Урок з використанням інформаційно-комунікаційних технологій icon

Урок з використанням інформаційно-комунікаційних технологій




НазваУрок з використанням інформаційно-комунікаційних технологій
Дата конвертації04.04.2015
Розмір51.3 Kb.
ТипУрок
джерело

Цюрупинська спеціалізована школа I-III ступенів №4


Урок з використанням інформаційно-комунікаційних технологій


Урок-тренінг щодо попередження торгівлі людьми

9 клас


Вчитель: Кошева Інна Миколаївна


Паспорт роботи:

  1. Назва конкурсної роботи: Урок-тренінг щодо попередження торгівлі людьми.

  2. Форма та формат представлення: урок-тренінг.

  3. Прізвище, ім’я автора: Кошева Інна Миколаївна.

  4. Місце роботи: Цюрупинська спеціалізована школа I-III ст. №4.



Урок-тренінг щодо попередження торгівлі людьми


Мета: підвищити рівень поінформованості та усвідомлення учнями гостроти проблеми торгівлі людьми, обговорити причини, форми та ознаки цього явища.Показати небезпечні наслідки та шляхи потрапляння в ситуацію торгівлі людьми.Познайомити з національними і міжнародними документами щодо попередження торгівлі людьми.


1 . ^ Знайомство. Вправа «Криголам». Назвати своє ім’я, зліва від себе сусіда(ки) назвати рису характеру.


2 . Правила роботи. Складання « Конституції» принципів спілкування. Підписи учнів.


3. Вправа « Асоціації». Відповіді учнів записуються на дошці без коментарів.


  • Як ви розумієте слово « торгівля» ?



  • Чим можна торгувати?



  • Наркотики



  • Зброя



  • Відеоролик ( іграшки, товар, люди)



  • Чи може бути товаром жива істота?

  • Чоловіки (робота, спорт, війна), жінки ( секс індустрія, сурагатність, тероризм.



  • Відеоролик 9-А кл

  • .Чи можуть діти стати жертвами торгівлі?



  • Діти (усиновлення, органи, досліди, робота)



  • Відеоролик ( Валерія)



Про що ми сьогодні будемо говорити? Яка тема уроку?


НІ – торгівлі людьми! Звернення до девізу уроку на дошці.


  • Які ви знаєте приклади з історії, коли людина була товаром?


Торгівля людьми – це сучасна форма рабства. Жертви торговців « живим товаром» позбавлені своїх основних прав і свобод людини, таких як право на свободу, на повагу до людської гідності, свобода від тортур, примусового лікування, право на приватність.


. ^ Створення малих груп « пори року»


4. Вправа « Наші сподівання» або « Очікування».


- Чого ви чекаєте від нашого заняття?


- Що саме ви хочете почути щодо проблеми торгівлі людьми?


- Про що ви хочете дізнатися, щоб ця зустріч була для вас корисною, відповідала вашим сподіванням?

Учні пишуть очікування ( на аркуші дерево, зелені листочки)


- Отже, кожний і кожна із нас усвідомили, чого саме вони чекають від заняття. Наприкінці ми звернемося до записаних « Сподівань» і разом підведемо підсумки того, що отримали і чого навчилися. Я сподіваюся, що наші наступні вправи допоможуть нам реалізувати наші сподівання.


Роздаються малюнки.Що ви бачите на малюнках?


^ Вправа « Збери речення»


  • Які причини торгівлі людьми? Чому в наш час є це явище?



Роздати кожній групі « половинки», частини речень та запропонувати учням протягом 5 хвилин додумати речення та назвати причини торгівлі людьми в сучасному світі та в Україні. Після витікання часу для обдумування зібрати пропоновані учнями та ученицями варіанти « закінчених» речень та прокоментувати їхні відповіді.


Відеоролик 11-А класу.


  • Хто відноситься до групи ризику?



  • Дівчатка 5-11 років



  • Хлопчики від 11 років



  • Студенти



  • Безробітні



  • Люди з низьким рівнем життя



  • Родичі людей з проблемами здоров’я



7. Перегляд відеоролику учнів 11-Г класу.

Обговорення. Які засоби, або яким шляхом здійснюється торгівля людьми?


- Які засоби:


- ПОГРОЗИ,ЗАСТОСУВАННЯ СИЛИ, НАСИЛЬНИЦЬКЕ ВИКРАДЕННЯ,ОБМАН, ШАХРАЙСТВО, ЗЛОВЖИВАННЯ ВЛАДОЮ

- Які дії:


- наймання, перевезення, передача, приховування


- Які цілі:


- експлуатація ( сексуальна)


-примусова праця чи послуги


- рабство


  • поневолення або вилучення органів



Вправа « Що трапилось?»


Діти об’єднуються в пари,роздаються картки з коротким описом ситуацій, запропонувати визначити, чи є ознаки торгівлі людьми ( дія, засоби, цілі).


Презентація результатів роботи пар, прокоментувати їхні відповіді.


8. ^ Ми вже визначили причини та ознаки торгівлі людьми, але що означає саме словосполучення « торгівля людьми»?


Торгівля людьми – це вербування, перевезення, передача, приховування або прийом осіб шляхом погрози застосування сили чи інших форм примусу, викрадення, шахрайства, обману, зловживання владою чи вразливого становища або шляхом виплати чи одержання грошей або іншого тиску, щоб отримати згоду особи, яка має контроль над іншою особою з метою експлуатації.


Відеоролик ТСН


  • Чи є в Україні торгівля людьми?



  • Україна – донор ( офіційно-100 тис. чол.., не офіц.. 2,5 млн. чол. Українців в полоні)



  • Трафік торгової через Україну



  • Країна одержувач( олігархи- дітей, філіппінці)



  • Внутрішнє рабство ( з одного регіону в інший)



  • Люди, які займаються трафіком – трафікери ( людина задіяна у торгівлі людьми: працівники фірм, вербувальники, сутенери, господарі)



  • Які наслідки торгівлі людьми?




  • Методи торгівлі:



  • Боргова кабала- фінансові зобов’язання, де праця використовується для того щоб виплатити борг




  • Ізоляція- обмеження, відокремлення, супровід


- Конфіскація документів


- Використання погроз насильства


- Контроль фінансів, забирають заробіток



^ 9. Які існують шляхи попадання?


Аналіз газетних оголошень:


- про працевлаштування

- по знайомству, виклику

- туристичні поїздки

- навчання за кордоном

- няні

- шлюбні оголошення


  • ^ Хто і як опікується проблемою торгівлі людьми?


10. Вправа « Юридичний практикум».


Робота учнів з фрагментами документів нормативних актів щодо запобігання торгівлі людьми, учні готують інформацію за схемою: назва документу, якою є його основна ідея?


- Чому проблемою торгівлі людьми опікуються не тільки парламенти і уряди держав, а й міжнародне товариство?


Вправа « Як кожен із нас може допомогти?» (позбавлення від стереотипів, бути милосердними, толерантними, чуйними, добрими)


11. Читання і коментування практичних порад. Вправа « Скарбничка мудрості»


Метод « Метаплан»


12.Вправа « Сподівання». Чи здійснилися ваші сподівання? Чого ви навчилися? Що нового отримали?


  • Вправа « Обери позицію»


Відеоролик

Додати документ в свій блог або на сайт


Схожі:

Урок з використанням інформаційно-комунікаційних технологій iconМетодичні рекомендації щодо навчання вчителів основам інформаційно-комунікаційних технологій
Запровадження в навчально-виховний процес шкіл інформаційно-комунікаційних технологій є вимогою часу. На сьогодні, без використання...

Урок з використанням інформаційно-комунікаційних технологій iconУрок з використанням інформаційно-комунікаційних технологій
Показати небезпечні наслідки та шляхи потрапляння в ситуацію торгівлі людьми. Познайомити з національними і міжнародними документами...

Урок з використанням інформаційно-комунікаційних технологій iconНаказ №2 Щодо оволодіння учителями загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційними технологіями
Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних...

Урок з використанням інформаційно-комунікаційних технологій iconПро проведення ІІ етапу моніторингового дослідження стану впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у знз пологівського району
Мон україни, з метою вивчення стану створення сучасного навчального середовища у загальноосвітніх навчальних закладах області, впровадження...

Урок з використанням інформаційно-комунікаційних технологій iconДодаток до рішення районної ради від № програма впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій «Сто відсотків» на період до 2015 року
Метою Програми є впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій,...

Урок з використанням інформаційно-комунікаційних технологій iconІнформація про «Впровадження Міжнародних проектів з інформаційно- комунікаційних технологій» в загальноосвітніх навчальних закладах Херсонської області
Проблема впровадження Міжнародних проектів з інформаційно комунікаційних технологій у навчально виховний процес загальноосвітніх...

Урок з використанням інформаційно-комунікаційних технологій iconПоложення про конкурс навчальних проектів «Майбутнє Волині» (далі Положення додається)
...

Урок з використанням інформаційно-комунікаційних технологій iconУрок з використанням інформаційних технологій Зробімо кращим Наш Дім, бо жити нам у нім…
Тема: Пряма мова, її види. Розділові знаки при ній (узагальнюючий урок з використанням інформаційних технологій)

Урок з використанням інформаційно-комунікаційних технологій iconВикористання інформаційно-комунікаційних технологій в професійній діяльності педагога
Но-комунікаційних технологій в професійній діяльності педагога для якісної підготовки учнів до життя за умов інформатизації суспільства....

Урок з використанням інформаційно-комунікаційних технологій iconАналіз уроку із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій
Найголовніше – урок розглядається сьогодні не тільки як діяльність учителя, але і як діяльність учня

Додайте кнопку на своєму сайті:
Документи


База даних захищена авторським правом ©lit.govuadocs.com.ua 2000-2013
При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання відкритою для індексації.
звернутися до адміністрації
Документи