Вимоги до стандартів торгової марки icon

Вимоги до стандартів торгової марки




Скачати 27.66 Kb.
НазваВимоги до стандартів торгової марки
Дата конвертації25.11.2012
Розмір27.66 Kb.
ТипРішення
джерело
1. /програма соц_альн_ аптеки/ДОДАТОК ь 3.doc
2. /програма соц_альн_ аптеки/ДОДАТОК ь 5 Вимоги до бренду прим_щень.doc
3. /програма соц_альн_ аптеки/Додаток 1.doc
4. /програма соц_альн_ аптеки/Додаток 2.doc
5. /програма соц_альн_ аптеки/Додаток 4.doc
6. /програма соц_альн_ аптеки/Доручення робоча група.doc
7. /програма соц_альн_ аптеки/О Б Л А С Н А П Р О Г Р А М А правка 05 12 2011.doc
8. /програма соц_альн_ аптеки/Пояснювальна записка.doc
9. /програма соц_альн_ аптеки/СОЦИАЛЬНИ АПТЕКИ _ п_вр 2012 р.doc
Напрями реалізації обласної програми створення мережі аптечних закладів
Вимоги до стандартів торгової марки
Розпорядження голови облдержадміністрації про розроблення програми Розробник програми Управління охорони здоров’я Кіровоградської облдержадміністрації Співрозробники програми
Ресурсне забезпечення обласної програми створення мережі аптечних закладів
Заходи обласної програми створення мережі аптечних закладів
Перший заступник голови кіровоградської обласної державної адміністрації
Програма створення мережі аптечних закладів
Пояснювальна записка до проекту рішення дванадцятої сесії Кіровоградської обласної ради
3 аптеки пат ліки Кіровоградщини





Додаток 5

до обласної програми створення мережі аптечних закладів “Соціальна аптека Кіровоградщини” на 2012-2013 роки, затвердженої рішенням Кіровоградської обласної ради

від «__» 2011 року № _______


Вимоги до стандартів торгової марки

Соціальна аптека Кіровоградщини


1. Асортимент медикаментів формується залежно від попиту населення. Обов’язковий мінімальний асортимент аптечного пункту повинен відповідати рекомендованому переліку лікарських засобів та виробів медичного призначення, які будуть реалізовуватись з мінімальною торгівельною надбавкою через мережу соціальних аптечних закладів.


2. Торговельна надбавка на препарати, вказані у переліку формується у розмірі 10% на оптово-відпускну ціну вітчизняного виробника, на лікарські засоби іноземного виробництва націнка складає 20% на оптово-відпускну ціну. Одночасно надається знижка у розмірі 5% від загальної суми придбання:

інвалідам Великої Вітчизняної війни, учасникам бойових дій, дітям війни, пенсіонерам (за наявності посвідчення);

вагітним жінкам (за наявності обмінної карти);

дітям до 3-х років (за наявності свідоцтва про народження).


3. Консультації населенню, організація проведення вимірювання артеріального тиску, виконання індивідуальних замовлень на придбання медикаментів – обов’язково безкоштовні.


4. Вивіска та куточок споживача повинні бути з написом “Соціальна аптека Кіровоградщини”.


5. Місце для очікування відвідувачів повинно бути обладнане з відповідним маркуванням.


6. Дрес-код працівників фірмовий одяг білого кольору з бейджами-позначками.


7. Кількість співробітників визначається для кожного аптечного пункту самостійно.


8. Контроль за формуванням цін та обов’язковим мінімальним асортиментом, визначеним переліком, здійснюється відповідними структурами, до службових повноважень яких відносяться ці функції.


9. Відповідальність за достовірність наданої інформації покладається на партнера. Надання недостовірних даних є підставою для розірвання договору франчайзингу.


Вимоги до приміщень, обладнання та устаткування аптечних пунктів мережі соціальних аптечних закладів і

кваліфікаційних характеристик персоналу


1. Аптечні пункти розміщуються у відокремлених приміщеннях з виділенням або без виділення залу обслуговування населення в капітальних будинках лікувально-профілактичних закладів. Площа аптечного пункту не може бути меншою 18 кв.м.

2. Приміщення аптечного пункту обов’язково обладнується стелажами, шафами, холодильником, сейфом або металевою шафою для зберігання лікарських засобів, виділяється місце для санітарної обробки рук, шафа для роздільного зберігання особистого та спеціального одягу, шафа для зберігання господарського інвентарю за призначенням.


3. Аптечні пункти здійснюють торгівлю готовими лікарськими засобами, що відпускаються за рецептом та без рецепта лікаря.


4. Аптечні пункти повинні бути укомплектовані штатними спеціалістами, які мають відповідну спеціальну освіту і відповідають єдиним кваліфікаційним вимогам.


5. Працівники аптечних пунктів при прийнятті на роботу проходять медичне обстеження, а надалі – періодичний медичний огляд згідно з законодавством.


6. У суб'єкта господарювання повинні бути затверджені посадові інструкції для спеціалістів, діяльність яких безпосередньо пов'язана з роздрібною торгівлею лікарськими засобами, у яких викладені основні функції, професійні знання, компетенція та інші вимоги до працівників.

Додати документ в свій блог або на сайт


Схожі:

Вимоги до стандартів торгової марки iconІнформація про виробничі потужності на основні види продукції та показники роботи за останній рік (в одиницях звітності). Інформація щодо сертифікації продукції, яка проводилась раніше. Наявність зареєстрованої торгової марки
Наявність нормативних документів на продукцію, що виробляється, санітарних та ветеринарних правил, правил з охорони праці

Вимоги до стандартів торгової марки iconПовідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції Замовник: Найменування: Відділ освіти Олександрійської райдержадміністрації Кіровоградської області Ідентифікаційний код за єдрпоу: 02144134
Найменування предмета закупівлі: код 10. 10. 1 вугілля кам’яне (неагломероване марки дг 152 т, марки ас 675 т) : лот 1 вугілля камяне...

Вимоги до стандартів торгової марки iconДержавний стандарт україни система стандартів безпеки праці контактне зварювання вимоги безпеки
Цей стандарт поширюється на роботи з контактного зварювання металів в ycix галузях народного господарства i встановлює вимоги безлеки...

Вимоги до стандартів торгової марки iconПовідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів Замовник: Найменування
Найменування предмету закупівлі: 10. 10. 1 Вугілля кам'яне лот №1 ( вугілля марки ако), лот №2 (вугілля марки ам ) зміни

Вимоги до стандартів торгової марки iconЮ. М. Ніконов „ 2013 р. Орієнтовна програма
Вимоги нових державних стандартів освіти для початкової школи (програми для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас

Вимоги до стандартів торгової марки iconЮ. М. Ніконов „ 2013 р. Орієнтовна програма
Вимоги нових державних стандартів освіти для початкової школи (програми для загальноосвітніх навчальних закладів) 1 клас

Вимоги до стандартів торгової марки iconЮ. М. Ніконов „ 2013 р. Орієнтовна програма
Вимоги нових державних стандартів освіти для початкової школи (програми для загальноосвітніх навчальних закладів) 3 клас

Вимоги до стандартів торгової марки iconРозділ 7 облік власного капіталу
Визначити структуру капіталу банку та вимоги Міжнародних та націо­нальних Стандартів бухгалтерського обліку щодо відображення капіталу...

Вимоги до стандартів торгової марки iconКниги: Один
Бібліографічний опис оформлюється згідно з дсту гост 1: 2006 “Система стандартів з інформації, бібліотечної та видавничої справи....

Вимоги до стандартів торгової марки iconРеформування обліку та фінансової звітності відповідно до міжнародних стандартів reform of accounting and financial reporting according to international standards
Проведено порівняльний аналіз міжнародних стандартів фінансової звітності і положень (стандартів) бухгалтерського обліку. Надані...

Вимоги до стандартів торгової марки iconЗразки бібліографічних описів
Бібліографічний опис або список літератури, на яку здійснюється посилання автора (ів) в науковій статті оформлюється згідно з дсту...

Додайте кнопку на своєму сайті:
Документи


База даних захищена авторським правом ©lit.govuadocs.com.ua 2000-2013
При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання відкритою для індексації.
звернутися до адміністрації
Документи