Методичні рекомендації щодо оформлення портфоліо для вчителя (для заступників директорів з навчально-методичної роботи, голів шкільних методичних об’єднань, педагогів) icon

Методичні рекомендації щодо оформлення портфоліо для вчителя (для заступників директорів з навчально-методичної роботи, голів шкільних методичних об’єднань, педагогів)

Реклама:



Скачати 34.44 Kb.
НазваМетодичні рекомендації щодо оформлення портфоліо для вчителя (для заступників директорів з навчально-методичної роботи, голів шкільних методичних об’єднань, педагогів)
Дата конвертації17.01.2013
Розмір34.44 Kb.
ТипМетодичні рекомендації
джерело






МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

ЩОДО ОФОРМЛЕННЯ ПОРТФОЛІО ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ




(для заступників директорів з навчально-методичної роботи, голів шкільних методичних об’єднань, педагогів)




ЦЕНТР МЕТОДИЧНОЇ ТА СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ

КІРОВОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

СТРУКТУРА ОФОРМЛЕННЯ ПОРТФОЛІО ВЧИТЕЛЯ




Підготувала: Головатюк Н.В., методист ЦМСПС


(друкується за рішенням методичної ради центру методичної та соціально-психологічної служби управління освіти Кіровоградської міської ради (протокол № 21 від 24.05.2012 року)


Портфоліо вчителя

Розділ 1

Загальні відомості про вчителя

  • Прізвище, ім’я, по-батькові, рік народження;

  • Освіта (що і коли закінчив, отримана спеціальність і кваліфікація за дипломом);

  • Трудовий і педагогічний стаж, стаж роботи в даному НЗ;

  • Підвищення кваліфікації (назва структури, де прослухані курси, рік, місяць, проблематика курсів);

  • Копії документів, що підтверджують наявність учених і почесних звань та ступенів;

  • Найбільш значимі урядові нагороди, грамоти, листи подяки;

  • Дипломи різних конкурсів;

  • Інші документи на розсуд атестованого.


Цей розділ дозволяє зробити висновок про процес індивідуального розвитку педагога.


Розділ 2

Результати педагогічної діяльності

  • Матеріали з результатами освоєння учнями освітніх програм і сформованості у них ключових компетентностей з предмета, що викладається;

  • Порівняльний аналіз діяльності педагогічного працівника за 3 роки на підставі: контрольних зрізів знань; участі вихованців у олімпіадах, конкурсах різних рівнів;

  • Результати проміжної та підсумкової атествації учнів;

  • Наявність медалістів;

  • Вступи до ВНЗ за фахом тощо


Матеріали даного розділу повинні давати уявлення про динаміку результатів педагогічної діяльності атестованого вчителя за певний період.


Розділ 3

Науково-методична діяльність

  • Матеріали, в яких обгрунтовується вибір атестованим освітньї програми і комплекту навчально-методичної літератури;

  • Матеріали, в яких обгрунтовується вибір атестованим використовуваних освітніх технологій;

  • Матеріали, що містять обгрунтування застосування атестованим у своїй практиці тих чи інших засобів педагогічної діагностики для оцінки освітніх результатів;

  • Використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі, технологій навчання дітей з проблемами розвитку тощо;

  • Робота в методичному об’єднанні, співробітництво з міським методичним центром, ІППО, ВНЗ та іншими установами;

  • Участь у професійному і творчому педагогічному конкурсах;

  • Участь у методичних і предметних тижнях;

  • Організація і проведення семінарів, круглих столів, майстер-класів тощо;

  • Проведення наукових досліджень;

  • Розробка авторських програм;

  • Написання рукопису кандидатської або докторської дисертації;

  • Підготовка творчого звіту, реферату, доповіді, статті;

  • Інші документи.


Розділ 4

Позаурочна діяльність з предмету

  • Список творчих робіт, рефератів, навчально-дослідницьких робіт, проектів, виконаних учнями з предмету;

  • Переможці олімпіад, конкурсів, змагань, інтелектуальних марафонів та ін.;

  • Сценарії позакласних закладів, фотографії та відеокасети із записом проведених заходів (виставки, предметні екскурсії, КВК, брейн-ринги);

  • Програми гуртків та факультативів;

  • Інші документи.


Розділ 5

Навчально-матеріальна база

У цьому розділі міститься виписка із паспорта навчального кабінету (за його наявності):

- список словників та іншої довідкової літератури з предмета;

- наявність технічних засобів навчання (телевізор, відеомагнітофон, музичний центр, діапроектор);

- наявність комп’ютера і комп’ютерних засобів навчання (програми віртуального експерименту, контролю знань, мультимедійні електронні підручники)

- аудіо та відеопосібники;

- наявність дидактичного матеріалу, збірників завдань, вправ, прикладів рефератів і творів;

- інші документи за бажанням вчителя.

Додати документ в свій блог або на сайт


Реклама:

Схожі:

Методичні рекомендації щодо оформлення портфоліо для вчителя (для заступників директорів з навчально-методичної роботи, голів шкільних методичних об’єднань, педагогів) iconМетодичні рекомендації щодо організації роботи шкільного методичного об’єднання (для заступників директорів з навчально-методичної роботи, голів шкільних методичних об’єднань, педагогів)
Професія вчителя є однією з тих дивних професій, де майстер з року в рік продовжує себе в своїх учнях. І немає нічого благороднішого...

Методичні рекомендації щодо оформлення портфоліо для вчителя (для заступників директорів з навчально-методичної роботи, голів шкільних методичних об’єднань, педагогів) iconМетодичні рекомендації щодо вивчення іноземних мов в умовах профілізації школи (для заступників директорів з навчально-методичної роботи та вчителів іноземних мов)
Для забезпечення профільного навчання передбачені навчальні плани, що дають змогу залежно від потреб учнів комплектувати старші класи...

Методичні рекомендації щодо оформлення портфоліо для вчителя (для заступників директорів з навчально-методичної роботи, голів шкільних методичних об’єднань, педагогів) iconМетодичні рекомендації щодо ведення журналів теоретичного навчання. Про безпечне проведення занять у кабінетах природничо математичного напряму
Сумському професійному ліцеї будівництва та автотранспорту відбувся семінар – практикум заступників директорів з навчально – методичної...

Методичні рекомендації щодо оформлення портфоліо для вчителя (для заступників директорів з навчально-методичної роботи, голів шкільних методичних об’єднань, педагогів) iconМетодичні рекомендації для практичних психологів і соціальних педагогів щодо організації роботи з питань профілактики насилля в учнівському середовищі
Родині, у навчальних закладах, на вулицях. Тому обласний навчально-методичний центр практичної психології І соціальної роботи надсилає...

Методичні рекомендації щодо оформлення портфоліо для вчителя (для заступників директорів з навчально-методичної роботи, голів шкільних методичних об’єднань, педагогів) iconМетодичні рекомендації для практичних психологів і соціальних педагогів щодо організації роботи з питань профілактики насилля в учнівському середовищі
Одині, у навчальних закладах, на вулицях. Тому обласний навчально-методичний центр практичної психології І соціальної роботи надсилає...

Методичні рекомендації щодо оформлення портфоліо для вчителя (для заступників директорів з навчально-методичної роботи, голів шкільних методичних об’єднань, педагогів) iconМетодичні рекомендації щодо організації роботи класного керівника (для заступників директорів з виховної роботи та класних керівників)
Організація виховної, пізнавальної, трудової, художньо-естетичної, суспільно-гуманістичної, фізкультурно-оздоровчої, організаторської,...

Методичні рекомендації щодо оформлення портфоліо для вчителя (для заступників директорів з навчально-методичної роботи, голів шкільних методичних об’єднань, педагогів) iconМетодичні рекомендації щодо правової обізнаності учнів для практичних психологів, соціальних педагогів, учителів
Василя Сухомлинського надаємо методичні рекомендації для практичних психологів, соціальних педагогів та класних керівників, підготовлені...

Методичні рекомендації щодо оформлення портфоліо для вчителя (для заступників директорів з навчально-методичної роботи, голів шкільних методичних об’єднань, педагогів) iconМетодичні рекомендації щодо виконання, оформлення та підготовки до захисту
Методичні рекомендації щодо виконання, оформлення та підготовки до захисту дипломної роботи для студентів спеціальності 050106 «Облік...

Методичні рекомендації щодо оформлення портфоліо для вчителя (для заступників директорів з навчально-методичної роботи, голів шкільних методичних об’єднань, педагогів) iconМетодичні рекомендації щодо проведення бесід з пропагування здорового способу життя (для заступників директорів з виховної роботи, класних керівників)
Тим більше, що за останнє десятиріччя внаслідок різких негативних явищ, в першу чергу, еколого-економічної кризи, стан здоров’я населення...

Методичні рекомендації щодо оформлення портфоліо для вчителя (для заступників директорів з навчально-методичної роботи, голів шкільних методичних об’єднань, педагогів) iconМетодичні рекомендації до самостійної роботи з курсу "Загальна фізика" для студентів спеціальності 010103. Пмсо трудове навчання та спеціальності 010104. Професійне навчання
Методичні рекомендації обговорено на засіданні навчально – методичної комісії інженерно – технологічного факультету (протокол №4...

Додайте кнопку на своєму сайті:
Документи


База даних захищена авторським правом ©lit.govuadocs.com.ua 2000-2013
При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання відкритою для індексації.
звернутися до адміністрації
Документи