Сценарій конкурсу «Міс школярка 2011» icon

Сценарій конкурсу «Міс школярка 2011»




Скачати 121.3 Kb.
НазваСценарій конкурсу «Міс школярка 2011»
Дата конвертації27.05.2013
Розмір121.3 Kb.
ТипСценарій
джерело




Сценарій конкурсу «Міс школярка 2011»

Дата проведення: 14 грудня 2011 року

Місце проведення: районний Будинок культури

Час проведення: 9.30


Запрошені:

Заступник голови райдержадміністрації - Сакара Тамара Вікторівна .

Начальник відділу освіти райдержадміністрації – Коріненко Ольга Антоліївна.

Начальник відділу культури і туризму - Воропаєва Ніна Миколаївна

Начальник відділу у правах сім’ї, молоді та спорту – Панета Тетяна Григорівна


Журі:


Програма складається із 4 конкурсів:

  1. Візитка-самореклама

  2. Еврика!

  3. Коронний номер

  4. Дефіле-Авангард

Звучить музика На заднику різнокольорові зірки, стільки, скільки учасниць конкурсу.

Виходять ведучі на добре освітлену сцену під музику.

І: Доброго дня, дорогі друзі!

ІІ: Доброго дня, Олександрійщина!

І: Вас вітає конкурс краси, інтелекту і грації…

ІІ: “Міс Школярка - 2011”!

Звучить музична відбивка

І: Тож давайте побажаємо конкурсанткам успіху, а нам – трохи терпіння. Хоча , дійсно, не терпиться дізнатися , хто ж стане переможницею нашого конкурсу.

ІІ: Одне можемо сказати з упевненістю – всі учасниці конкурсу, без винятку, гідні цього звання!

І: А до речі, кажуть, що наші українські дівчата – найкрасивіші дівчата в світі (До глядачів) Це правда?

ІІ: Ну звичайно! Хіба ти сумніваєшся? Вони найкрасивіші, найрозумніші, найпривабливіші, найталановитіші, найчарівніші…ну справжні принцеси.

І: Так, справді. Та сьогодні на наших принцес - учасниць чекають нелегкі випробування, тому, коли вони з’являться на цій сцені – давайте підбадьоримо їх оплесками!

І: Зустрічайте – учасниці конкурсу “ Міс Школярка - 2011”!

(Під музику на сцену виходять учасниці. Висвічується прожекторами кожна. Коли конкурсантка з’являється на авансцені її представляють ведучі. Коли вже всіх конкурсанток представлено, вони відходять трохи вглиб сцени. Ведучі продовжують програму.)

І: Ну, просто дух захоплює від такої краси! Не знаю як вам, шановні глядачі, але мені вже стало жарко!

ІІ: І це тільки початок!

І: А зараз у присутності наших учасниць і глядачів, мені хотілося б поставити просте риторичне питання :“А судді хто?”

ІІ: Що ж, це явний симптом того, що настав час представити журі нашого конкурсу - справжніх експертів і цінителів дівочої краси, а також гостей нашого свята! (представляють по черзі членів журі та гостей).

^ Гості: (називає гостей) Голова журі та члени журі (зачитує прізвища ).

І: Отже, журі представлено, гостей свята також, конкурсантки на сцені , а це означає, що попереду на нас чекає справжній феєрверк краси в низці конкурсів нашої програми.

ІІ: І на черзі перший конкурс – «Візитка» або іншим словом «Самореклама». Кожна учасниця повинна розповісти про себе, свої інтереси і захоплення, про улюблене заняття і привітатись з членами журі й глядачами. Оцінюється оригінальність та уміння «подати» себе.

Проводиться конкурс «Самореклама» відповідно до жеребкування.

(Кожна учасниця після виступу проходить за куліси і готується до наступного конкурсу.)

І: Перший конкурс, який щойно пройшов умовно названий «Візитка –самореклама», шановне наше журі оцінює за дванадцятибальною системою , як, власне, і всі наступні конкурси, а результати ми оголосимо після другого конкурсу.

ІІ: Що ж, ви переконалися, що наші конкурсантки – справжні красуні?

І: Поки дівчата готуються до свого наступного феєричного виходу, нам теж не завадило б зробити паузу. Зустрічайте, гості нашого конкурсу

______________________________________________________________________

зі своїм вітанням конкурсанткам. Музичне вітання

ІІ: Скажи будь ласка, а що таке людська краса?

І: Ну, краса...Загалом, це гарна зовнішність людини, досконалі і витончені форми її тіла, гарний одяг, який підкреслює гармонію дивовижного витвору природи і витвору рук людських, вміння себе подати, талант, розум...

ІІ: Ось все це і складає витончений портрет справжньої сучасної Леді. І наступним конкурсним випробуванням для наших юних конкурсанток буде конкурс, який ми умовно назвали “Еврика!”.

І: Які ж умови цього конкурсу?

ІІ: Вони досить прості. Потрібно дати повну і найголовніше правильну відповідь на поставлені запитання.

І: А наша найповажніша суддівська колегія в цьому конкурсі оцінює оригінальність і правильність відповіді, розкутість дівчат на сцені і, до певної міри, ступінь їхнього ораторського мистецтва!

ІІ: Отже, запрошуємо наших конкурсанток вийти на сцену!

( Звучить енергійна естрадна музика. Усі конкурсантки з’являються на сцені і шикуються у півколо.)

І: Любі красуні, кожна з вас повинна дати вичерпну відповідь на 2 запитання, які ж самі і оберете. Отож, починаємо!

(один з ведучих по черзі підходить до учасниць і кожна витягує зі скляної вази підтему і номер питання, другий ведучий зачитує питання, на яке дівчина дає відповідь)

ІІ: (після закінчення конкурсу).Що ж, усі наші конкурсантки впоралися із завданням! Їхні відповіді були вельми красномовні!

І: І ми безмежно раді, що наші дівчата не тільки вродливі, але і розумні, і винахідливі, і дотепні, і оригінальні, і ерудовані, тобто, справжні красуні, або як прийнято називати у цілому світі, – справжні Леді.

ІІ: Вже готові результати першого конкурсу «Візитка-самореклама» і зараз ми оголосимо їх.

Отже,

Учасниця під №1 –

І т.д. ( за протоколом, який подадуть члени журі)

(звучить фонограма і дівчата – учасниці виходять зі сцени. Поки учасниці виходять, ведучі продовжують програму).


^ Запитання до конкурсу «Еврика!»


Підтема: МИСТЕЦТВО


  1. Що означає латинське слово "декор"? ("прикрашаю", "оздоблюю")




  1. Символ народженння весняного сонця є ще й символом християнського свята Великодня. Назвіть символ. (писанка, крашанка)




  1. В давнину діячів цього виду мистецтва називали "зодчими". Яка їх нинішня назва? (архітектор)




  1. Об'ємно-просторовий вид образотворчого мистецтва. (скульптура)




  1. Назвіть ім'я, прізвище режисера популярного нині фільму "9-а рота".

(Ф. Бондарчук)


  1. Українська народна коротка пісенька, подібна до частівки. (коломийка)




  1. Ударний музичний інструмент у вигляді обруча, обтягнутого шкірою, з металевими брязкальцями або дзвіночками по краях. (бубон)




  1. Хорова народна пісня, в якій оспівується пробудження природи, кохання, надії на врожай. (веснянка)




  1. Різновид образотворчого мистецтва, який зображує фарбами предмети, явища, людей, тварин. (живопис)




  1. Картинка, що зображує природу? (пейзаж)



Підтема: ЛІТЕРАТУРА


  1. Розповідний твір про вигадані події, вигаданих героїв, фантастичні сили.

(казка)

  1. Старовинна обрядова пісня, яку виконують на Різдвяні святва. (колядка)

  2. Хто з українських поетів був міністром освіти? (П. Тичина)

  3. Письменник, який мав псевдонім Сашко? (О.П. Довженко)

  4. Вид мистецтва, що збагачує духовне життя, створює художні образи за допомогою слова. (література)

  5. Жартівливий вислів, скомпонований із важких для швидкої вимови слів.

(скоромовка)

  1. Віршований твір (пісня) про незвичайні героїчні події з історії народу або родинного життя. (балада)

  2. Скілько років прожив на острові герой роману Даніеля Дефо Робінзон крузо? (28)

  3. З чим Том Сойєр і Гек Фінн ходили на цвинтар виводити бородавки?

(Дохла кішка)

  1. Які із знайдених на затонулому кораблі речей Робінзон назвав "непотрібним мотлохом"? (гроші)



Підтема: БІОЛОГІЯ


  1. Яка найвища трава? (бамбук)

  2. В якого ссавця серце важить 1 тону? (у синього кита)

  3. Найбільший птах у світі. (страус)

  4. Який птах здатний літати хвостом уперед? (підказка: найменша пташка у світі) (колібрі)

  5. В якого птаха найбільший язик? (у дятла – 15 см)

  6. У людини є 32 зуби, а у синички? (жодного)

  7. Квітка якої рослини протягом дня повертається за сонцем? (соняшник)

  8. Які жуки мають назву того місяця, в якому народжуються? (хрущі травневі)

  9. Які птахи прилітають до нас із півдня першими? (шпаки)

  10. Яку користь приносять синиці зимою, коли інші птахи відлітають? (поїдають яєчка та личинки шкідливих комах)


Підтема: ГЕОГРАФІЯ


  1. Водна оболонка нашої планети? (гідросфера)

  2. Місце, де річка бере свій початок? (витік)

  3. Прилад для визначення глибини? (ехолот)

  4. Яка найдовша річка в світі? (Ніл)

  5. Якими іншими словами можна назвати невеликі штучні водойми? (ставок)

  6. Частина суходолу, яка з трьох сторін оточена водою? (півострів)

  7. Споруда – символ Франції? (Ейфелева вежа)

  8. Скільки океанів на планеті? (чотири)

  9. Де знаходиться піраміда Хеопса? (в Єгипті)

  10. Назвіть найдовшу річку Європи? (Волга)



Підтема: ІСТОРІЯ УКРАЇНИ


  1. Хто написав музику до гімну України? (М. Вербицький)

  2. Історична наука, що вивчає матеріальну і духовну культуру та побут народу, його походження і розселення? (етнографія)

  3. У Київській Русі та інших слов'янських державах - вождь, воєначальник?(воєвода)

  4. Учасники народно-визвольної боротьби 18 століття проти польсько-шляхетського гніту? (гайдамака)

  5. Виборний голова козацького війська запорізької січі та реєстрових козаків у 16-18 столітті? (гетьман)

  6. Хлопець-зброєносець у козацької старшини. (Джура)

  7. Як називалась держава з центром у Києві і існувала з 9 до середини 12 століття? (Київська Русь)

  8. Хронологічно послідовний запис історичних подій, зроблений їх сучасниками, у стародавній Русі та в середновічній Україні? (літопис)

  9. Як називались кочовики – вороги Русі? (печеніги)

  10. Ім’я літописця, автора «Повісті минулих літ»? (Нестор)



ІІ: Шановні наші глядачі! Як ми переконалися на практиці, шлях до “зірок” не такий вже і простий! За кожною маленькою зірочкою стоїть колосальна робота!

І: І навіть коли одного разу наші чарівні конкурсантки долетять у вихорі своєї професії до небес, то сподіваємося, що їм ніколи не доведеться падати в “зоряному дощі ”!

ІІ: А в нашій сьогоднішній програмі – справжній парад зірок. Зустрічайте!

____________________________________________________________________ ^ Музичні вітання

І: Отже, любі друзі, перш ніж продовжити програму, ми оголосимо кількість балів, набраних кожною з дівчат за другий конкурс «Еврика!»

(оголошуються результати конкурсу за поданим протоколом )

І: Яка маленька дівчинка не мріє стати принцесою? Але ж це тільки на перший погляд здається, що бути принцесою так легко!

ІІ: Зважте самі: численні прийоми...

І: ...Тугі корсети...

ІІ: ...Довгі бали, на яких обов’язково знайдеться заморський принц, який просить вас неодмінно виконати його улюблену пісню або ж потанцювати з ним справжнісіньку королівську кадриль!

І: З цього випливає, що в кожної принцеси, яка поважає себе, обов’язково повинен бути свій «коронний номер», яким вона зможе вразити присутніх найвишуканішого балу!

ІІ: Тому, шановні глядачі, дозвольте оголосити третій, найбільш цікавий і захоплюючий конкурс із умовною назвою “Коронний номер”!

І: За умовами цього конкурсу, кожна учасниця повинна продемонструвати свій талант, тобто художній номер у власному виконанні.

ІІ: Наше журі оцінить у цьому конкурсі оригінальність номера, артистичність кожної учасниці та майстерність його виконання! Отже, починаємо!

І: Запрошуємо на сцену конкурсантку під номером №_________________________ ( ^ По черзі оголошують творчі номери конкурсанток, порядок виступу залежить від попередньо проведеного жеребкування. Оголошення конкурсних номерів здійснюють ведучі )

ІІ: (після закінчення конкурсу) Що ж, щиро дякуємо нашим конкурсанткам за цікаві і змістовні номери. Просимо журі виставити оцінки за конкурс!

І: Отже, поки наші учасниці готуються до останнього конкурсного завдання, яке для вас, шановні глядачі, залишається інтригуючою загадкою, зверніть увагу на ті бюлетені для голосування, які ви отримали біля входу до зали.

І:У кожному бюлетені ви знайдете список імен учасниць конкурсу. Навпроти кожного імені – порожня клітинка. Отже зараз ми попросимо вас зробити свій вибір, поставити відповідну позначку в одній із клітинок.

ІІ: У результаті підрахунку ваших голосів буде визначена дівчина, яка стане володаркою титулу “Міс глядацьких симпатій”. Зараз наші помічники пройдуть залом із скриньками для голосування, а ми попросимо вас всіх дружно проголосувати. Домовились?

І: Отже, позаду вже три конкурси і поки дівчата готуються до останнього конкурсу , можливо, найважливішого... Ми запрошуємо на сцену

______________________________________________________________________Музичне вітання ( Під час виконання концертного номера двоє помічників ідуть у зал із скриньками і проходять між рядами для того, щоб всі бажаючі могли взяти участь у голосуванні)

І: Шановне журі зараз готове підраховувати глядацькі голоси. А ми тим часом повідомляємо результати конкурсу «Коронний номер».

ІІ: (зачитує протокол 3 конкурсу )

І: Послухай, … , а ти знаєш, як з’явилася жінка на світ?

ІІ: Звичайно. Бог наслав на чоловіка сон, і коли той міцно спав, з ребра Адама зробив Єву.

І: А мені відома цілком інша версія. Ось послухай. Після того як до Бога звернувся чоловік і поскаржився на свою нудьгу, Бог замислився, з чого ж зробити жінку, якщо весь людський матеріал пішов на чоловіка. І тому став створювати жінку з кількох яскравих променів сонця, всіх чарівних фарб зорі, задумливого смутку, краси лебедя, грайливості кошеняти, граційності газелі, притягуючої сили магніту.

ІІ: Все змішав і додав: в’їдливості мухи, впертості осла, зажерливості акули, ревнощів тигриці, мстивості пантери, кровожерливості п’явки, дурману опіуму та невблаганності стихії.

І: Цю жінку Бог вручив чоловікові зі словами: “Бери її такою, якою вона вийшла, і не намагайся її переробити. Зазнавай щастя з нею впродовж життя та терпи муки від неї до самої смерті”.

ІІ: От вам і вирок, чоловіки.

І: Ця легенда - жарт, але у ній є й доля істини, адже жінки здатні на будь-які вчинки. І що сьогодні підготували учасниці на розсуд журі і глядачів у 4 конкурсі цілковита загадка. Адже завдання було - із підручних матеріалів, тобто з тих, що завжди можна знайти під рукою і не потребують масштабних витрат, створити неперевершену сукню чи інший ансамбль вишуканого вбрання.

ІІ: Отже, пані та панове! Дозвольте запросити вас на справжнісінький світський показ моделей!

(починає звучати музика і на фоні музики ведучі продовжують)

І: Отже, шановні журі, дорогі глядачі, ми розпочинаємо конкурс під назвою “Дефіле- Авангард”!

ІІ: У цьому конкурсі журі оцінює граціозність дівчат, легкість і витонченість ходи, а також оригінальність представленого одягу та матеріалу, з якого він виготовлений.

І: На сцену запрошується учасниця під №_________________________

(Звучить музика. Світло трохи приглушується. Потім світло яскравішає і на сцену виходять учасниці. Вони проходять по сцені демонструючи свої сукні. Після закінчення дефіле всі дівчата зупиняються у стоп-мізансцені. Ведучі знову оголошують імена конкурсанток Використовуються світлові ефекти - прожектори).

І: Оплески нашим Леді! Вони прекрасні!

ІІ: Без сумніву, кожна з цих учасниць достойна стати першою.

І: Але першою є тільки одна, яка сьогодні отримає титул “Міс школярка-2011”.

ІІ: Дівчат просимо пройти за куліси і підготуватися до головного моменту програми – нагородження.

(Учасниці проходять за куліси переодягатися на фінальний вихід)

І: Хочу вам сказати, що всі наші учасниці будуть нагороджені різними титулами, якими саме – визначить журі. Поки журі буде підводити підсумки четвертого конкурсу під назвою “Дефіле - Авангард” і підбиватиме підсумки всіх конкурсів разом , ми запрошуємо на сцену ____________________________________________________________________

Музичне вітання

ІІ: Шановні пані та панове! Конкурс “Міс школярка-2011” підходить до завершення, а це означає, що вердикт журі готовий, і ось уже через кілька хвилин стане відоме ім’я переможниці!

І: Для оголошення результатів конкурсу “Міс школярка-2011” та нагородження переможців запрошуємо на сцену:

Заступника голови райдержадміністрації Тамару Вікторівну Сакару

^ Начальника відділу освіти райдержадміністрації Ольгу Анатоліївну Коріненко

(звучать урочисті фанфари. Начальник відділу освіти та заступник голови РДА вітають учасниць свята і оголошують результати. Помічники підносять дипломи для вручення, стрічки. Спочатку зачитуються титули і вручаються стрічки всім конкурсанткам, , а потім зачитується ім’я переможниці конкурсу)

ІІ: Отже, дорогі друзі, ми починаємо нагородження чарівних конкурсанток.

І: Дипломом із титулом “Міс інтелект” нагороджується конкурсантка під №_______, учениця______________________________________________________школи

Дипломом із титулом “Міс глядацьких симпатій” _____________________________

Міс Модель”___________________________________________________________

Міс Фотомодель”_______________________________________________________

Міс Граціозність”_______________________________________________________

Міс Талант”___________________________________________________________

Міс Чарівність”________________________________________________________

Міс Грація”___________________________________________________________

Міс Ерудиція”_________________________________________________________

Міс Фантазія”_________________________________________________________

Міс Ніжність”__________________________________________________________

Міс Вишуканість”_______________________________________________________

Міс Винахідливість”____________________________________________________

ІІ: А зараз настає найвідповідальніша і довгоочікувана мить. Найвищого звання удостоєна учасниця під № ___________

Учениця______________________________________________________________

їй вручається Диплом із титулом «Міс школярка-2011”. Ваші оплески!

(Слово надається членам журі)

І: Любі наші красуні! Ми вітаємо вас всіх. У вас попереду нові сцени і п’єдестали інших конкурсів. Нехай щастить вам у житті, мудрої думки вам і нев’янучої вроди. Будьте завжди впевнені у собі і знайте, що кожна з вас – найкраща.

ІІ: Давайте гучними оплесками ще раз привітаємо і проведемо дівчат! А з вами, дорогі друзі, ми не прощаємось. Для всіх вас на завершення цей музичний дарунок!

( Звучить фінальний номер____________________________________________)

За кулісами на останніх акордах виконуваного номеру звучать слова:

«До побачення! До нових зустрічей!»

Додати документ в свій блог або на сайт


Схожі:

Сценарій конкурсу «Міс школярка 2011» icon01. 07. 2011-31. 10. 2011 (4 міс.) 2010 р. (12 міс.)

Сценарій конкурсу «Міс школярка 2011» iconСценарій Свята вшанування учасників ІІ (обласного) туру Всеукраїнського конкурсу “Учитель року — 2012”
Святково прибрана сцена: Державний прапор України, емблема конкурсу, гасло-вітання, кошик з квітами. У перших рядах зали учасники...

Сценарій конкурсу «Міс школярка 2011» iconСценарій конкурсу професійної майстерності "секретний покупець"
Демонстрація фотослайдів. “Сторінки альманаху конкурсу професійної майстерності продавця”

Сценарій конкурсу «Міс школярка 2011» iconДошка пошани Наша гордість Золоті медалі отримали: 2005 р – Топалова Тетяна Іваніді Ольга Тимосевич Юлія 2006 р – Зубко Дар’я Срібну медаль отримала
Юля Трибрат – учениця 11-го класу, єдина школярка нашого міста яка приймала участь у телевізійному російсько-українському проекті...

Сценарій конкурсу «Міс школярка 2011» iconКонкурсно–розважальна програма. (Вихід ведучих.) Вед. Шановні друзі, колеги, гості! Ми раді зустрічі з вами і щиро вітаємо вас на конкурсно–розважальній програмі «Міс школи – 2011»
Вед. Шановні друзі, колеги, гості! Ми раді зустрічі з вами і щиро вітаємо вас на конкурсно–розважальній програмі «Міс школи – 2011»,...

Сценарій конкурсу «Міс школярка 2011» iconСценарій районного конкурсу дитячих хорів «Співаймо разом»
Мирний Р.І., викладач спеціалізації «Народне пісенне мистецтво» Олександрійського училища культури

Сценарій конкурсу «Міс школярка 2011» iconСценарій районного конкурсу на кращу волонтерську групу Дата проведення: 22 листопада 2011 року Час проведення: 00 Місце проведення: районний Будинок культури Журі: Начальник
Директор районного центру соціальних служб у справах сім'ї, дітей та молоді Ірина Анатоліївна Чемерис

Сценарій конкурсу «Міс школярка 2011» iconКонкурс «Міс та містер табору»

Сценарій конкурсу «Міс школярка 2011» iconЗагальний та смертельний травматизм за 6 міс. 2012

Сценарій конкурсу «Міс школярка 2011» iconЗагальний та смертельний травматизм за 5 міс. 2012

Додайте кнопку на своєму сайті:
Документи


База даних захищена авторським правом ©lit.govuadocs.com.ua 2000-2013
При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання відкритою для індексації.
звернутися до адміністрації
Документи