Україна міністерство аграрної політики та продовольства України Державний вищий навчальний заклад icon

Україна міністерство аграрної політики та продовольства України Державний вищий навчальний заклад




Скачати 285.29 Kb.
НазваУкраїна міністерство аграрної політики та продовольства України Державний вищий навчальний заклад
Дата конвертації31.05.2013
Розмір285.29 Kb.
ТипДокументи
джерело
УКРАЇНА

Міністерство аграрної політики та продовольства України

Державний вищий навчальний заклад

ХЕРСОНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ

АГРАРНИЙ УНІВЕРСИТЕТ"

73006, м. Херсон, вул. Р.Люксембург, 23

тел/факс: 41-44-24

Email: office@ksau.kherson.ua

р/р 35229001000013 МФО 852010,

Код 00493020

ГУДКУ в Херсонській області





UKRAINE

Ministry of Agrarian policy

and food of Ukraine

^ KHERSON STATE

Agricultural UNIVERSITY”

73006, Kherson, str. R.Luxemburg, 23

tel/fax: 41-44-24

Email: office@ksau.kherson.ua

S/a № 35229001000013 MFO 852010,

Code: 00493020

Bank GUDKU In Kherson Region



«12» квітня 2011р. 66-17/57

№ ________________________





^ Запрошення до участі

у процедурі запиту цінових пропозицій


Запрошуємо Вас прийняти участь у процедурі запиту цінових пропозицій та надати свою цінову пропозицію на поставку устаткування для автоматичного оброблення інформації (комп’ютерна техніка) для Державного вищого навчального закладу «Херсонський державний аграрний університет» згідно нижченаведених умов та додатків:


  1. Замовник:

    1. Найменування: Державний вищий навчальний заклад «Херсонський державний аграрний університет»

    2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 00493020

    3. Місцезнаходження: 73006, м. Херсон, вул. Рози Люксембург, 23

    4. Реєстраційний рахунок замовника: П/р №35229001000013 ГУГКУ по Херсонській області, МФО 852010

Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, е-mail): Губа Марина Ігорівна, проректор по соціально-економічним питанням, 73006, м. Херсон, вул. Р.Люксембург, 23, кім.78, т./факс (0552) 41-44-25, E-mail:guba_m@ksau.kherson.ua

Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Міністерство аграрної політики та продовольства України , код ЄДРПОУ 00011050

  1. Джерело фінансування закупівлі: держбюджет

  2. Адреса веб-порталу Уповноваженого органу, на якому розміщується інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua

  3. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю: www.ksau.kherson.ua

  4. Інформація про предмет закупівлі:

    1. Найменування предмета закупівлі: Устаткування для автоматичного оброблення інформації (комп’ютерна техніка), код згідно ДК 016-97 30.02.1

    2. Опис предмета закупівлі чи його частин (якщо замовник передбачає подання цінових пропозицій за частинами), в тому числі їх необхідні технічні та інші параметри: устаткування для автоматичного оброблення інформації (комп’ютери – 22 од., монітори - 5 од., клавіатура – 15 од., комутатор - 3 од., жорсткий диск – 12 од., картриджі до принтерів – 15 од., чорнила до принтера – 2 од., кабель – 5 од., комплектуючі до комп’ютерної техніки - 128 од.)

    3. Строк поставки товарів (надання послуг): впродовж 2011р.

  5. Основні умови договору: Визначаються Замовником з урахуванням розділу 9 Закону України «Про здійснення державних закупівель».

  6. Строк дії цінових пропозицій: 120 календарних днів

  7. Подання цінових пропозицій:

    1. Місце: 73006, м. Херсон, вул. Р.Люксембург, 23, кім. 78 ; особисто або поштою

    2. Строк: 13.05.2011 р. до 10:00 за київським часом

  8. Розкриття цінових пропозицій:

    1. Місце: 73006, м. Херсон, вул. Р.Люксембург, 23, кім. 78 (2 поверх)

    2. Дата: 13.05.2011 р.

    3. Час: 11:00 за київським часом

  9. Додаткова інформація:

Телефони для довідок: Буриченко Володимир Петрович (0552) 41-44-23, 41-44-25

Більш детально - на сайті tender.me.gov.ua у розділі "Новини"



Голова комітету з конкурсних торгів,

Проректор по соціально-економічним питанням




М.І.Губа



^ ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ


Додаток №1


1. ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ


Кожен учасник має право подати тільки одну цінову пропозицію, яка не може бути в подальшому змінена. Цінова пропозиція подається у письмовій формі за підписом учасника, прошита, пронумерована та скріплена печаткою (за наявності), за наведеною формою, у запечатаному, відповідно оформленому конверті.

До участі у процедурі розкриття цінових пропозицій запрошуються всі учасники, що подали свої пропозиції.

На конверті має бути написано – «Не розкривати до 11-00 13.05.2011 р.», надпис «Цінова пропозиція щодо проведення закупівлі «Устаткування для автоматичного оброблення інформації (комп’ютерна техніка)», адреса та назва Замовника (прізвище та ініціали відповідального за тендер), адреса та назва Учасника (прізвище та ініціали відповідальної особи, номери контактних телефонів, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ Учасника). В місцях склеювання конверту повиннім міститися підпис уповноваженої особи та відбитки печатки учасника (з наявності).

Якщо конверт не запечатаний або не промаркований у відповідності з вищенаведеними вимогами, Замовник не несе відповідальності за неправильне або передчасне відкриття пропозиції.

Цінові пропозиції розкриваються у встановлений замовником час.

До участі у процедурі розкриття цінових пропозицій запрошуються всі учасники, що подали свої пропозиції.

Всі документи, що мають відношення до цінової пропозиції, складаються українською мовою. Усі документи (за винятком оригіналів та нотаріально завірених копій), виданих іншими установами, повинні бути завірені власною печаткою Учасника та підписом керівника або уповноваженої (документально) особи.

Повноваження щодо підпису документів цінової пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання.


^ Основні вимоги до предмету закупівлі та умов поставки:

  1. В ціновій пропозиції ціни вказуються за кожну одиницю виміру товару, який пропонується для постачання із урахуванням кількості, наведеної в технічних вимогах, та остаточно виводиться підсумкова ціна пропозиції.

  2. Переможцем процедури запиту цінових пропозицій визначається Учасник, який подав пропозицію, що відповідає вимогам Замовника, зазначеним у запиті цінових пропозицій, та має найнижчу ціну.

  3. У вартість товару включаються всі податки і збори (обов’язкові платежі), що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрати на транспортування, навантаження та розвантаження, страхування та інші витрати.

  4. Предмет закупівлі має відповідати замовленню, якість товару повинна відповідати технічним вимогам та стандартам заводу-виробника.



Додаток 2

(Бланк організації – Учасника)

Форма „Цінова пропозиція” подається у вигляді, наведеному нижче.


^ ФОРМА «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ»


Ми, (назва Учасника), надаємо свою цінову пропозицію щодо участі у торгах на закупівлю ____________________________________________________________ згідно з вимогами Замовника торгів.

Вивчивши запит цінових пропозицій, на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених у запиті цінових пропозицій та за ціною, що наведена нижче:




з/п

Найменування Товару


К-ть, шт.

^ Ціна за одиницю без ПДВ (грн.)*

Сума без ПДВ

( грн.)
















Всього:

ПДВ 20%**:







Всього з ПДВ***:




* Ціна та сума мають бути відмінними від 0,00 грн. та вказані з двома знаками після коми.

** Для платників ПДВ

*** Вказана сума використовується для оцінювання пропозицій Учасників.


  1. До акцепту нашої пропозиції конкурсних торгів, Ваш Запит цінових пропозицій разом з нашою пропозицією (за умови її відповідності всім вимогам) мають силу попереднього договору про закупівлю між нами. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми візьмемо на себе зобов’язання виконати всі умови, передбачені Договором.

  2. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 120-ти календарних днів з дня розкриття цінових пропозицій, встановленого Вами. Наша пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну.

  3. Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі пропозиції конкурсних торгів згідно з Запиту цінових пропозицій, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.

  4. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми беремо на себе зобов’язання підписати із Замовником Договір про закупівлю відповідно до основних умов договору, зазначених у запиті, у строк не раніше ніж через п’ять робочих днів з дня публікації у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель повідомлення про акцепт цінової пропозиції, але не пізніше ніж через 14 днів з дня визначення переможця.



Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою.


Додаток №3


^ ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ КВАЛІФІКАЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ВИМОГАМ, ВІДПОВІДНО ДО ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА – НАДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ


^ 1. Для участі у процедурі закупівлі учасники підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям шляхом надання наступних відомостей:

  • про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (за формою Додатка 5 );

  • про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за формою Додатка 6);

  • про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (за формою Додатка 7);

  • про наявність фінансової спроможності:

а) Баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів за останні два роки, а саме:

  • Копії балансу (форма №1),

  • Копія звіту про фінансові результати (форма №2),

  • Копія звіту про рух грошових коштів (форма №3) - для юридичних осіб - резидентів.

  • Копії фінансового звіту Учасника (форма №1-м) - для суб’єктів малого підприємництва.

  • Копії декларації про доходи, або копії звіту суб’єкта малого підприємництва – фізичної особи – платника єдиного податку, у разі якщо Учасник є платником єдиного податку.

^ Якщо учасник створений пізніше попереднього звітного періоду, він надає вказані документи за всі звітні періоди після його створення.

Учасники торгів-нерезиденти для виконання вимог щодо подання документів, передбачених запитом цінових пропозицій подають у складі своєї цінової пропозиції документи, передбачені законодавством країни, де вони зареєстровані, з перекладом на українську мову.

б) Довідка (оригінал) з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами - отриманої учасником не пізніше 30 днів до дати розкриття запиту цінових пропозицій.

2. Для виявлення наявності/відсутності обставин, встановлених ст.17 Закону Учасник надає Замовнику у складі цінової пропозиції наступні документи:

  • копію Статуту або іншого установчого документу учасника торгів;

  • копію відповідного дозволу або ліцензії на провадження відповідної діяльності (у випадках передбачених законодавством). У разі, якщо термін дії ліцензії має закінчитися найближчим часом, учаснику необхідно надати лист-підтвердження про своєчасне подання документів до відповідної установи щодо її подовження.

^ 3. Крім того, Учасник надає документи, що передбачені законодавством України для здійснення підприємницької діяльності:

    • копію довідки про включення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ), завірена печаткою (для юридичних осіб);

    • копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія свідоцтва про сплату єдиного податку;

    • копію свідоцтва про державну реєстрацію учасника (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності);

    • копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);

    • копію паспорту (для фізичних осіб);

    • довідку складену в довільній формі, яка містить інформацію про банківські та податкові реквізити;

    • довідку податкової інспекції, яка дійсна на дату кінцевого терміну подання цінових пропозицій про відсутність податкового боргу з податків і зборів (обов’язкових платежів до бюджету).

Додаток 4


^ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ


  1. Місце поставки: 73006, м. Херсон, вул. Рози Люксембург, 23

  2. Характеристики:

Найменування комплектуючих елементів

К-сть, шт

Этап 1

 

^ Робоче місце студента (Intel), у складі:

15

Корпус CoolerMaster ATX Elite 333 RC-333-KKPК-GP CoolerMaster-460PCAP black-silver USB+Audio

1

Мат.плата ASUS S775 P5G41T-M LX2/GB/SI G41+ICH7/FSB 1333/DDR3 1066/int.+PCI-E 16x/2IDE+4 SATA/7.1/1G

1

Процессор Socket LGA775 INTEL Pentium DC E5500 2,80 GHz Dual Core 2 MB Cache FSB 800

1

Вентилятор S775 TITAN DC-775J925Z/R 2000 rpm 18 dBA

1

Жесткий диск HDD SATA SAMSUNG 250 GB 7200 rpm 16 MB NCQ SATA-II

1

Модуль памяти DIMM DDR-3 2 GB 1333 MHz PC-10600

1

Монитор TFT 19" SAMSUNG E1920NW 0,294 мм 5 мс 1440x900 300/70000:1 170/160 D-Sub

1

Клавиатура GENIUS KB-06X(E) USB

1

Кабель удлинитель USB 2.0 1,8 м (AM/AF)

1

Мышь GENIUS NetScroll 120 800 dpi Optical PS/2 black

1

Microsoft Windows 7 Professional RUS OEM

1

^ Додаткове обладнання комп. залу

1

Кабель RJ-45 FTP solid медный, кат. 5E, экранированный (305 м)

5

Фильтр сетевой 5 м (5-6 розеток)

1

Скоба 500 шт.

1

Стяжка 160мм 1000 шт

1

Kоннектор RJ-45 200 шт.

1

SWITCH CISCO SLM224G 24-10/100 Mbit, 2-10/100/1000 Mbit+2 SFP

1

 

 

Этап 2

 

Сервер, у складі:

2

Корпус CoolerMaster ATX Elite 334 RC-334-KKPK-GP CoolerMaster-460PCAP

1

Мат.плата ASUS S1156 P7P55D Pro P55/DMI/DDR3 1600/2xPCI-E 16x/2IDE+8 SATA RAID/7.1/1394/1G/ATX

1

Процессор Socket LGA1156 INTEL Core i5 760 2,8-3,33 GHz Quad Core L2 - 4x256 KB L3 - 8 MB

1

Вентилятор ZALMAN CNPS10X Flex socket 939/AM2/775/1156/1366 133х74х151 мм 5 HP БЕЗ ВЕНТИЛЯТОРА

1

Модуль памяти DIMM DDR-3 4 GB 1333 MHz PC3-10600

4

Видеокарта ASUS PCI-E EAH5450 SILENT/DI/512MD2 Radeon HD5450 512 MB DDR2 650/800 MHz 64-bit

1

Сетевая карта PCI ASUS NX1101 10/100/1000 Mbit

2

Сетевая карта PCI-E STLab (N-312) Realtek 10/100/1000 Mbit

2

Вентилятор корпусной SCYTHE Sliip Stream Slim SY1225SL12M-1200 120x120x12 12 V 1200 rpm 20 dBA

2

Клавиатура GENIUS KB-06X(E) USB

1

Мышь GENIUS NetScroll 120 800 dpi Optical PS/2 black

1

^ Додаткове обладнання для серверів

1

Блок питания CHIEFTEC CFT-750-14C(S) 750 Вт 14 см FAN PFC

2

Жесткий диск HDD SATA SAMSUNG 1 TB 5400 rpm 32 MB HD103SI / HD105SI NCQ SATA-II

12

DVD±RW ASUS SDRW-08D1S-U External slim USB 2.0 black

1

Источник БП PowerCom BNT-1000AP BackPro 5 розеток 3 ступ. AVR порт RS-232

6

Полка к напольному монтажному коммутационному шкафу 19" ПС-600

6

Шкаф настенный 19" 12U 600x600x400

2

Фильтр сетевой 5 м (5-6 розеток)

6

Док-станция EZSTOR ME601J для SATA HDD 2.5″ (3.5″) eSATA, USB 2.0 (або аналог)

2

KVM-800 Planet 8-port KVM Switch

1

KVM-CB-3 - 3-meter K/B,Video,Mouse Cable for KVM SW

8

SWITCH CISCO SLM224G 24-10/100 Mbit, 2-10/100/1000 Mbit+2 SFP

2

 

 

Этап 3

 

^ Рабочее место працівника, у складі:

5

Корпус CoolerMaster ATX Elite 333 RC-333-KKPК-GP CoolerMaster-460PCAP black-silver USB+Audio

1

Мат.плата GIGABYTE GA-D525TUD NM10+CPU Intel® Atom D525/FSB667/DDR3 800/int. GMA3150/5.1/Lan/ITX

1

Жесткий диск HDD SATA SAMSUNG 250 GB 7200 rpm 16 MB NCQ SATA-II

1

Модуль памяти DIMM DDR-3 2 GB 1333 MHz PC-10600

1

DVD±RW/RAM LG GH22NS40 SecureDisc SATA black

1

Монитор TFT 22" SAMSUNG E2220N 0,248 мм 5 мс 1920x1080 300/70000:1 170/160 D-Sub

1

Клавиатура GENIUS KB-06X(E) USB

1

Мышь GENIUS NetScroll 120 800 dpi Optical PS/2 black

1

Кабель удлинитель USB 2.0 1,8 м (AM/AF)

1

Фильтр сетевой 5 м (5-6 розеток)

1

Источник БП PowerCom BNT-600AP Back Pro 2 розетки 3 ступ. AVR

1

Microsoft Windows 7 Professional RUS OEM

1

 

 

Этап 4

 

^ Додаткове обладнання роб. місць працівників

1

Монитор TFT 22" SAMSUNG E2220N LS22CLYSB 0,248 мм 5 мс 1920x1080 300/70000:1 170/160 D-Sub

5

Клавиатура GENIUS KB-06X(E) USB

15

Мышь GENIUS NetScroll 120 800 dpi Optical PS/2 black

30

Кабель удлинитель USB 2.0 1,8 м (AM/AF)

60

 

 

Этап 5

 

^ Картреджи до принтерів

1

Тонер-картридж HP CB435A (№35A) LJ P1005/P1006 (1500 стр) ОРИГИНАЛ

3

Тонер-картридж HP Q2612A (№12A) LJ 1010/1012/1015/1020/1022/3015/3020/3030 (2000 стр) ОРИГИНАЛ

6

Тонер-картридж HP Q5949A (№49A) LJ 1160/1320 CANON LBP-3300 (2500 стр) ОРИГИНАЛ

1

Тонер-картридж CANON EP-27 / EP-26 LBP-3200, LB MF3110/5630/5650 (2500 стр) ОРИГИНАЛ

4

Тонер-картридж HP CE505A (№05A) P2035/P2055d/P2055dn (2300 стр) ОРИГИНАЛ

1

Чернила EPSON универс.комплект из 6 цветов (Bk, C, M, Y, LC, LM) (по 180 г)

2




  1. Якість моніторів підтверджується сертифікатом відповідності.

  2. Гарантія 2 роки

  3. Наявність власного сервісного центру в місті Херсоні.

  4. Виїзд фахівця і усунення неполадки на протязі 48 годин (якщо неможливе усунення неполадки протягом 5 днів, та виконується заміна устаткування на аналогічне на термін ремонту)

Додаток 5


(Бланк організації – Учасника)

^ Форма заповнюється учасником та надається

у складі цінової пропозиції


Форма «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази»


Назва та адреса сервісних центрів (підрозділів)

Власне або орендоване

Перелік (опис) наявного обладнання






























^ Керівник підприємства –

Учасник процедури закупівлі ________________________ ПІБ

М.П. (Підпис)


Додаток 6


(Бланк організації – Учасника)

Форма заповнюється учасником та надається

у складі цінової пропозиції


^ Форма «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації,

які мають необхідні знання та досвід»



ПІБ

Посада

Досвід роботи

(років, загальний)

Досвід роботи на займаній посаді (років)







































^ Керівник підприємства –

Учасник процедури закупівлі ________________________ ПІБ

М.П. (Підпис)


Додаток 7


(Бланк організації – Учасника)

Форма заповнюється учасником та надається

у складі цінової пропозиції


^ Форма

«Довідка про виконання аналогічних договорів при поставці товару»


Назва проекту

Замовник,

контактний телефон

Рік поставок

Вартість контракту

(грн., з ПДВ)







































^ Керівник підприємства –

Учасник процедури закупівлі ________________________ ПІБ

М.П. (Підпис)


Додаток 8


Основні умови договору




* Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту цінової пропозиції (у тому числі ціни за одиницю продукції) переможця процедури закупівлі та не повинні змінюватися після підписання договору про закупівлю до повного виконання зобов'язань сторонами, крім випадків зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування видатків та узгодженого зменшення сторонами договору ціни договору про закупівлю – ч.5 ст.40 Закону


^ ДОГОВІР

про закупівлю товарів за державні кошти



м. Херсон

_____ ________ 2011 року




(дата)


___________________________, в особі директора ______________________, що діє на підставі ________________________, (далі - Покупець), з однієї сторони, і

_____________________________________________________________________________________

(найменування Учасника)

в особі _____________________________________________________________________________,

(посада, прізвище, ім’я та по батькові)

що діє на підставі ____________________________________________________________________

(найменування документа, номер, дата та інші необхідні реквізити)

(далі - Постачальник), з іншої сторони, разом – Сторони уклали цей договір про таке (далі - Договір):


^ I. Предмет договору

1.1. Постачальник зобов’язується у 2011 році поставити Покупцю Устаткування для автоматичного оброблення інформації (комп’ютерна техніка) (код згідно ДК 016-97: 30.02.1), в подальшому Товар, а Покупець – прийняти і своєчасно здійснювати його оплату.

1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) ціна та кількість Товару зазначені в Специфікації (Додаток №1) до цього Договору, і яка є невід’ємною частиною цього Договору.

1.3. Обсяги закупівлі Товарів можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків.


^ II. Якість товару

2.1. Якість Товарів, що поставляються за цим Договором, повинна відповідати технічним вимогам, передбаченим цим Договором.

2.2. Постачальник гарантує надійність та якість Товару, що поставляється.


III. Ціна договору

3.1. Ціна цього Договору становить ______________________________________________грн.,

(вказати цифрами та словами)

у тому числі: ________________________________________________________________________

(ціна Договору визначається з урахуванням Закону України "Про податок на додану вартість")

3.2. Загальна ціна цього Договору може бути зменшена за взаємною згодою Сторін, або відповідно до п. 1.3. цього Договору. При цьому зацікавлена сторона повинна повідомити іншу сторону не пізніше, ніж за двадцять днів п.3 ст.188 Господарського кодексу України. Доповнення та зміни вважаються прийнятими при підписанні їх обома сторонами.

3.3 Ціни на товар не повинні перевищувати середньостатистичну вартість товару в Херсонській області.


^ IV. Порядок здійснення оплати

4.1. Розрахунки за цим Договором здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника.

4.2.Розрахунки за цим Договором здійснюються Покупцем згідно рахунків-фактур та видаткових накладних, але не пізніше 3-х банківських днів з дати виконання Постачальником поставки Товару.

До рахунку додаються:

- видаткова накладна – 2 примірника.


^ V. Поставка товару

5.1. Строк (термін) поставки товару, що поставляється за цим Договором, впродовж 2011 року однією або окремими партіями в асортименті та кількості, які узгоджуються «Сторонами» в рахунках - фактурах в рамках загальної ціни договору.

5.2. Місце поставки (передачі) товару: за адресою: 73006, м. Херсон, вул.. Р.Люксембург,23, головний учбовий корпус, каб. 83.

5.3. Постачання Товару здійснюється транспортом Постачальника. Транспортні послуги входять у вартість товару.

5.4. Право власності на товар виникає у Покупця в момент підписання видаткових накладних.

5.5. Ризик випадкового знищення або випадкового пошкодження товару переходить до Покупця з моменту передачі йому товару згідно із видатковими накладними.


^ VI. Права та обов’язки сторін

6.1. Покупець зобов’язаний:

6.1.1. Своєчасно та в повному обсязі сплатити за Товар та надати відповідні бухгалтерські документи, який буде поставлено.

6.1.2. Приймати поставлений Товар згідно з технічним вимогам.

6.2. Покупець має право:

6.2.1. Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов’язань Учасником, повідомивши про це його у відповідності вимог ст.188 ГК.

6.2.2. Контролювати поставку Товару у строки, встановлені цим Договором.

6.2.3. Зменшувати обсяг закупівлі Товару та загальну вартість цього Договору залежно від реального фінансування видатків. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до цього Договору.

6.2.4. Повернути рахунок Постачальнику без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів, зазначених у пункті 4.2 розділу IV цього Договору (відсутність печатки, підписів тощо).

6.2.5. Інші права:

- якщо протягом терміну придатності Товар виявиться дефектним або таким, що не відповідає умовам цього Договору, повернути Постачальнику неякісний Товар. Всі витрати, пов’язані з заміною товару неналежної якості (транспортні витрати та ін.), несе Постачальник

- з урахуванням вимог Цивільного кодексу України ( 435-15 ) та Господарського кодексу України ( 436-15 ) та інших нормативно-правових актів України.


6.3. Постачальник зобов’язаний:

6.3.1. Забезпечити поставку Товару у строки, встановлені розділом V цим Договором.

6.3.2. Забезпечити поставку Товарів, якість яких відповідає умовам, установленим розділом II цього Договору.

6.3.3. Разом з Товаром надати товаросупровідні документи (накладна, податкова накладна, довідка-рахунок, сертифікат відповідності при передачі Товару).

6.4. Постачальник має право:

6.4.1. Своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за поставлений Товар;

6.4.2. На дострокову поставку Товару за письмовим погодженням.

6.4.3. У разі невиконання зобов’язань Покупцем Постачальник має право достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це Покупця у відповідності вимог ст.188 ГК.

VII. Відповідальність сторін

7.1. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену законами та цим Договором.

7.2. У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов’язань при закупівлі Товару за державні кошти Учасник сплачує Замовнику штрафні санкції у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України від суми поставленого товару за кожен день затримки

7.3. Усі суперечки, розбіжності або вимоги, що виникають із даного Договору або у зв’язку з ним, у тому числі дотичні його виконання, порушення, припинення й недійсності, сторони намагаються вирішувати шляхом переговорів, а у випадку не досягнення згоди суперечка підлягає розгляду відповідно до діючого Законодавства.

7.4. Сплата Постачальником визначених цим Договором штрафних санкцій (неустойка, штраф, пеня) не звільняє його від обов’язку відшкодовувати за вимогою Замовником збитки, завдані порушенням Договору (реальні збитки, упущена вигода) у повному обсязі. Сплата штрафних санкцій, а також відшкодування збитків не звільняє Постачальника від виконання за цим Договором.


^ VIII. Обставини непереборної сили

8.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо).

8.2. Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом, 1 календарного дня з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі, але не пізніше 14 календарних днів, сповістити іншу Сторону про настання та/або припинення форс-мажорних обставин та/або їхніх наслідків, а також їх впливу на виконання зобов’язань за цим Договором.

8.3. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються компетентними органами та засвідчені відповідно чинного законодавства України. Офiцiйним підтвердженням виникнення обставин непереборної сили, повинен надатися оригінал документа уповноваженого органу виникнення таких обставин, виконаний на фірмовому бланку органiзацiї з вiдповiдними реквізитами: дата, вихiдний номер, назва документа , вiдповiдний текст, підпис посадової особи, зазначення посади особи, що підписала документ, відтиск печатки органiзацiї. Також Статтею 14 Закону України «Про торгово-промисловi палати в Українi» встановлено, що Торгово-промислова палата України має право засвідчувати обставини непереборної сили.

8.4. У разі коли строк дії обставин непереборної сили продовжується більше ніж 30 (тридцять) днів, кожна із Сторін в установленому порядку має право розірвати цей Договір.

8.5. У разі, якщо у зв’язку з виникненням обставин непереборної сили та (або) їх наслідків, за які жодна із сторін не відповідає, виконання зобов’язань за цим Договором є остаточно неможливим, то цей Договір вважається припиненим з моменту виникнення неможливості виконання зобов’язань за цим Договором, при цьому Сторони не звільняються від обов’язку сповістити іншу Сторону про настання обставин непереборної сили або виникнення їхніх наслідків відповідно до п.6.4. цього Договору (ст. 607 ЦК України).

8.6. Не вважається випадком, зокрема, недотримання своїх обов’язків контрагентом тієї Сторони, що порушила зобов’язання за цим Договором, відсутність на ринку товарів, необхідних для виконання зобов’язання за цим Договором, відсутність у Сторони, що порушила зобов’язання необхідних коштів (ст. 617 ЦК України).


^ IX. Вирішення спорів

9.1. У випадку виникнення спорів або розбіжностей Сторони зобов’язуються вирішувати їх шляхом взаємних переговорів та консультацій.

9.2. У разі недосягнення Сторонами згоди спори (розбіжності) вирішуються у судовому порядку.


^ X. Строк дії договору

10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами та діє до 31.12.2011р., а в частині виконання гарантійних зобов’язань договір є чинним на весь час дії гарантії, зазначеної в п. 2.2. цього Договору.

10.2. Цей Договір укладається і підписується у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу.

10.3.Закінчення строку Договору не звільняє сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії Договору (п.4 ст.631 ЦК).

10.4. Термін гарантійного обслуговування починається з моменту поставки обладнання і триває 2 роки.


XI. Інші умови

11.1. Усі правовідносини, що виникають з цього Договору або пов'язані із ним, у тому числі пов'язані із дійсністю, укладенням, виконанням, зміною та припиненням цього Договору, тлумаченням його умов, визначенням наслідків недійсності або порушення Договору, регулюються цим Договором та відповідними нормами чинного законодавства України, а також звичаями ділового обороту, які застосовуються до таких правовідносин на підставі принципів добросовісності, розумності та справедливості.

11.2. Після підписання цього Договору всі попередні переговори за ним, листування, попередні договори, протоколи про наміри та будь-які інші усні або письмові домовленості Сторін з питань, що так чи інакше стосуються цього Договору, втрачають юридичну силу.

11.3. Сторони несуть повну відповідальність за правильність вказаних ними у цьому Договорі реквізитів та зобов'язуються своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несуть ризик настання пов'язаних із цим несприятливих наслідків.

11.4. Додаткові угоди та додатки до цього Договору є його невід'ємними частинами і мають юридичну силу у разі, якщо вони викладені у письмовій формі, підписані Сторонами та скріплені їх печатками.

11.5. Цей Договір складений при повному розумінні Сторонами його умов та термінології українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної із Сторін.

^ XII. Додатки до договору

Невід’ємною частиною цього Договору є: Додаток №1 – «Специфікація», що відповідає технічним вимогам цінової пропозиції Постачальника.


^ XIII. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін


Покупець

__________________________

(найменування)

__________________________

(ідентифікаційний код)

__________________________

(місцезнаходження)

__________________________

(телефон)

__________________________

(телефакс)

__________________________

(рахунок у Державному казначействі або у банку)

Постачальник

__________________________

(найменування)

__________________________

(ідентифікаційний код)

__________________________

(місцезнаходження)

__________________________

(телефон)

__________________________

(телефакс)

__________________________

(рахунок у Державному казначействі або у банку)

______________________

М.П. (підпис)

______________________

М.П. (підпис)

Директор____________ Директор____________


Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника, завірені печаткою (за наявності).


Додаток № 1 до договору від _____№____

СПЕЦИФІКАЦІЯ

На закупівлю ____________________________________________________


м. Херсон

_____ ____________ 20__ рік



На виконання умов Договору поставки №_________ від „___”______20___ р.

1. Постачальник зобов’язується поставити, а Покупець прийняти та оплатити наступний Товар:





п/п

Найменування Товару

К-ть, шт.

Ціна за од., грн.,

без ПДВ

Вартість, грн.,

без ПДВ































Усього




ПДВ 20%




Разом з ПДВ







Постачальник:


___________________

Покупець:


____________________

Додати документ в свій блог або на сайт


Схожі:

Україна міністерство аграрної політики та продовольства України Державний вищий навчальний заклад iconУкраїна міністерство аграрної політики та продовольства України Державний вищий навчальний заклад
Найменування Державний вищий навчальний заклад «Херсонський державний аграрний університет»

Україна міністерство аграрної політики та продовольства України Державний вищий навчальний заклад iconУкраїна міністерство аграрної політики та продовольства України Державний вищий навчальний заклад
Державного вищого навчального закладу «Херсонський державний аграрний університет» згідно нижченаведених умов та додатків

Україна міністерство аграрної політики та продовольства України Державний вищий навчальний заклад iconУкраїна міністерство аграрної політики та продовольства України Мінагрополітики Державний вищий навчальний заклад
Найменування предмета закупівлі Продукти нафтоперероблення рідкі (код 23. 20. 1 за дк 016-97)

Україна міністерство аграрної політики та продовольства України Державний вищий навчальний заклад iconМіністерство аграрної політики та продовольства україни державний вищий навчальний заклад «херсонський державний аграрний університет» нака з

Україна міністерство аграрної політики та продовольства України Державний вищий навчальний заклад iconУкраїна міністерство аграрної політики та продовольства України Мінагрополітики Державний вищий навчальний заклад
Найменування предмета закупівлі Устаткування для автоматичного оброблення інформації (комп’ютерна техніка), код згідно дк 016-97...

Україна міністерство аграрної політики та продовольства України Державний вищий навчальний заклад iconМіністерство аграрної політики та продовольства України Державний вищий навчальний заклад «Херсонський державний аграрний університет»
Кафедра філософії та соціально-гуманітарних дисциплін Херсонського державного аграрного університету

Україна міністерство аграрної політики та продовольства України Державний вищий навчальний заклад iconМіністерство аграрної політики та продовольства України Національна академія аграрних наук Державний вищий навчальний заклад «Херсонський державний аграрний університет»
М. Ф.Іванова «Асканія-Нова» Національний науковий селекційно-генетичний центр з вівчарства

Україна міністерство аграрної політики та продовольства України Державний вищий навчальний заклад iconМіністерство аграрної політики та продовольства України Національна академія аграрних наук Державний вищий навчальний заклад «Херсонський державний аграрний університет»
М. Ф.Іванова «Асканія-Нова» Національний науковий селекційно-генетичний центр з вівчарства

Україна міністерство аграрної політики та продовольства України Державний вищий навчальний заклад iconУкраїна міністерство аграрної політики Державний вищий навчальний заклад
Найменування предмета закупівлі Продукти нафтоперероблення рідкі (код за дк 016-97 23. 20. 1 )

Україна міністерство аграрної політики та продовольства України Державний вищий навчальний заклад iconМіністерство аграрної політики та продовольства україни державний вищий навчальний заклад «херсонський державний аграрний університет»
Матеріали науково-практичної інтернет–конференції магістрів економічного факультету спеціальності 03050901“Облік І аудит”. Двнз «Херсонський...

Додайте кнопку на своєму сайті:
Документи


База даних захищена авторським правом ©lit.govuadocs.com.ua 2000-2013
При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання відкритою для індексації.
звернутися до адміністрації
Документи