Програма обласної науково-практичної конференції «Шляхами подвигу і слави» icon

Програма обласної науково-практичної конференції «Шляхами подвигу і слави»




Скачати 163.03 Kb.
НазваПрограма обласної науково-практичної конференції «Шляхами подвигу і слави»
Дата конвертації16.04.2013
Розмір163.03 Kb.
ТипПрограма
джерело














Програма

обласної науково-практичної конференції

«Шляхами подвигу і слави»


28 квітня 2010 року


Розпорядок роботи конференції

8.45 – 9.45 – Реєстрація учасників конференції.

10.00 – 12.30 – Пленарне засідання.

12.30 – 13.30 – Обід.

13.30 – 15.00 – Робота секцій:

Секція 1. Проблема: «Проблеми, досвід та перспективи патріотичного виховання учнівської молоді».

Секція 2. Проблема: «Вивчення подій Великої Вітчизняної війни».

Секція 3. Проблема: «Життя і діяльність земляків – учасників Великої Вітчизняної війни».

Регламент: доповідь – до 20 хвилин;

виступ – до 10 хвилин;

повідомлення – до 5 хвилин.


^ Пленарне засідання обласної науково-практичної конференції

«Шляхами подвигу і слави»


Місце проведення: Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, ауд. № 421.


Відкриття конференції. Вітальне слово.

Сухомлин Микола Олексійович, голова Кіровоградської обласної ради;

Лещенко Ельза Володимирівна, начальник управління освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації.


Сучасні підходи до реалізації патріотичного виховання молоді.

^ Шатна Лідія Францівна, начальник відділу дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти та виховної роботи управління освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації.


Дослідження історії краю періоду Великої Вітчизняної війни при підготовці видання «Щоб пам’ятали».

^ Даценко Василь Всеволодович, начальник відділу взаємодії з правоохоронними органами та оборонної роботи апарату Кіровоградської обласної державної адміністрації.


Методологічні аспекти вивчення періоду окупації Кіровоградщини на прикладі підготовки книги «Нацистський окупаційний режим на Олександрівщині».

Петренко Іван Данилович, завідувач наукової редакції Кіровоградського обласного відділення пошуково-видавничого агентства «Книга пам'яті України».

Генерал-майор Я.В.Якшин і Кіровоградщина.

^ Чорний Олександр Васильович, старший викладач кафедри історії України Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, кандидат історичних наук.


Про діяльність обласної комісії з увічнення пам'яті жертв Великої Вітчизняної війни та політичних репресій.

Фещенко Павло Павлович, відповідальний секретар обласної комісії.


Імена земляків в літописі Великої Вітчизняної.

Клімовська Наталія Михайлівна, вчитель історії Долинської ЗШ I-III ст. № 1.


Роль музеїв в системі патріотичного виховання учнівської молоді.

Сердюк Оксана Миколаївна, завідувач краєзнавчого відділу обласного центру туризму, краєзнавства, спорту та екскурсій учнівської молоді.


Про підсумки обласного конкурсу на кращі методичні матеріали, присвячені 65-й річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні.

Міцай Юлія Віталіївна, завідуюча навчально-методичним кабінетом виховної роботи та шкільних бібліотек Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського.


^ 13.30-15.00 – Робота секцій.


Секція 1.

Проблема: «Проблеми, досвід та перспективи патріотичного виховання учнівської молоді».

Керівники секції:

Міцай Юлія Віталіївна, завідуюча навчально-методичним кабінетом виховної роботи та шкільних бібліотек Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського;

^ Шатна Лідія Францівна, начальник відділу дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти та виховної роботи управління освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації.

^ Місце роботи: Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, ауд. № 304.


Військово-патріотичне виховання молоді в умовах сучасної школи.

Брайко Лариса Дмитрівна, заступник директора з виховної роботи Олександрівської ЗШ І-ІІІ ст. №3 Олександрівської райдержадміністрації.


Інноваційні підходи до реалізації принципу патріотичного виховання молоді.

Бирзул Оксана Василівна, вчитель історії та правознавства Златопільської гімназії
м. Новомиргорода.


Громадянська освіта школярів як складова патріотичного виховання.

Ляшко Ніна Василівна, методист методичного кабінету відділу освіти Олександрійської райдержадміністрації.


Реалізація історико-краєзнавчого потенціалу у патріотичному вихованні молоді.

Топольник Інна Олександрівна, вчитель історії Троянської ЗШ І-ІІІ ст. Троянської сільської ради Голованівського району, керівник гуртка «Краєзнавство».


Патріотичне виховання гуртківців в системі роботи позашкільного навчального закладу.

Марущак Ірина Миколаївна, директор центру дитячої та юнацької творчості Долинської райдержадміністрації.


Шкільна бібліотека як осередок пошуково-дослідницької та краєзнавчої роботи.

Когут Василь Ярославович, бібліотекар Тернівської ЗШ І-ІІІ ст. Новоархангельської районної ради.


Військово-патріотичне виховання – основа духовного становлення громадянина (з досвіду роботи опорної школи).

Криволапов Віталій Миколайович, вчитель історії Бандурівської ЗШ І-ІІІ ст. Олександрійської районної ради,керівник туристсько-краєзнавчого гуртка ЦДЮТ.


В.О.Сухомлинський про виховання громадянина-патріота.

Карашевич Володимир Миколайович, вчитель фізичної культури Соколівської
ЗШ І-ІІІ ст. Кіровоградської райдержадміністрації.



Формування патріотичних почуттів школярів засобами бібліотеки.

Ружанська Тетяна Валентинівна, бібліотекар НВК №3 Помічнянської міської ради.


Сучасні форми пошукової роботи музейної кімнати «Пам'ять».

Саленко Галина Федорівна, вчитель історії Дмитрівської ЗШ І-ІІІ ст. Знам'янської районної ради, керівник краєзнавчого гуртка.


Творчий тандем бібліотеки й педагогічного колективу у патріотичному вихованні молоді.

Пінькас Тетяна Вікторівна, бібліотекар НВО «ЗШ І-ІІІ ст. №24 – центр дитячої та юнацької творчості «Оберіг» Кіровоградської міської ради.

Спільна робота батьків, школи, громадськості у вихованні громадянина-патріота.

Ошедченко Оксана Олександрівна, педагог-організатор Новоандріївського НВК «ЗНЗ І-ІІІ ступенів – ДНЗ» Новгородківської райдержадміністрації.


Реалізація історико-краєзнавчого потенціалу у патріотичному вихованні молоді.

^ Ковалик Валентин Олександрович, заступник директора з навчально-виховної роботи Новоандріївського НВК «ЗНЗ І-ІІІ ступенів – ДНЗ» Новгородківської райдержадміністрації.

Секція 2.

Проблема: «Вивчення подій Великої Вітчизняної війни».

Керівники секції:

Гайда Лариса Анатоліївна, завідуюча навчально-методичним кабінетом українознавства та краєзнавства Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського;

^ Чорний Олександр Васильович, старший викладач кафедри історії України Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, кандидат історичних наук.

^ Місце роботи: Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, ауд. № 416.


Вивчення бойового шляху військових частин і формувань, які обороняли та звільняли Новоархангельський район.

Майдебура Андрій Васильович, вчитель історії Нерубайської загальноосвітньої школи І-ІІІст. Новоархангельської районної ради.


Визначні бойові операції під час визволення території України та Кіровоградщини.

Редозубов Андрій Станіславович, вчитель історії гімназії №9 Кіровоградської міської ради.


Малодосліджені сторінки початку Великої Вітчизняної війни та періоду окупації Новоукраїнського району.

Порхун Ірина Григорівна, керівник гуртка районного центру дитячої та юнацької творчості «ЗОРІТ».


Наша школа носить ім'я Героя Радянського Союзу П.П.Ткаченка.

Бондаренко Лариса Павлівна, вчитель історії Новостародубської ЗШ І-ІІІ ст. Петрівської районної ради.


Визволення селища Нова Прага від німецько-фашистських загарбників.

Банул Олександр Іванович, вчитель історії Новопразької ЗШ І-ІІ ст. Олександрійської районної ради, керівник туристсько-краєзнавчого гуртка БДЮТ.

Наша вулиця носить ім'я білоруського народного письменника Василя Бикова.

Губенко Галина Юріївна, керівник музейного комплексу «Джерела духовності» Великосеверинівської ЗШ І-ІІІ ст. Кіровоградської райдержадміністрації.


Підпільний та партизанський рух у м. Помічна в роки Великої Вітчизняної війни.

Колісніченко Сергій Володимирович, вчитель історії НВК №1 Помічнянської міської ради.

Військові дії на території села Цибулеве під час Великої Вітчизняної війни.

Поліщук Алла Володимирівна, вчитель історії Цибулівської ЗШ І-ІІІ ст. Знам'янського районної ради, керівник краєзнавчого гуртка.


З історії німецького військового кладовища в м.Олександрії в період окупації.

Колісник Юрій Володимирович, вчитель історії НВК «ЗНЗ І-ІІІ ст. №19 – ДНЗ «Лісова казка» Олександрійської міської ради.


Діяльність пошукових та волонтерських загонів з увічнення пам'яті земляків-учасників Великої Вітчизняної війни.

^ Зінченко Віра Андріївна, керівник гуртка НВК «Кіровоградський колегіум – спеціалізований загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ст. – дошкільний навчальний заклад– центр естетичного виховання» Кіровоградської міської ради.


Історія підпільного та партизанського руху на Знам'янщині у свідченнях учасників.

Філіпова Світлана Миколаївна, вчитель історії НВК «Знам'янська ЗШ І-ІІІ ст. № 2 – ліцей» Знам'янської міської ради.


Український рахунок: втрати і здобутки.

^ Черкас Сергій Степанович, вчитель історії Новгородківського НВК «ЗШ І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням предметів. Центр до вузівської підготовки» Новгородківської райдержадміністрації.

Організація ОУН на території Новоукраїнського району під час окупації 1941-1945рр.

Ковирьов Анатолій Іванович, директор Новомиколаївської ЗШ І-ІІІ ст. Новоукраїнської райдержадміністрації.


Наш край у роки Великої Вітчизняної війни.

Шкірай Любов Семенівна, керівник гуртка Світловодського центру дитячо-юнацької творчості, директор музею історії с. Захарівки.


Секція 3.

Проблема: «Життя і діяльність земляків – учасників Великої Вітчизняної війни».

^ Керівники секції:

Кірішко Людмила Миколаївна, методист навчально-методичного кабінету виховної роботи та шкільних бібліотек Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського;

Сердюк Оксана Миколаївна, завідувач краєзнавчого відділу обласного центру туризму, краєзнавства, спорту та екскурсій учнівської молоді.


Місце роботи: Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, ауд. № 305.


Вивчення життєвого і бойового шляху земляків – учасників війни в літописі Великої Вітчизняної війни.

Гирба Віктор Анатолійович, директор Губівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. імені Д.Бєдного Компаніївського району.


Імена земляків-учасників війни в літописі Великої Вітчизняної.

Нестеренко Тетяна Анатоліївна, вчитель історії Оситнязької ЗШ І-ІІІ ст. Кіровоградської райдержадміністрації.


Вони були воїнами і вчителями.

Смірнова Галина Рафилівна, вчитель історії ЗШ І-ІІІ ст. №2 Світловодської міської ради.


Залучення учнівської молоді до діяльності пошукових та волонтерських загонів з увічнення пам'яті земляків-учасників Великої Вітчизняної війни.

Швець Тетяна Миколаївна, методист методичного кабінету відділу освіти Петрівської райдержадміністрації.


«Людину вимірює ноша, яку вона здатна здолать».

Яковенко Катерина Миколаївна, вчитель історії Піщанобрідської ЗШ І-ІІІ ст. Добровеличківської райдержадміністрації.

Наші земляки – учасники штурму Берліна. С.Ф.Алдиковський.

Коваленко Алла Олексіївна, вчитель історії Добровеличківського НВК №2 Добровеличківської райдержадміністрації.


Борис Петрович Фруль: життя віддане Батьківщині.

Сигида Юрій Григорович, вчитель історії НВК №3 Помічнянської міської ради.


Жителі с. Мошорине в літописі Великої Вітчизняної.

Димешко Наталія Сергіївна, вчитель історії Мошоринської ЗШ І-ІІІст. Знам'янської районної ради, керівник краєзнавчого гуртка.


Педагоги – учасники Великої Вітчизняної війни.

Кривенко Неля Володимирівна, вчитель історії Вільшанської ЗШ І-ІІІ ст. Вільшанської районної ради.


Презентація книги «Солдатська доля».

Дерезовський Василь Григорович, керівник історичного музею ЗШ І-ІІІ ст. с. Могильне Гайворонського району.


Велика Вітчизняна війна в історії моєї сім'ї.

Вдовиченко Олена Михайлівна, директор ЗШ І-ІІІ ст. с. Хащувате Гайворонського району.


15.00-15.30 Підбиття підсумків роботи секцій.


18.30 Запрошує обласний центр дитячої та юнацької творчості.

Театралізована вистава «Вони були такі звичайні».

Фільченкова Надія Олексіївна, кер. зразкового народного художнього колективу театру-студії «Маска».


29 квітня 2010 року


Місце проведення: Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, ауд. № 421.


9.00-11.00

Круглий стіл з проблеми «Дослідження, вивчення та увічнення пам'яті про Велику Вітчизняну війну в освітньому середовищі краю: аналіз проблем та пошук перспектив».

Міцай Юлія Віталіївна, завідуюча навчально-методичним кабінетом виховної роботи та шкільних бібліотек Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського;

^ Гайда Лариса Анатоліївна, завідуюча навчально-методичним кабінетом українознавства та краєзнавства Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського.


11.00-12.00

Екскурсія до музейної кімнати з історії освіти Кіровоградщини.

^ Гайда Лариса Анатоліївна, завідуюча навчально-методичним кабінетом українознавства та краєзнавства Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського.


Проект

Рекомендації

обласної науково-практичної конференції

«Шляхами подвигу і слави»,

присвяченої 65-й річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні


Патріотичне виховання молоді є одним із важливих завдань, що стоїть перед педагогами. Особливо актуальна проблема формування свідомих громадян нині, коли тривають пошуки щодо того, на основі яких фактів, подій і персоналій вітчизняної історії виховувати школярів.

У Національній доктрині розвитку освіти зазначено, що громадянське та патріотичне виховання є «головними складовими національного виховання». Відповідно до «Програми патріотичного виховання дітей та учнівської молоді», програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів України» одним із пріоритетних завдань освіти є патріотичне виховання молодого покоління.

Чим далі віддаляються від нас події Великої Вітчизняної війни, тим вагомішим постає перед сучасниками безсмертний подвиг покоління, яке розгромило фашизм і врятувало людство від рабства.

До осмислення уроків цієї війни слід підходити особливо серйозно сьогодні – в умовах розбудови в Україні нового демократичного суспільства. Без історичного минулого не було б сьогодення.

Жертви, якими оплачена перемога над нацизмом і фашизмом, навіть сьогодні не підлягають точному підрахункові. Збитки, заподіяні окупантами та бойовими діями, позначилися на економічному розвитку держави. Демографічні, соціальні втрати, морально-психологічні наслідки відчуваються і донині.

Шістдесятип´ятиріччя перемоги у Великій Вітчизняній війні спонукає до осмислення чи не найтрагічнішої сторінки нашої історії з погляду загальнолюдських гуманістичних цінностей. Адже є події, над якими не має влади час. Важливо, щоб учні знали правду про ту війну, про ті випробування, які випали на долю України і українців.

Учасники конференції зазначають, що в сьогоднішніх умовах розбудови громадянського суспільства, виховання юних громадян на історії Великої Вітчизняної війни – це невичерпне джерело патріотичного та морального виховання молоді, що запобігає поглибленню духовної кризи молодого покоління, а відтак має зайняти центральне місце у діяльності навчальних закладів Кіровоградщини.

Навчальні заклади області мають налагоджену систему роботи з патріотичного виховання учнів на героїчних сторінках визвольної боротьби під час Великої Вітчизняної війни 1941-1945 рр., виховання поваги до ветеранів Великої Вітчизняної війни, активізації учнівської молоді до краєзнавчо-пошукової роботи військово-патріотичної тематики, залучення учнів до вшанування загиблих захисників Вітчизни, формування національної самосвідомості та збереження історичної пам'яті.

Зважаючи на актуальність проблеми патріотичного виховання підростаючого покоління рекомендуємо:

^ 1. Начальникам відділів, управлінь освіти райдержадміністрацій, міських рад:

- заслуховувати на засіданнях колегій органів освіти виконання державних програм з патріотичного виховання підростаючого покоління;

- забезпечувати створення в навчальних закладах системи патріотичного виховання учнів;

- забезпечувати скоординованість дій школи, місцевої ветеранської організації, громадськості у формуванні патріотичних почуттів особистості;

- сприяти активній роботі в закладах освіти органів учнівського самоврядування щодо залучення дітей до краєзнавчо-пошукової та волонтерської роботи;

- приділяти особливу увагу проведенню у позашкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних та інших навчальних закладах тематичних уроків, волонтерських акцій, лекцій, бесід з історії Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років із запрошенням ветеранів;

- розробити довгострокову програму підтримки та розвитку військово-історичних музеїв (музейних кімнат);

- створити творчі групи педагогів із залученням представників місцевих громад для розробки регіональних проектів щодо увічнення пам'яті про жертви війни.

2. Кіровоградському обласному інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, методичним кабінетам відділів, управлінь освіти райдержадміністрацій, міських рад:

- забезпечувати розробку і впровадження на курсах підвищення кваліфікації тем щодо сучасного наукового і методичного висвітлення історії України в період Великої Вітчизняної війни (1941-1945 рр.);

- передбачати в навчально-тематичних планах обласних, районних семінарів педагогічних працівників теми з патріотичного виховання підростаючого покоління на подіях Великої Вітчизняної війни;

- забезпечувати вивчення, поширення та впровадження досвіду діяльності педагогічних колективів навчальних закладів з патріотичного виховання підростаючого покоління;

- висвітлювати у засобах масової інформації досвід педагогічних колективів області, які працюють у напрямку героїко-патріотичного виховання підростаючого покоління;

- забезпечити розробку та впровадження регіональних музейно-педагогічних програм;

- передбачати проведення на базі опорних навчальних закладів, які працюють у напрямку патріотичного виховання учнів, обласних, районних семінарів педагогічних працівників.

^ 3. Керівникам навчальних закладів:

- організовувати позакласну, позаурочну роботу з героїко-патріотичного виховання підростаючого покоління;

- формувати в учнів науковий світогляд щодо осмислення подій Великої Вітчизняної війни, виховувати повагу до історичного минулого;

- забезпечувати ефективне використання потенційних можливостей змісту навчальних предметів для формування патріотичних почуттів в учнів на основі сучасних науково обгрунтованих об´єктивних оцінок Великої Вітчизняної війни;

- організовувати учнівські екскурсії до краєзнавчих музеїв, музеїв бойової слави, Національного музею історії Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років;

- забезпечувати перегляд художніх та документальних творів, присвячених героїзму та самовідданості воїнів під час визволення України від фашистських загарбників;

- забезпечувати та організовувати учнівські походи та експедиції місцями бойової слави;

- широко залучати учнівську молодь до пошукової роботи з історії Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років та висвітлення результатів пошукової роботи через організацію вечорів пам'яті, виставок плакатів та малюнків, проведення у навчальних закладах науково-практичних конференцій та семінарів із запрошенням ветеранів війни, виступів у засобах масової інформації;

- організовувати збір та оцифрування документів про події Великої Вітчизняної війни у населеному пункті, розмістивши їх на сайтах місцевих органів влади та шкільному;

- організовувати виставки фотографій та плакатів воєнних років, документів та архівних матеріалів, мемуарної та історичної літератури в бібліотеках, проведення творчих зустрічей, концертних програм з виконанням пісень воєнних часів;

- залучати учнівську молодь до несення почесної варти біля Вічного вогню в населених пунктах області;

- організовувати відвідування ветеранів війни за місцем проживання, тих що перебувають у госпіталях, лікарнях, інтернатних закладах системи соціального захисту з влаштуванням святкових концертів і зборів, тематичних зустрічей з ветеранами війни;

- залучати учнів до участі в акції «Від серця – до серця» – вручення кожному ветерану пам'ятного подарунка, наприклад: кімнатної рослини, малюнка, виробів декоративно-прикладного мистецтва, які виготовлені вихованцями позашкільних закладів, учнями загальноосвітніх шкіл;

- проводити тематичні виставки квітів, приурочені 65-й річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні з запрошенням ветеранів та учасників бойових дій у навчальні заклади;

- упорядковувати меморіали, пам'ятники, братські могили та інші місця поховання загиблих захисників Вітчизни, меморіальні дошки, музеї, кімнати бойової слави;

- закладати алеї пам'яті на честь 65-ї річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні, висаджувати іменні дерева на території навчальних закладів, сільських чи міських рад;

- доглядати та благоустроювати території біля меморіалів, пам'ятників, обелісків, братських могил, могил Невідомому солдату, впорядковувати території, закладати та створювати квітники;

- брати участь у підготовці та проведенні в населених пунктах урочистих заходів, зокрема, покладанні квітів до меморіалів та пам'ятників, зустрічах з ветеранами війни, членами сімей загиблих, жертвами нацистських переслідувань;

- організовувати постійні зустрічі з представниками міських (районних) бібліотек з метою ознайомлення з новітніми виданнями Кіровоградщини.


Додати документ в свій блог або на сайт


Схожі:

Програма обласної науково-практичної конференції «Шляхами подвигу і слави» iconVi всеукраїнської студентської науково-практичної конференції
Програма роботи конференції передбачає роботу пленарних та секційних засідань. До початку роботи конференції планується видача збірника...

Програма обласної науково-практичної конференції «Шляхами подвигу і слави» icon08. 04. 2010 №290 План додаткових заходів
Видати збірник «Шляхами подвигу і слави» (за матеріалами огляду музеїв історичного профілю, що висвітлюють події Великої Вітчизняної...

Програма обласної науково-практичної конференції «Шляхами подвигу і слави» iconVii міжнародної студентської науково-практичної конференції
Програма роботи конференції передбачає роботу пленарних та секційних засідань. До початку роботи конференції планується видача збірника...

Програма обласної науково-практичної конференції «Шляхами подвигу і слави» iconМіністерство аграрної політики та продовольства україни двнз «херсонський державний аграрний університет» кафедра агробізнесу та права програма регіональної науково – практичної конференції «історія та перспективи ровитку херсонщини»
Регіональної науково – практичної конференції «історія та перспективи ровитку херсонщини»

Програма обласної науково-практичної конференції «Шляхами подвигу і слави» iconНа участь в міжнародній науково-практичній конференції молодих вчених та студентів
Тези доповідей будуть опубліковані у Збірнику матеріалів науково-практичної конференції до початку конференції

Програма обласної науково-практичної конференції «Шляхами подвигу і слави» iconШановні колеги! Запрошуємо Вас взяти участь у роботі VIIІ міжнародної науково-практичної конференції “сучасні підходи та інноваційні тенденції
Програма конференції передбачає пленарне та секційні засідання, участь в онлайн конференції

Програма обласної науково-практичної конференції «Шляхами подвигу і слави» iconНауково-практичної конференції
Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Основи теорії бойового досвіду слав’янських народів», м. Запоріжжя. 9 жовтня...

Програма обласної науково-практичної конференції «Шляхами подвигу і слави» icon«Шляхами подвигу і слави наших дідів і батьків»
Мета: вшанувати пам'ять про тих, хто загинув у Великій Вітчизняній війні; ознайомити із життєвим шляхом ветерани війни Сірик Марії...

Програма обласної науково-практичної конференції «Шляхами подвигу і слави» iconПрограма Четвертої міжнародної науково-практичної конференції Інформатизація освіти України. Ікт у вищих навчальних закладах Дата Час
Заключне пленарне засідання. Виступ керівників секцій. Прийняття підсумкового документу Конференції

Програма обласної науково-практичної конференції «Шляхами подвигу і слави» iconПовідомлення щодо проведення науково-практичної конференції Коковіхін С. В. Любенко О.І. Ткачук А.І
Підготувати інформаційні повідомлення щодо проведення науково-практичної конференції

Додайте кнопку на своєму сайті:
Документи


База даних захищена авторським правом ©lit.govuadocs.com.ua 2000-2013
При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання відкритою для індексації.
звернутися до адміністрації
Документи