Положення про проведення обласного конкурсу навчальних проектів за програмою Intel® «Навчання для майбутнього» Вимоги до Портфоліо навчального проекту програми Intel® «Навчання для майбутнього» icon

Положення про проведення обласного конкурсу навчальних проектів за програмою Intel® «Навчання для майбутнього» Вимоги до Портфоліо навчального проекту програми Intel® «Навчання для майбутнього»




Скачати 52.22 Kb.
НазваПоложення про проведення обласного конкурсу навчальних проектів за програмою Intel® «Навчання для майбутнього» Вимоги до Портфоліо навчального проекту програми Intel® «Навчання для майбутнього»
Дата конвертації26.11.2012
Розмір52.22 Kb.
ТипПоложення
джерело


Додаток 4

до положення про проведення

обласного конкурсу навчальних проектів за програмою Intel® «Навчання для майбутнього»



Вимоги до Портфоліо навчального проекту

програми Intel® «Навчання для майбутнього»





Критерії оцінювання

Відмінно

Добре

Задовільно

Застосування комп’ютерних технологій

Запропоновані комп’ютерні технології застосовано цікаво і у відповідності до віку учнів, вони розширюють та поглиблюють знання та вміння учнів, дозволяють розвивати навички мислення високого рівня

Запропоновані комп’ютерні технології застосовано цікаво і у відповідності до віку учнів, але незрозуміло, як вони розширюють і поглиблюють знання та вміння учнів

Запропоновані технології застосовано без урахування вікових особливостей учнів; вони не розширюють і не поглиблюють знання та вміння учнів

Застосування комп’ютерних технологій є невід’ємною складовою успіху Плану навчального проекту

Застосування комп’ютерних технологій важливе для проекту, але не є його невід’ємною складовою

Незрозуміло, навіщо в Плані навчального проекту застосовано комп’ютерні технології

За допомогою зразків учнівських робіт чітко продемонстровано зв’язок між застосуванням комп’ютерних технологій та одержанням нових знань і вмінь учнями

Зразки учнівських робіт свідчать про обмежений зв’язок між використанням комп’ютерних технологій та одержанням нових знань і вмінь учнями

Зразки учнівських робіт не виявляють зв’язку між використанням комп’ютерних технології та одержанням нових знань і вмінь учнями

Застосування комп’ютерних технологій збагачує План навчального проекту завдяки використанню комп’ютера як знаряддя проведення досліджень, створення публікацій та засобу обміну інформацією

Застосування комп’ютерних технологій зводиться до використання комп’ютеру як знаряддя проведення досліджень, створення публікацій або засобу обміну інформацією

План навчального проекту не використовує переваг застосування комп’ютерних технологій при проведенні досліджень, створенні публікацій та обміну інформацією

Навчання та розвиток учнів

План навчального проекту вимагає, щоб учні інтерпретували, оцінювали, узагальнювали та синтезували інформацію

План навчального проекту вимагає, щоб учні аналізували та використовували інформацію, розв’язували проблеми та/або робили висновки

План навчального проекту вимагає, щоб учні давали означення, розпізнавали, описували та/або узагальнювали інформацію. Навички творчого та критичного мислення майже не формуються за Планом

Навчальні цілі сформульовано ясно і чітко та підкріплено Ключовим та Тематичними питаннями

Навчальні цілі сформульовано та певною мірою підкріплено Ключовим та Тематичними питаннями

Навчальні цілі сформульовано нечітко та не підкріплені Ключовим та Тематичними питаннями

Приклади учнівських робіт за змістом пов’язані з Ключовим питанням

Приклади учнівських робіт до певної міри пов’язані з Ключовим питанням

Приклади учнівських робіт не пов’язані з Ключовим питанням

Усі навчальні цілі чітко узгоджуються з державними освітніми стандартами та навчальними програмами даного предмета (предметів)

Деякі навчальні цілі узгоджуються з державними освітніми стандартами та навчальними програмами даного предмета (предметів)

Зв’язок між навчальними цілями та державними освітніми стандартами і навчальними програмами незрозумілий

План навчального проекту передбачає можливості повної адаптації з урахуванням диференційованого навчання учнів

План навчального проекту передбачає можливості помірної адаптації з урахуванням диференційованого навчання учнів

План навчального проекту не враховує особливостей навчання учнів

Впровадження плану навчального проекту

План навчального проекту являє собою добре розроблений посібник щодо реалізації проекту

План навчального проекту являє собою посібник щодо реалізації проекту, але деякі питання в ньому висвітлено не досить зрозуміло, неповно

Плану навчального проекту не вистачає ясності, в ньому немає ефективних інструкцій та рекомендацій щодо реалізації проекту

Складові Портфоліо навчального проекту являють собою добре розроблені моделі для реалізації проекту

Складові Портфоліо навчального проекту розроблено, але вони не досить деталізовані, щоб бути ефективними моделями для реалізації проекту

Складові Портфоліо навчального проекту являють собою неповні або незрозумілі моделі для реалізації проекту

План навчального проекту легко змінювати з метою реалізації у різних класах

План навчального проекту можна змінити для реалізації у різних класах

Реалізація Плану навчального проекту обмежена класом, в якому працює його автор

Застосування засобів оцінювання діяльності учнів

Навчальний проект включає засіб (засоби) всебічного оцінювання усіх поставлених завдань

Навчальний проект включає засіб (засоби) оцінювання більшості поставлених завдань

В навчальному проекті немає засобу (засобів) оцінювання поставлених завдань або вони не відповідають поставленим завданням

Передбачається чіткий тісний зв’язок між навчальними цілями проекту та критеріями оцінювання знань і вмінь учнів, одержаних при його реалізації

Передбачається певний зв’язок між навчальними цілями проекту та критеріями оцінювання знань і вмінь учнів, одержаних при його реалізації

Незрозумілим є зв’язок між навчальними цілями проекту та критеріями оцінювання знань і вмінь учнів, одержаних при його реалізації

Засоби оцінювання включають спеціальні тематичні критерії, які допомагають учням в процесі навчання

Засоби оцінювання включають деякі спеціальні тематичні критерії, але вони можуть бути незрозумілими учням

Засоби оцінювання включають лише загальні критерії



Додати документ в свій блог або на сайт


Схожі:

Положення про проведення обласного конкурсу навчальних проектів за програмою Intel® «Навчання для майбутнього» Вимоги до Портфоліо навчального проекту програми Intel® «Навчання для майбутнього» iconНаказ №270 Про підсумки обласного конкурсу навчальних проектів за програмою Intel ® Навчання для майбутнього
Про проведення обласного конкурсу навчальних проектів за програмою Intel® Навчання для майбутнього” у період з 1 жовтня 2009 року...

Положення про проведення обласного конкурсу навчальних проектів за програмою Intel® «Навчання для майбутнього» Вимоги до Портфоліо навчального проекту програми Intel® «Навчання для майбутнього» iconСклад журі обласного конкурсу навчальних проектів за програмою Intel® Навчання для майбутнього
Відповідно до Державної програми «Вчитель» та на виконання наказу управління освіти і науки обласної державної адміністрації від...

Положення про проведення обласного конкурсу навчальних проектів за програмою Intel® «Навчання для майбутнього» Вимоги до Портфоліо навчального проекту програми Intel® «Навчання для майбутнього» iconНаказ №215-д про підсумки обласного конкурсу навчальних проектів з географії за програмою «Intel ® Навчання для майбутнього»
Згідно з планом реалізації програми «Intel® Навчання для майбутнього» протягом жовтня 2011 року проходив обласний конкурс на кращий...

Положення про проведення обласного конкурсу навчальних проектів за програмою Intel® «Навчання для майбутнього» Вимоги до Портфоліо навчального проекту програми Intel® «Навчання для майбутнього» iconНаказ №101 Про проведення обласного конкурсу навчальних проектів за програмою Intel ® «Навчання для майбутнього» серед професійно-технічних навчальних закладів
Провести у лютому-червні 2013 року обласний конкурс навчальних проектів за програмою Intel® «Навчання для майбутнього» серед професійно-технічних...

Положення про проведення обласного конкурсу навчальних проектів за програмою Intel® «Навчання для майбутнього» Вимоги до Портфоліо навчального проекту програми Intel® «Навчання для майбутнього» iconНаказ №71-д про підсумки обласного конкурсу навчальних проектів з хімії за програмою «Intel® Навчання для майбутнього»
Згідно з планом реалізації програми «Intel® Навчання для майбутнього» в Запорізькій області протягом квітня 2009 року було проведено...

Положення про проведення обласного конкурсу навчальних проектів за програмою Intel® «Навчання для майбутнього» Вимоги до Портфоліо навчального проекту програми Intel® «Навчання для майбутнього» iconНаказ №244-д про підсумки обласного конкурсу навчальних проектів з виховної роботи за програмою «Intel® Навчання для майбутнього»
Згідно з планом реалізації програми «Intel® Навчання для майбутнього» протягом грудня 2011 року проходив обласний конкурс на кращий...

Положення про проведення обласного конкурсу навчальних проектів за програмою Intel® «Навчання для майбутнього» Вимоги до Портфоліо навчального проекту програми Intel® «Навчання для майбутнього» iconПро проведення обласного конкурсу проектів за програмою Intel® «Навчання для майбутнього»
Навчання для майбутнього щодо навчання вчителів ефективному використанню інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному...

Положення про проведення обласного конкурсу навчальних проектів за програмою Intel® «Навчання для майбутнього» Вимоги до Портфоліо навчального проекту програми Intel® «Навчання для майбутнього» iconНаказ №203-д про підсумки обласного он-лайн конкурсу на кращого тренера програми «Intel® Навчання для майбутнього»
Згідно з планом реалізації програми «Intel® Навчання для майбутнього» в Запорізькій області протягом жовтня-грудня 2008 року було...

Положення про проведення обласного конкурсу навчальних проектів за програмою Intel® «Навчання для майбутнього» Вимоги до Портфоліо навчального проекту програми Intel® «Навчання для майбутнього» iconНаказ №081-д про підсумки обласного конкурсу навчальних проектів з технічної та обслуговуючої праці за програмою «Intel® Навчання для майбутнього»
Згідно з планом реалізації програми «Intel® Навчання для майбутнього» протягом березня 2013 року проходив обласний конкурс на кращий...

Положення про проведення обласного конкурсу навчальних проектів за програмою Intel® «Навчання для майбутнього» Вимоги до Портфоліо навчального проекту програми Intel® «Навчання для майбутнього» iconНаказ №377 Про підсумки обласного конкурсу навчальних проектів за програмою Intel ® "Навчання для майбутнього" серед професійно-технічних навчальних закладів
Проведення обласного конкурсу засвідчило позитивну динаміку у сфері застосування проектних та інформаційно-комунікаційних технологій,...

Додайте кнопку на своєму сайті:
Документи


База даних захищена авторським правом ©lit.govuadocs.com.ua 2000-2013
При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання відкритою для індексації.
звернутися до адміністрації
Документи