Про проведення ІІ етапу моніторингового дослідження стану впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у знз пологівського району icon

Про проведення ІІ етапу моніторингового дослідження стану впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у знз пологівського району




НазваПро проведення ІІ етапу моніторингового дослідження стану впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у знз пологівського району
Сторінка1/5
Дата конвертації31.05.2013
Розмір0.62 Mb.
ТипДокументи
джерело
  1   2   3   4   5



21.03.2013 № 88


Про проведення ІІ етапу моніторингового

дослідження стану впровадження

інформаційно-комунікаційних технологій

у ЗНЗ Пологівського району


Відповідно до наказів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 14.12.2011 № 1431 «Про проведення моніторингового дослідження стану впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у загальноосвітніх навчальних закладах», управління освіти і науки облдержадміністрації від 29.03.2012 № 283 «Про проведення моніторингового дослідження стану впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у ЗНЗ області», наказу Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Запорізької облдержадміністрації від 20.03.2013 № 278 «Про проведення ІІ етапу моніторингового дослідження стану впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у ЗНЗ області » та інструктивно-методичних рекомендацій щодо проведення ІІ етапу зазначеного моніторингового дослідження, наданих Інститутом інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, з метою вивчення стану створення сучасного навчального середовища у загальноосвітніх навчальних закладах області, впровадження в навчально-виховний процес інформаційно-комунікаційних технологій


НАКАЗУЮ:


1. Провести ІІ етап моніторингового дослідження стану впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у загальноосвітніх навчальних закладах району з 18 березня по 29 березня 2013 року та затвердити склад вибірки для проведення цього дослідження (додаток 1):

1) застосувати метод опитування керівників ЗНЗ та вчителів біології, хімії, основ здоров’я, іноземної мови, музичного мистецтва, художньої культури, української мови та літератури за зразками анкет (додатки 2-9);

2) анкетування провести зі збереженням анонімності опитування усіх груп респондентів навчальних закладів.

2.Координатору з питань моніторингових досліджень Хмельовій Л.М.:

1) сприяти проведенню моніторингового дослідження стану впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у загальноосвітніх навчальних закладах району;

2) надати до КЗ «ЗОІППО» ЗОР (обласний науково-методичний центр моніторингових досліджень якості освіти) до 05.04.2013 статистичну інформацію та примірники заповнених анкет за наслідками проведеного дослідження (додаток 10, узагальнені таблиці).

3. Методисту Глущенку О.І. розмістити даний наказ на сайті відділу освіти, молоді та спорту Пологівської райдержадміністрації.

4. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


Начальник відділу освіти, молоді та спорту Т.С. Яковенко


Хмельова 0992624382

Додаток 1

до наказу відділу освіти, молоді та спорту

Пологівської райдержадміністрації

_21.03.2013_ № __88_

^ СКЛАД ВИБІРКИ




ЗНЗ

Кількість вчителів-предметників*

Кількість керівників

навчальних закладів

Кількість навчальних закладів

Загальна кількість респондентів

Місто

Сільська місцевість

Загалом

Місто

Сільська місцевість

Загалом

Місто

Сільська місцевість

Загалом




1

Пологівський НВК




7

7




1

1




1

1

8

Разом




7

7




1

1




1

1

8

* вчителів - предметників по 1 респонденту з кожного предмета (відповідно до вибірки шкіл)


Начальник відділу освіти, молоді та спорту Т.С. Яковенко


Додаток 2

до наказу відділу освіти, молоді та спорту

Пологівської райдержадміністрації

_21.03.2013_ № _88__

Анкета для опитування керівників/завучів

загальноосвітніх навчальних закладів


Шановні колеги!

Сьогодні Ви берете участь у Всеукраїнському дослідженні стану впровадження інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у загальноосвітніх навчальних закладах. Це опитування є анонімним, тому вказувати своє прізвище та ім’я не потрібно. Результати опитування будуть використані тільки в узагальненому вигляді.

^ Просимо Вас відповісти на всі запитання. Якщо відповіді на запитання позначені « О », вибираєте тільки один варіант відповіді, якщо «  » – можете вибрати кілька варіантів відповідей. Заповнюйте анкету ручкою.

Місце проживання: О село О місто


  1. Ваша стать

О жіноча; О чоловіча.

  1. Ваш вік:

    1. О до 30 років;

    2. О 30-39 років;

    3. О 40-49 років;

    4. О 50-59 років;

    5. О 60 і більше.

  2. Вкажіть стаж керівної роботи:

    1. О до 3 років;

    2. О до 5 років;

    3. О від 5 до 10 років;

    4. О від 11 до 15 років;

    5. О від 16 до 25 років;

    6. О понад 25 років

  3. Скільки років Ви працюєте директором/завучем у цьому навчальному закладі?

    1. О до 3 років;

    2. О до 5 років;

    3. О від 5 до 10 років;

    4. О від 11 до 15 років;

    5. О від 16 до 25 років;

    6. О понад 25 років.

  4. Чи повністю укомплектований Ваш навчальний заклад вчителями інформатики?

    1. О так;

    2. О ні.

  5. Чи є в Вашому закладі кваліфікований спеціаліст, який здійснює обслуговування засобів ІКТ?

    1. О так;

    2. О ні.

  6. Чи мають можливість співробітники педагогічного колективу в навчальному закладі:

    1.  користуватися оргтехнікою (ксерокс, принтер тощо);

    2.  підвищувати рівень кваліфікації з використання ІКТ;

    3.  брати участь у конкурсах, пов’язаних з використанням ІКТ;

    4.  працювати за комп’ютером;

    5.  користуватися Інтернетом.

  7. Які можливості для публікацій має Ваш навчальний заклад?

    1.  має можливість розмістити науково-методичні матеріали на Web-сайті навчального закладу;

    2.  має можливість розмістити науково-методичні матеріали на Web-сайті районного науково-методичного центру;

    3.  інших Web-сайтах, а саме: __________________________________________;

    4.  навчальний заклад таких можливостей не має.

  8. Чи бере Ваш навчальний заклад участь у:

    1.  Конкурсі сучасної моделі навчального закладу «Школа сприяння здоров’ю»;

    2.  Всеукраїнському конкурсі «Учитель року»;

    3.  Всеукраїнському конкурсі «Класний керівник року»;

    4.  Міжнародному конкурсі з української мови ім. Петра Яцика;

    5.  Міжнародному мовно-літературному конкурсі учнівської та студентської молоді ім. Т.Шевченка;

    6.  Всеукраїнському конкурсі учнівської молоді;

    7.  Всеукраїнському конкурсі юних дослідників та винахідників «Едісони – ХХІ століття»;

    8.  Міжнародному учнівському конкурсі юних істориків «ЛЕЛЕКА - 2013» ;

    9.  Всеукраїнському конкурсі майстерності педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів «Джерело творчості» у номінації «Керівник гуртка - 2013»;

    10.  Всеукраїнському конкурсі науково-методичних розробок з питань позашкільної освіти;

    11.  Всеукраїнському конкурсі «Шкільна бібліотека»;

    12.  Всеукраїнському конкурсі Web-сайтів шкільних навчальних закладів;

    13.  Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру - 2013»;

    14.  Всеукраїнському фізичному конкурсі «Левеня»;

    15.  інше, а саме: ___________________________________________________;

    16.  ні, бо не має можливості;

    17.  ні, бо немає бажання.

  9. Чи є у Вашому закладі комп’ютерний клас?

    1. О так, і обладнаний сучасною технікою;

    2. О так, але обладнанню понад 5 років;

    3. О ні.

  10. Чи співпрацює Ваш навчальний заклад з ПТНЗ, ВНЗ?

    1. О так, постійно;

    2. О так, час від часу;

    3. О ні.

  1. Як фінансується навчальний заклад з питань оновлення матеріальної бази щодо придбання засобів ІКТ відповідно до сучасних вимог?

    1. О добре;

    2. О частково;

    3. О незадовільно;

    4. О взагалі не фінансується.

  2. Чи є у Вашому робочому кабінеті:

    1.  комп’ютер;

    2.  принтер;

    3.  сканер;

    4.  Інтернет;

    5.  телефон;

    6.  ні, немає.

  3. Чи використовуєте Ви в своїй діяльності засоби ІКТ?

    1. О так, постійно;

    2. О так, час від часу;

    3. О ні, не володію засобами ІКТ;

    4. О ні, не маю бажання;

    5. О ні, не маю потреби.

  4. Як Ви оцінюєте забезпеченість навчального закладу засобами ІКТ?

    1. О забезпеченість на високому рівні;

    2. О забезпеченість на середньому рівні;

    3. О забезпеченість на низькому рівні;

    4. О зовсім незабезпечений.

  5. Чи забезпечені всі працівники адміністративної ланки Вашого навчального закладу комп’ютерами?

    1. О так;

    2. О ні;

    3. О зовсім незабезпечені.

  6. Чи використовує Ваш навчальний заклад будь-яку адміністративно-автоматизовану систему управління?

    1. О так;

2. О ні.

  1. Чи потрібно Вам підвищення рівня кваліфікації щодо використання засобів ІКТ?

    1. О так;

2. О ні.

  1. Де Ви проходили підготовку та підвищення рівня кваліфікації щодо впровадження та використання засобів ІКТ?

    1.  на курсах підвищення кваліфікації по ІКТ;

    2.  на курсах комп’ютерної грамотності;

    3.  самонавчання;

    4.  не проходив взагалі.

  2. Який вплив на учня, на Вашу думку, має використання засобів ІКТ?

    1.  сприяє підвищенню пізнавального інтересу до предмета;

    2.  сприяє зростанню успішності учнів із предмета;

    3.  дозволяє учням проявити себе в новій ролі;

    4.  формує навички самостійної продуктивної діяльності;

    5.  сприяє створенню ситуації успіху для кожного учня;

    6. 1 практично ніяк не впливає;

    7. 1 відволікає учня від уроку.

  3. Який вплив на Вашу керівну діяльність має використання засобів ІКТ?

    1.  дозволяє економити час;

    2.  підвищує ефективність управлінської діяльності;

    3. 1 дозволяє реалізувати дослідницькі та проектні технології;

    4. 1 заважає моїй управлінській діяльності;

    5. 1 ускладнює роботу керівної діяльності;

    6. 1 інше, а саме: ____________________________________________.

  4. Оцініть, будь ласка, свою готовність до використання засобів ІКТ в професійній діяльності:

    1. О не володію інформаційно-комунікаційними технологіями;

    2. О не бачу необхідності використання ІКТ в своїй роботі;

    3. О не використовую ІКТ в силу різних обставин, але розумію їх необхідність;

    4. О володію елементарними навиками роботи з ІКТ, але використовую епізодично;

    5. О систематично-використовую ІКТ в своїй професійній діяльності;

    6. О удосконалюю форми та методи роботи з використанням ІКТ;

    7. О володію на високому рівні та навчаю інших.

  5. Оцініть, будь ласка, свої потенційні можливості роботи за комп’ютером:

  1. О відчуваю страх перед комп’ютерною технікою;

  2. О не впевнений, що зможу засвоїти інформаційно-комунікаційні технології;

  3. О відчуваю певні труднощі, але впевнений що зможу;

  4. О впевнений в своїх можливостях;

  5. О не сумніваюсь в своїх можливостях, маю досвід роботи з ІКТ, можу поділитися досвідом з колегами.

  1. Чи має Ваш навчальний заклад досвід роботи в моделі «1учень – 1 комп’ютер»?

    1. О так;

    2. О ні.

  2. Оцініть, будь ласка, свій рівень володіння засобами ІКТ за 5-бальною шкалою:

    компетентності

    оцінка

    робота з файловою системою




    робота в текстовому редакторі




    створення презентацій




    виконання розрахунків за допомогою електронної таблиці




    опрацювання графічного зображення




    встановлення необхідного програмного забезпечення




    робота з електронною поштою




    робота з мережею Інтернет




    робота в професійних он-лайн мережах




    створення Web-сайту




    ведення блогу




  3. Яке із запропонованих тверджень найкраще характеризує придбання засобів ІКТ у Вашому навчальному закладі:

    1.  за рахунок державного бюджету;

    2.  за рахунок місцевого бюджету;

    3.  гуманітарна допомога;

    4.  спонсорські кошти.

  4. Яке із запропонованих тверджень найкраще характеризує підключення Вашої школи до мережі Інтернет:

  1. О у школі немає доступу до мережі Інтернет;

  2. О у школі є одне робоче місце з доступом до мережі Інтернет;

  3. О у школі є кілька робочих місць з доступом до мережі Інтернет;

  4. О у школі є доступ до мережі Інтернет з багатьох комп’ютерів по телефонній лінії;

  5. О у школі є доступ до мережі Інтернет з усіх комп’ютерів по телефонній лінії;

  6. О школа підключена до мережі Інтернет по виділеній лінії, і з багатьох комп’ютерів є вихід в Інтернет;

  7. О школа підключена до мережі Інтернет по виділеній лінії, і з усіх комп’ютерів є вихід в Інтернет;

  8. О жодне із вище перерахованих тверджень не підходить для нашої школи.

  1. Оцініть підключення комп’ютерів до локальної мережі Вашої школи:

    1.  до локальної мережі підключені комп’ютери, що знаходяться в комп’ютерному класі;

    2.  до локальної мережі підключені комп’ютери, що знаходяться у бібліотеці;

    3.  до локальної мережі підключені комп’ютери, що знаходяться на робочих місцях вчителів (в предметних кабінетах, учительській тощо);

    4.  до локальної мережі підключені комп’ютери, що знаходяться на робочих місцях адміністрації;

    5.  до локальної мережі підключені всі комп’ютери, що знаходяться в навчальному закладі.

  2. Якими загальнодоступними Web-ресурсами з навчально-методичними матеріалами Ви користуєтесь? (Назвіть 2-3 основні).

    1. _______________________________________________________.

    2. ________________________________________________________.

  3. Чи розміщуєте Ви авторські матеріали на Web-ресурсах?

    1. О так;

    2. О ні.

  4. Чи має Ваш навчальний заклад власний Web-сайт?

    1. О так;

    2. О ні.

  5. Вкажіть відсоток педагогічних працівників, які використовують в своїй професійній діяльності засоби ІКТ:

    1. О до 20 %;

    2. О до 50 %;

    3. О до 80 %;

    4. О більше 80%.

  6. Чи є у Вашому навчальному закладі творчі групи вчителів, які займаються питаннями розробки та впровадження засобів ІКТ?

    1. О так;

    2. О ні.

  7. Чи заохочує Ваш навчальний заклад вчителів школи до використання ІКТ під час навчально-виховного процесу?

    1. О так;

    2. О не звертає уваги;

    3. О ні, не заохочує.

  8. Яке із запропонованих тверджень найкраще характеризує забезпеченість Вашої школи електронними засобами навчального призначення (ЕЗНП):

    1.  у школі практично відсутні ЕЗНП, навчальний процес успішно здійснюється без цих матеріалів;

    2.  у школі є незначна кількість ЕЗНП, що використовуються під час навчально-виховного процесу;

    3.  у школі діє система централізованого поповнення через бібліотеку (медіатеку) ЕЗНП;

    4.  у школі є вчителі, які систематично отримують (обмінюють, копіюють) ЕЗНП;

    5.  ці матеріали потрапляють до школи за рахунок централізованих закупок.

  9. Чи розробляють педагогічні працівники Вашого навчального закладу власні ЕЗНП?

    1. О так, а саме: _________________________________________________;

    2. О ні.

  10. Чи використовують педагогічні працівники засоби ІКТ для роботи з батьками?

    1. О педагогічні працівники не використовують ІКТ для роботи з батьками;

    2. О педагогічні працівники постійно використовують ІКТ для роботи з батьками;

    3. О інше, а саме_________________________________________________.



Дякуємо за співпрацю!

Додаток 3

до наказу відділу освіти, молоді та спорту

Пологівської райдержадміністрації

_21.03.2013 № _88_


Анкета для опитування вчителів біології

загальноосвітніх навчальних закладів

Шановні колеги!

Сьогодні Ви берете участь у Всеукраїнському дослідженні стану впровадження інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у загальноосвітніх навчальних закладах. Це опитування є анонімним, тому вказувати своє прізвище та ім’я не потрібно. Результати опитування будуть використані тільки в узагальненому вигляді.

^ Просимо Вас відповісти на всі запитання. Якщо відповіді на запитання позначені « О », вибираєте тільки один варіант відповіді, якщо « 1 » – можете вибрати кілька варіантів відповідей. Заповнюйте анкету ручкою.

Місце проживання: О село О місто

  1. Ваш вік:

    1. О до 30 років;
  1   2   3   4   5

Додати документ в свій блог або на сайт


Схожі:

Про проведення ІІ етапу моніторингового дослідження стану впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у знз пологівського району iconНаказ №1431 від 14 грудня 2011 року Про проведення моніторингового дослідження стану впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у загальноосвітніх навчальних закладах
Про проведення моніторингового дослідження стану впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у загальноосвітніх навчальних...

Про проведення ІІ етапу моніторингового дослідження стану впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у знз пологівського району iconНаказ №34 м. Кіровоград Про проведення моніторингового дослідження стану впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у загальноосвітніх навчальних закладах області
Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського

Про проведення ІІ етапу моніторингового дослідження стану впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у знз пологівського району iconСклад робочої групи моніторингового дослідження стану впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у загальноосвітніх навчальних закладах
Національної Академії педагогічних наук України, кандидат фізико-математичних науки, доцент

Про проведення ІІ етапу моніторингового дослідження стану впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у знз пологівського району iconНаказ №330 м. Олександрія Про проведення пілотного моніторингового дослідження стану впровадження профільного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах району
Василя Сухомлинського від 10. 09. 2012 року №79 «Про проведення пілотного моніторингового дослідження стану впровадження профільного...

Про проведення ІІ етапу моніторингового дослідження стану впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у знз пологівського району iconМетодичні рекомендації щодо проведення дослідження
Кіровоградської облдержадміністрації від 12. 09. 2011 року №75 «Про проведення ІІІ етапу пілотного моніторингового дослідження стану...

Про проведення ІІ етапу моніторингового дослідження стану впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у знз пологівського району iconНаказ №1431 Про проведення моніторингового дослідження стану впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у загальноосвітніх навчальних закладах
Про Основні засади розвитку інформаційного суспільства в Україні на 2007-2015 роки”, на виконання Указу Президента України від 30...

Про проведення ІІ етапу моніторингового дослідження стану впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у знз пологівського району iconДовідка до пакета матеріалів за результатами моніторингового дослідження «Стан впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у загальноосвітніх навчальних закладах»
Заповнюється районним, міським координатором, візується начальником відділу, управління освіти райдержадміністрацій, міської ради...

Про проведення ІІ етапу моніторингового дослідження стану впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у знз пологівського району iconПлан кущового семінару
Гуляйпільського, Оріхівського і Пологівського районів з питання впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний...

Про проведення ІІ етапу моніторингового дослідження стану впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у знз пологівського району iconІнформація про «Впровадження Міжнародних проектів з інформаційно- комунікаційних технологій» в загальноосвітніх навчальних закладах Херсонської області
Проблема впровадження Міжнародних проектів з інформаційно комунікаційних технологій у навчально виховний процес загальноосвітніх...

Про проведення ІІ етапу моніторингового дослідження стану впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у знз пологівського району iconДодаток до рішення районної ради від № програма впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій «Сто відсотків» на період до 2015 року
Метою Програми є впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій,...

Додайте кнопку на своєму сайті:
Документи


База даних захищена авторським правом ©lit.govuadocs.com.ua 2000-2013
При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання відкритою для індексації.
звернутися до адміністрації
Документи