з теми «Перетворення найпростіших виразів»
Мета: систематизувати і узагальнити знання учнів з теми Перетворення найпростіших

Урок узагальнення знань. Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про особливості будови та розмноження вищих спорових рослин,їх різноманітність;перевірити рівень засвоєння основних понять з даної теми iconУрок узагальнення та систематизації знань з мультимедійним супроводж еням
Дидактична – узагальнити та систематизувати знання та практичні навички учнів по темі «Спирти. Феноли», навчити пошуку потрібної...

Урок узагальнення знань. Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про особливості будови та розмноження вищих спорових рослин,їх різноманітність;перевірити рівень засвоєння основних понять з даної теми iconУрок узагальнення і систематизації знань. Тема:’’Числові та буквені вирази. Формули. Рівняння
Мета: Узагальнити та систематизувати знання учнів, набуті при вивченні теми. Розвивати навички застосовувати теоретичні знання на...

Додайте кнопку на своєму сайті:
Документи


База даних захищена авторським правом ©lit.govuadocs.com.ua 2000-2013
При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання відкритою для індексації.
звернутися до адміністрації
Документи