«Точно в ціль» (сценарій масового заходу для читачів-учнів 6-х класів) Ідея icon

«Точно в ціль» (сценарій масового заходу для читачів-учнів 6-х класів) Ідея




Скачати 117.52 Kb.
Назва«Точно в ціль» (сценарій масового заходу для читачів-учнів 6-х класів) Ідея
Дата конвертації04.04.2015
Розмір117.52 Kb.
ТипДокументи
джерело

Спортивно-правова гра

«Точно в ціль»

(сценарій масового заходу для читачів-учнів 6-х класів)

Ідея: При написанні сценарію ми поєднали, здавалося б різні теми. Але, як у спорті, так і при вирішені правових питань необхідні наполегливість, рішучість, сила та здоров’я.

Мета: Продовжити роботу щодо свідомого засвоєння учнями правових знань, усвідомлення своїх прав та обов’язків. Розвивати в дітей уміння орієнтуватися в життєвих ситуаціях, керуватися отриманими знаннями у своїй життєвій практиці.


(На сцені спортивного залу висить плакат з назвою заходу. Стоїть стенд, на якому висять плакати, закриті поки що чистими листами паперу. Збоку зроблена виставка книг, в яких порушені або збережені права дітей. Стоїть стіл з двома скриньками).


Ведучий 1: Добрий день дорогі учасники, вболівальники та гості! Ми раді вітати вас у цьому залі сьогодні відбудеться захід, на якому тісно переплітається спорт, казка і право. На вас чекає казково-правова гра, яка буде проходити у вигляді спортивної естафети. Члени кожної команди виконуючи спортивні вправи, повинні якнайшвидше дістатися до стенда з плакатами, виконати конкурсні завдання і, таким же чином, повернутися назад та передати естафету слідуючому учаснику. Більш детально про умови ви дізнаєтесь уже під час гри.

Ведучий 2: А зараз давайте привітаємо наших конкурсантів. У грі беруть участь 2 команди: «Правознавці» від 6-А кл. та «Юні юристи» від 6-Б кл. по 5 чоловік у кожній. Кожна команда заздалегідь отримала домашнє завдання. По-перше, вони повинні були підготувати представлення своєї команди, придумати девіз та емблему;
По-друге, підготувати інсценізацію уривку з будь-якого літературного твору, в якому були порушені або захищені права героїв.
По-третє, члени команди повинні підготувати по три запитання правової тематики на конкурс капітанів.

Ведучий 1: Оцінюватиме змагання поважне журі у складі голови журі
та членів журі __________________________________________________________________ Тож розпочинаємо нашу гру. Давайте побажаємо успіхів нашим учасникам.

Конкурс 1. Привітання команд. Оцінюється конкурс загальною оцінкою до 5 балів.

(Додаток 1).

(Виступи команд з привітаннями).


Ведучий 2: Дякуємо командам за виступи. А зараз, поки журі підводитиме підсумки першого конкурсу, я запрошую членів обох команд підійти на стартову лінію і вишикуватись по командно в одну лінію один за одним. Умови нашої гри слідуючі: так як це спортивно-правова естафета, то спортивні вправи тісно пов’язані з правовими конкурсами. Учасники команд по черзі, виконуючи

спортивні вправи, підходять до стенда із правовими завданнями, виконують їх і таким же чином повертаються назад. Спортивні вправи слідуючі: вправа з м’ячем (бігти, б’ючи м’ячем об підлогу); вправа з двома кругами (пересувати до стенда, переходячи з одного круга в інший), пересуватися, стрибаючи через скакалку та переносити тенісний м’ячик на ракетці.
А зараз послухайте уважно, які завдання чекають на вас. олларпиарариририр
Перший конкурс під назвою «Плутанина» заклечається в слідуючому. На столі у двох скриньках знаходяться картки з написаними на них та картки з обов’язками дітей. Ваша задача – розділити ці картки – окремо права і окремо обов’язки.

(Додаток 2)

Ведучий 2: Слідуючі конкурси будуть такого плану: на стенді висять по два плакати із правовими завданнями, однакового змісту для кожної команди. На першому плакаті завдання за темою: «Допоможи героям». Правила такі: паралельно розміщені назви казок та права, порушені в цих казках, але вони не співпадають один з одним. Учасникам необхідно з’єднати казку та, порушене в ній, право казкового героя.

(Додаток 3)

Ведучий 1: Умови слідуючого конкурсу «Знайди пару» схожі на умови попереднього, але тепер треба з’єднати лініями право та відповідні їм обов’язки дітей.

(Додаток 4)

Ведучий 2: І останній конкурс «Везунчики» такого ж плану, як і попередні, але треба знайти пару і поєднати казку та захищені в ній права дітей.

(Додаток 5)

Ведучий 1: Отже умови гри вам відомі. Будь-ласка, зосередьтесь. І пам’ятайте: за швидкість і перемогу в спортивній естафеті команда отримає 5 балів, але головне, щоб ви правильно виконували завдання по правознавству, бо кожен правовий конкурс оцінюватиметься також оцінкою в 5 балів. Після того, як учасник виконає завдання і буде повертатися назад, плакат з виконаним завданням відразу ж передається журі для перевірки. Тож, увага, на старт – марш.

(^ Проведення змагання між командами.

Журі відразу ж перевіряють правильність виконаних завдань).


Ведучий 2: Естафета закінчилась. Поки ви трішки відпочинете, журі перевірить останні завдання і об’явить результати.

^ Слово журі: (член журі оголошує результати естафети)

Ведучий 1: Вітаю команду, яка набрала найбільше балів. Але на цьому наша гра не закінчується і слідуючий конкурс «^ Капітани, капітани…».

(Додаток 6) итолимиивриририририпирмипаорим
Сама назва говорить сама за себе. В цьому конкурсі змагатимуться капітани команд. А поки капітани задаватимуть один одному питання, члени команд готуються до театрального конкурсу – одягають елементи одягу героїв із підготовлених заздалегідь інсценівок відомих казок. Отже, капітани на сцену.

(^ Звучить музика і на сцену виходять капітани команд).


Ведучий 1: Дякуємо капітанам, просимо повернутися їх до своїх команд і надаємо слово журі.

(^ Член журі об’являє переможця серед капітанів).


Ведучий 2: І знову конкурс – останній на сьогодні – «Право і казка». Кожна команда підготувала інсценізацію уривку з твору, в якому були захищені права героїв. Вони по черзі показують свої вистави і їх задача – відгадати твір команди-суперниці, назвати автора та права героїв, які були захищені саме у цьому творі.
Першою виступає команда «_____________________________________»

(виступ команди).

(Додаток 7).


Ведучий 1: Тепер запитання до команди «_______________________________________» Чи відгадали ви, з якої казки цей уривок? Хто автор та які права героїв в ній захищені?

(Відповідь команди «____________________________»).


Ведучий 1: А тепер увага! На сцені виступ команди «_____________________________»

(^ Виступ команди).

(Додаток 8).


Ведучий 2: Ваша відповідь команда «_______________________________________».

(Відповідає команда «___________________________»).


Ведучий 2: На цьому наша гра закінчується. Дякуємо командам за чудові виступи. Прохання командам вистроїтись на стартовій лінії в останній раз, щоб заслухати рішення журі.

^ Голова журі: Дорогі учасники команд. Хочемо подякувати вам за прекрасну підготовку та професійні виступи. Ви показали чудові знання права, добре знаєте свої права та обов’язки. Члени журі дуже уважно перевіряли ваші відповіді і намагалися об’єктивно оцінити ваші виступи. Хочу сказати вам, що яке б місце ви не зайняли, сьогодні приймали участь ви не дарма – знання по праву і правознавству завжди знадобляться і допоможуть в житті. Тож у будь-якому випадку не засмучуйтесь. Ну а зараз головне. Друге почесне місце посіла команда «________________________________________». Вітаємо їх і бажаємо успіхів на майбутнє.

(^ Вручення капітану диплома та пам’ятних сувенірів кожному учаснику).


За підсумками гри, з різницею в __________ бали, перемогла команда «___________________________________». Дякуємо за добрі знання та активну участь у конкурсах.

(^ Вручення диплому та сувенірів переможцям конкурсу)


Ведучий 1: До нових зустрічей!


Додаток 1


Конкурс «Привітання команд»


Девізи команд:


Команда «Юні юристи»


Наша команда «Юні юристи»,

Нема у нас часу навіть присісти.

Права захищати беремось одразу,

Нікого ніколи не дамо ми образить.


^ Команда «Правознавці»


Ми правознавці хоробрі,згуртовані.

Правами дітей схвильовані!


Додаток 2


Конкурс «Плутанина»


Права дітей:


  1. Всі діти мають право на любов та піклування.

  2. Діти мають право на користування бібліотеками, спортивними залами.

  3. Всі діти мають право на національну самобутність.

  4. Жодна дитина не повинна бути скривджена.

  5. Діти не повинні залучатись до примусової праці.

  6. Діти мають право на об’єднання.

  7. Дітей не можна залучати до бойових дій.


Обов’язки дітей:


  1. Систематично та глибоко оволодівати знаннями та навиками.

  2. Дотримуватись вимог законодавства України.

  3. Виконувати вимоги статуту школи.

  4. Дотримуватись моральних та етичних норм.

  5. Берегти природу, пам’ятки історії та культури.

  6. Допомагати батькам по господарству.

  7. Поважати права і свободи інших людей, не порушувати права тих, хто їх оточує.

Додаток 3


Конкурс «Допоможи героям»


Назва казки


Порушені права


  1. Троє поросяток.

  1. (ст. 17) право на недоторканність майна.

  1. Вовк і семеро козенят.

  1. (ст. 6) право на життя.

  1. Гидке каченя.

  1. (ст. 2) право на індивідуальний розвиток; всі діти мають рівні права.

  1. Попелюшка.

  1. (ст. 31) право на відпочинок;

(ст. 16) захист від примусової праці

  1. 12 місяців.

  1. (ст. 31) право на захист від експлуатації;

(ст. 19) право на захист від будь-якої форми поганого поводження з будь-якою особистістю.

  1. Пригоди Цибуліно.

  1. (ст. 40) право на гуманне поводження, на захист від незаконного позбавлення волі, свободи.

  1. Коза-дереза.

  1. (ст. 17) право на недоторканність майна.

  1. Снігова королева.

  1. (ст. 8 та 9) право на проживання в родині.

  1. Пригоди Буратіно.

  1. (ст. 36) право на захист від шахрайства.


Додаток 4


Конкурс «Знайди пару»


Права


Обов’язки


  1. Право на освіту.

  1. Учитися старанно, добросовісно.

  1. Право на відпочинок.

  1. Допомагати батькам по господарству.

  1. Право на медичну допомогу.

  1. Берегти своє здоров’я, не переохолоджуватись.

  1. Право на власну думку.

  1. Терпиме ставлення до чужої думки, поважати права і репутації інших осіб.

  1. Захист дітей від наркоманії.

  1. Не вживати нікотинові, алкогольні та наркотичні речовини.

  1. Право на інформацію.

  1. Не заходити на сайти, на яких розміщена шкідлива для дітей інформація.

  1. Право на захист від втручання в особисте життя.

  1. Не порушувати правила поведінки в громадських місцях, не скоювати протиправних дій.

  1. Право на любов і піклування батьків, родичів, громади.

  1. Любити і поважати батьків, свою родину.

  1. Жодна дитина не повинна бути скривджена

або

право бути захищеним від усіх форм фізичного насильства, від образ та відсутності піклування

  1. Визнавати і поважати права і свободи інших людей, не порушувати права тих, хто їх оточує.



Додаток 5

Конкурс «Везунчики»


^ Назва твору

Захищені права дітей

  1. Микола Носов «Пригоди Незнайка та його друзів»

  1. Право на розвиток талантів та обдарувань.

  1. Алан Мілн «Вінні Пух та всі-всі-всі».

  1. Право на повноцінне харчування.

  1. Астрід Ліндгрен «Пеппі Довагапанчоха»;
    Е. Успенський «Дядя Федір, пес і кіт».

  1. Право на особисте життя.

  1. Корній Чуковський «Айболить».

  1. Право на медичну допомогу.

  1. Всеволод Нестайко «Незвичайні пригоди в лісовій школі»;
    Микола Носов «Вітя Малеєв в школі і дома»

  1. Право на освіту.

  1. Марина Павленко «Домовичок з палітрою»

  1. Право на відпочинок.

  1. Рональд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика»

  1. Всі діти є рівними у своїх правах.

  1. Астрід Ліндгрен «Малий і Карлсон, що живе на даху».

  1. Право на власну думку та повноцінне харчування.



Додаток 6

Конкурс капітанів

Запитання капітана команди «Юні юристи»:

  1. Назвіть першу статтю «Конвенції про права дитини».
    (ст. 1. «Дитиною є кожна людська істота до досягнення 18-річного віку, якщо за законом, застосовуваним до даної особи, вона не досягає повноліття раніше.)

  2. Коли відзначається міжнародний день прав людини?
    (10 грудня.)

  3. Назвіть вік дитини, з якого можливе притягнення до суду?
    (14 років.)

Запитання капітана команди «Правознавці»:

  1. Ким і коли було прийнято Загальну декларацію прав людини?
    (10 грудня 1948 року ООН.)

  2. Назвіть мінімальний вік президента України.
    (35 років.)

  3. З якого віку настає кримінальна відповідальність за всі види злочинів?
    (16 років.)

Додаток 7


Інсценізація уривку

з твору Астрід Ліндгрен

«Пеппі Довгапанчоха».


Томмі: - Привіт! Хочеш піти з нами до цирку?

Пеппі: - Я піду з вами куди завгодно, але до сирку навряд, бо не знаю що це таке. Там роблять боляче?

Томмі: - Що ти, дурненька! Нікому там не роблять боляче! Там усім весело. Там є коні , блазні й гарні дами, що ходять по линві!

^ Аніка: - Але за це треба платити.
(розтулила кулачок, щоб поглянути, чи вона не згубила монетки).

Пеппі: - Я багата, як троль, і, мабуть зможу купити той сирк. Тільки нам буде тіснувато, як побільшає коней. Блазнів і гарних дам я вже якось розташую, а от із кіньми буде гірше.

Томмі: - Що ти плещеш? Ніякого цирку не треба купувати. Гроші платять за те, що дивишся.

Пеппі: - Ой лишенько! Имилгпрпгорпрпгрпгорплорпорполрпорпорлпоплппп (вигукнула й заплющила очі). оароапраррарапрапрпрпрпрпрпрпррпрпрпд Треба платити гроші за те, що дивишся? А я цілими днями тільки й роблю, що скрізь дивлюся. На скільки ж грошей я вже надивилася! Ттт. (обережно розплющила очі). Тттттттттттттттттттттттттттттттттттмммтт
- Ну нехай хоч скільки це коштує, але я мушу бодай хоч раз глянути навколо.
(^ Пеппі взяла з торбинки кілька монет, натягла на голову свого великого капелюха і всі троє подалися до каси цирку. За столом сидить літня жінка – чужоземка).

Пеппі: - Скільки коштує поглянути на тебе?

Жінка: - Люпа дівчинко, п’ять платити найкраще місце, трі – гірше, крона – стояче.

Пеппі: - Добре, але пообіцяй мені, що ходитимеш по линві.

( ^ Діти віддали касирші гроші, взяли білети і пішли).

Додаток 8

Інсценізація уривку

з твору В. Нестайка

«Незвичайні пригоди в лісові школі»


(Зустрілися мама-зайчиха з мамою-їжачихою).

Мама-їжачиха: - Здрастуйте тітонько Вухань. Ви чули новину? На Великій Галявині відкривається лісова музична школа з ведмежою мовою викладання. Борсучиха вже записала туди свого Борю.

Мама-зайчиха (сплеснула лапами): - Спеціалізована музична школа? Та ще з ведмежою мовою викладання? Побіжу чоловікові скажу.

(Мама-їжачиха виходить. Мама-зайчиха підходить до тата-зайця, який недалеко сидить на стільці і читає «Лісову газету». Зайчиха нахиляється до нього і щось ніби-то розповідає йому).

Тато-заєць (вислухавши зайчиху): - Гм,… Спеціалізована музична школа? З ведмежою мовою викладання? Це інтересно. Треба й нашого страхополоха записати. Може, хоч школа допоможе його у звірі вивести. А то ж тіні власної боїться.

(Зайченя Кося тремтіло тут же біля тата і все чуло,

здригнулося й заскиглило).

Кося: - Ой! Я не хочу – у!... Я боюсь…

Тато (суворо): - Тебе ніхто не питає! Запишемо й ходитимеш.

Мама (лагідно): - Ну що ти, синку. Всі ж дітки ходитимуть. Не бійся. Ходімо!

(мама і Кося виходять).



Додати документ в свій блог або на сайт


Схожі:

«Точно в ціль» (сценарій масового заходу для читачів-учнів 6-х класів) Ідея icon«Точно в ціль» (сценарій масового заходу для читачів-учнів 6-х класів) Ідея
При написанні сценарію ми поєднали, здавалося б різні теми. Але, як у спорті, так і при вирішені правових питань необхідні наполегливість,...

«Точно в ціль» (сценарій масового заходу для читачів-учнів 6-х класів) Ідея iconСценарій позакласного заходу (для учнів 5-6-х класів) „У гостях у дідуся Кенира
Обладнання: зал прикрашений портретом Л. Глібова; виставкою його книг; обладнаний відеотехнікою. Виступи ілюструються слайдами

«Точно в ціль» (сценарій масового заходу для читачів-учнів 6-х класів) Ідея iconСценарій виховного заходу для учнів 5-8 класів
Мета. Вчити аналізувати, робити висновки на основі власних спостережень за довкіллям, зрозуміти значення лісу; розвивати спостережливість...

«Точно в ціль» (сценарій масового заходу для читачів-учнів 6-х класів) Ідея iconBeaver2013 6 11 (для учнів 6-11 класів) та Beaver2013 2 5 (для учнів 2-5 класів)
Для проведення конкурсу районні координатори повинні отримати 6 листопада два пакети завдань у архівних файлах Beaver2013 6 11 (для...

«Точно в ціль» (сценарій масового заходу для читачів-учнів 6-х класів) Ідея iconСценарій позакласного заходу, рекомендовано для сьомих класів "Загадкове Середньовіччя" (естетична подорож)
Мета: поєднання шкільних предметів: всесвітня історія, образотворче мистецтво, художня культура, трудове навчання. Розвивати вміння,...

«Точно в ціль» (сценарій масового заходу для читачів-учнів 6-х класів) Ідея iconСценарій уроку для учнів 5 6 класів
Мета : поглибити знання учнів про весну, про різноманітність першоцвітів, прищеплювати бережне ставлення до природи, оберігати першоцвіти...

«Точно в ціль» (сценарій масового заходу для читачів-учнів 6-х класів) Ідея iconПозакласний захід з інформатики Турнір з програмування серед учнів 8-11 класів Мета заходу
Мета заходу: формування практичних навичок з програмування та алгоритмізації, сприяння підготовці учнів до олімпіад і конкурсів високого...

«Точно в ціль» (сценарій масового заходу для читачів-учнів 6-х класів) Ідея iconУ нашій
Сценарій проведення лінійки –реквієму, приуроченій вшануванню пам’яті Небесної сотні для учнів 7-11 класів

«Точно в ціль» (сценарій масового заходу для читачів-учнів 6-х класів) Ідея iconСценарій позакласного заходу до Дня дитячої книги «Гортаючи сторінки улюблених книжок»
Мета заходу: залучати школярів до читання, показати пізнавальне, виховне значення художньої літератури; розвивати творчі здібності...

«Точно в ціль» (сценарій масового заходу для читачів-учнів 6-х класів) Ідея iconКонкурс юних філологів (сценарій виховного заходу для учнів 8 класу)
Мета: розвивати в учнів уміння й навички усного спілкування українською мовою, грамотність; розвивати навички виразного читання й...

Додайте кнопку на своєму сайті:
Документи


База даних захищена авторським правом ©lit.govuadocs.com.ua 2000-2013
При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання відкритою для індексації.
звернутися до адміністрації
Документи